ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε March 26, 2009 at 09:38 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 26, 2009 at 09:38 πμ δυσμενέστερος υδροφόρος = δρόμος? Πριν από 15 χρόνια είχε φτάσει και ως εκεί
Παναγιώτης Δημοσιεύτηκε March 26, 2009 at 09:46 πμ Δημοσιεύτηκε March 26, 2009 at 09:46 πμ πάνω σε αυτό δε ξέρω να σου πω. Θεωρητικά ναι. Αλλά φαντάζομαι ότι παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο (περιοχή κτλ). Μάλλον θα είναι δύσκολο να βρεις αξιόπιστα στοιχεία... Θα μπαίνουν και πιθανοθεωρητικά μοντέλα μέσα. Άντε βρε!!! ευκαιρία να ξεσκονίσεις και τις γνώσεις σου στην Τεχνική Υδρολογία!!! :p
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε March 27, 2009 at 06:29 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 27, 2009 at 06:29 πμ Έχει κανείς κάποια άλλη άποψη?
terry Δημοσιεύτηκε March 27, 2009 at 06:32 πμ Δημοσιεύτηκε March 27, 2009 at 06:32 πμ Μεσα στον υδροφορο δε μου εχει τυχει να κανω υπογειο...Αλλα εχω μια ερωτηση....Ολο το βαρος της κατασκευης δεν αντιστεκεται στην ανωση????Αρα πρεπει να υπολογισεις το βαρος ολου του ΦΟ και τις τοιχοποιιες τουλαχιστον...Σκεφτομαι κατι λαθος?? Οσο για τον υπολογισμο της ανωσης θα ελεγα να παρεις το δυσμενεστερο..Δλδ η σταθμη του υδροφορου στο δρομο...Ποιος σου λεει οτι σε 5 χρονια σε θα εχουμε τοσες πολλες βροχοπτωσεις που η σταθμη θα φτασει παλι στο δρομο???
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε March 27, 2009 at 07:44 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 27, 2009 at 07:44 πμ σωστά τα σκέφτεσαι και αυτό έχω κάνει αναλυτικά παραπάνω. Απλά υπάρχει μια αβεβαιότητα για συντελεστές κ.λ.π κ.λ.π
terry Δημοσιεύτηκε March 27, 2009 at 08:23 πμ Δημοσιεύτηκε March 27, 2009 at 08:23 πμ Ναι δεν το ειχα προσεξει...Εγω συμφωνω με τον Παναγιωτη στους συντελεστες...Θα εισαι αντιοικονομικος αλλα σιγουρος για καθες ενδεχομενο..Και τη δυσμενεστερη σταθμη ΥΟ κατα τη γνωμη μου..
DuKe Δημοσιεύτηκε March 29, 2009 at 07:16 μμ Δημοσιεύτηκε March 29, 2009 at 07:16 μμ Νομίζω ότι δράσεις με περίοδο επαναφοράς 10+ χρόνια μάλλον είναι καλύτερα να αντιμετωπίζονται ως τυχηματικές. Οπότε μήπως σε τέτοιες περιπτώσεις παίρνουμε μια ψιλοκανονική στάθμη και το αντιμετωπίζουμε ως μεταβλητό φορτίο (όσον αφορά τους συντελεστές συνδυασμού δλδ.) και μια maximum στάθμη ως τυχηματική φόρτιση?? φυσικά στους ελέγχους λειτουργικότητας δεν υπεισέρχονται οι τυχηματικές δράσεις, οπότε παραμένει μόνο η τυπική στάθμη? εγώ κάπως έτσι το φαντάζομαι όσον αφορά τους συντελεστές κατά EC1 για ελέγχους αστοχίας, με κυρίαρχη δράση την άνωση ως μεταβλητό φορτίο... γG=1 (εννοείται όλα τα μόνιμα της ανοδομής όπως σωστά επισήμανε ο terry) γQ=1.5 της κυρίαρχης(άνωση), γQ=1 των δευτερευουσών μεταβλητών με την ίδια φορά της κυρίαρχης, γQ=0 των δευτερευουσών μεταβλητών με αντίθετη φορά (κινητά ανοδομής)
Παναγιώτης Δημοσιεύτηκε March 29, 2009 at 08:16 μμ Δημοσιεύτηκε March 29, 2009 at 08:16 μμ Ο έλεγχος άνωσης δεν είναι έλεγχος λειτουργικότητας. Είναι έλεγχος στατικής ισορροπίας. Αν το κάνει όπως λες πρέπει να κάνει την τυχηματική. το γq = 0,9 για τα ευμενή μεταβλητά φορτία που το βρήκες?
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε March 30, 2009 at 05:23 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 30, 2009 at 05:23 πμ Νομίζω ότι δράσεις με περίοδο επαναφοράς 10+ χρόνια μάλλον είναι καλύτερα να αντιμετωπίζονται ως τυχηματικές. Οπότε μήπως σε τέτοιες περιπτώσεις παίρνουμε μια ψιλοκανονική στάθμη και το αντιμετωπίζουμε ως κινητό φορτίο (όσον αφορά τους συντελεστές συνδυασμού δλδ.) και μια maximum στάθμη ως τυχηματική φόρτιση?? φυσικά στους ελέγχους λειτουργικότητας δεν υπεισέρχονται οι τυχηματικές δράσεις, οπότε παραμένει μόνο η τυπική στάθμη? εγώ κάπως έτσι το φαντάζομαι Είναι η άνωση δράση που πρέπει να αντιμετωπίζεται με τόσο μικρή περίοδο επαναφοράς? Δεν είναι πιο σωστό να αντιμετωπίζεται όπως όλες οι άλλες με 40 έτη?
DuKe Δημοσιεύτηκε March 30, 2009 at 06:02 πμ Δημοσιεύτηκε March 30, 2009 at 06:02 πμ Σωστός, γράψε άκυρο... για ευμενή μετβλητά γQ=0 μόνο, sorry
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα