ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2009 δυσμενέστερος υδροφόρος = δρόμος? Πριν από 15 χρόνια είχε φτάσει και ως εκεί
Παναγιώτης Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2009 πάνω σε αυτό δε ξέρω να σου πω. Θεωρητικά ναι. Αλλά φαντάζομαι ότι παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο (περιοχή κτλ). Μάλλον θα είναι δύσκολο να βρεις αξιόπιστα στοιχεία... Θα μπαίνουν και πιθανοθεωρητικά μοντέλα μέσα. Άντε βρε!!! ευκαιρία να ξεσκονίσεις και τις γνώσεις σου στην Τεχνική Υδρολογία!!! :p
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2009 Έχει κανείς κάποια άλλη άποψη?
terry Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2009 Μεσα στον υδροφορο δε μου εχει τυχει να κανω υπογειο...Αλλα εχω μια ερωτηση....Ολο το βαρος της κατασκευης δεν αντιστεκεται στην ανωση????Αρα πρεπει να υπολογισεις το βαρος ολου του ΦΟ και τις τοιχοποιιες τουλαχιστον...Σκεφτομαι κατι λαθος?? Οσο για τον υπολογισμο της ανωσης θα ελεγα να παρεις το δυσμενεστερο..Δλδ η σταθμη του υδροφορου στο δρομο...Ποιος σου λεει οτι σε 5 χρονια σε θα εχουμε τοσες πολλες βροχοπτωσεις που η σταθμη θα φτασει παλι στο δρομο???
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2009 σωστά τα σκέφτεσαι και αυτό έχω κάνει αναλυτικά παραπάνω. Απλά υπάρχει μια αβεβαιότητα για συντελεστές κ.λ.π κ.λ.π
terry Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2009 Ναι δεν το ειχα προσεξει...Εγω συμφωνω με τον Παναγιωτη στους συντελεστες...Θα εισαι αντιοικονομικος αλλα σιγουρος για καθες ενδεχομενο..Και τη δυσμενεστερη σταθμη ΥΟ κατα τη γνωμη μου..
DuKe Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2009 Νομίζω ότι δράσεις με περίοδο επαναφοράς 10+ χρόνια μάλλον είναι καλύτερα να αντιμετωπίζονται ως τυχηματικές. Οπότε μήπως σε τέτοιες περιπτώσεις παίρνουμε μια ψιλοκανονική στάθμη και το αντιμετωπίζουμε ως μεταβλητό φορτίο (όσον αφορά τους συντελεστές συνδυασμού δλδ.) και μια maximum στάθμη ως τυχηματική φόρτιση?? φυσικά στους ελέγχους λειτουργικότητας δεν υπεισέρχονται οι τυχηματικές δράσεις, οπότε παραμένει μόνο η τυπική στάθμη? εγώ κάπως έτσι το φαντάζομαι όσον αφορά τους συντελεστές κατά EC1 για ελέγχους αστοχίας, με κυρίαρχη δράση την άνωση ως μεταβλητό φορτίο... γG=1 (εννοείται όλα τα μόνιμα της ανοδομής όπως σωστά επισήμανε ο terry) γQ=1.5 της κυρίαρχης(άνωση), γQ=1 των δευτερευουσών μεταβλητών με την ίδια φορά της κυρίαρχης, γQ=0 των δευτερευουσών μεταβλητών με αντίθετη φορά (κινητά ανοδομής)
Παναγιώτης Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2009 Ο έλεγχος άνωσης δεν είναι έλεγχος λειτουργικότητας. Είναι έλεγχος στατικής ισορροπίας. Αν το κάνει όπως λες πρέπει να κάνει την τυχηματική. το γq = 0,9 για τα ευμενή μεταβλητά φορτία που το βρήκες?
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30 , 2009 Νομίζω ότι δράσεις με περίοδο επαναφοράς 10+ χρόνια μάλλον είναι καλύτερα να αντιμετωπίζονται ως τυχηματικές. Οπότε μήπως σε τέτοιες περιπτώσεις παίρνουμε μια ψιλοκανονική στάθμη και το αντιμετωπίζουμε ως κινητό φορτίο (όσον αφορά τους συντελεστές συνδυασμού δλδ.) και μια maximum στάθμη ως τυχηματική φόρτιση?? φυσικά στους ελέγχους λειτουργικότητας δεν υπεισέρχονται οι τυχηματικές δράσεις, οπότε παραμένει μόνο η τυπική στάθμη? εγώ κάπως έτσι το φαντάζομαι Είναι η άνωση δράση που πρέπει να αντιμετωπίζεται με τόσο μικρή περίοδο επαναφοράς? Δεν είναι πιο σωστό να αντιμετωπίζεται όπως όλες οι άλλες με 40 έτη?
DuKe Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30 , 2009 Σωστός, γράψε άκυρο... για ευμενή μετβλητά γQ=0 μόνο, sorry
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα