Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Στα 141,7 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα έσοδα των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της Fraport Greece το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Αντίστοιχα, τα EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων) στα 41,3 εκατ. ευρώ και τα EBIT στα 19,2 εκατ. Ωστόσο, το τελικό οικονομικό αποτελέσματα διαμορφώθηκε σε ζημιές 20,7 εκατ.

Επιβατική κίνηση

Το εξεταζόμενο διάστημα, τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport παρουσίασαν αύξηση επιβατών κατά 11% και πτήσεων κατά 8%.

Ειδικότερα, το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου 2018, τα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece διακίνησαν 10,6 εκατ. επιβάτες, σημειώνοντας άνοδο 11%, σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2017.

Άξιο αναφοράς είναι ότι τον Ιούνιο διακινήθηκαν τα 4,4 εκατ., κάτι το οποίο φανερώνει τον υψηλό βαθμό εποχικότητάς τους.

Τα τρία πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια, κατά το πρώτο εξάμηνο, ήταν της Θεσσαλονίκης με περίπου 2,8 εκατ. επιβάτες (+3,3%), της Ρόδου με 1,9 εκατ. επιβάτες (+10,3%) και των Χανίων με 1,2 εκατ. επιβάτες (-0,3%).

Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο επιβατών, το α’ εξάμηνο, σημείωσαν τα αεροδρόμια της Καβάλας με 67,5%, της Κέρκυρας με 22,7% και της Κω με 22,6%.

Από όλα τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece, μόνο τα Χανιά σημείωσαν μείωση επιβατικής κίνησης, λόγω της διακοπής των πτήσεων της Ryanair.

Σε επίπεδο πτήσεων, το πρώτο εξάμηνο, σημειώθηκε αύξηση της τάξεως του 8%, διαμορφούμενες στις 89,7 χιλιάδες.

Της Βάσως Βεγιάζη


View full είδηση

Δημοσιεύτηκε

Αν θυμάμαι καλά, το ετήσιο μίσθωμα τους ανέρχεται μόλις σε 22,9 εκ. ευρώ. Αυτά κύριοι είναι success stories....

Δημοσιεύτηκε
14 ώρες πριν, Engineer said:

μόνο τα Χανιά σημείωσαν μείωση επιβατικής κίνησης, λόγω της διακοπής των πτήσεων της Ryanair.

 

   το συγγεκριμενο μεριδιο το πηρε η MINOAN LINES  με την ναυλωση του mykonos palase , με 48 ευρω σε παει κ σε φερνει απο πειραια - σουδα - πειραια σε 6 ωρες 

Δημοσιεύτηκε

Στη Ρόδο πάντως τα έκανε μαντάρα καλοκαιριατικα και έμεινε εκτός λειτουργίας το αεροδρόμιο σχεδόν μια μέρα...

Δημοσιεύτηκε
17 ώρες πριν, ΝΙΚΟΣΤΡΙ said:

   το συγγεκριμενο μεριδιο το πηρε η MINOAN LINES  με την ναυλωση του mykonos palase , με 48 ευρω σε παει κ σε φερνει απο πειραια - σουδα - πειραια σε 6 ωρες 

Κατάστρωμα..

Γιατί η καμπίνα πάει στα 85Ε.

 

Δημοσιεύτηκε
33 λεπτά πριν, terry said:

Κατάστρωμα..

Γιατί η καμπίνα πάει στα 85Ε.

 

τι να την κανεις τη καμπινα οταν απο το πειραια φευγεις  4 απογευμα κ φτανεις σουδα στις 10:30 το βραδυ , ημερησιο, μια χαρα ειναι , το εκανα τις προαλες, με βολεψε  

Δημοσιεύτηκε

Και φευγεις 12πμ απο Σουδα.

Θες καμπινα στην επιστροφη.

Τουτεστιν, 85Ε που εγραψα.

 

Δημοσιεύτηκε
18 λεπτά πριν, terry said:

Και φευγεις 12πμ απο Σουδα.

Θες καμπινα στην επιστροφη.

Τουτεστιν, 85Ε που εγραψα.

 

εχει καλα αεροπορικα , ανετα , δεν συγκρινονται βεβαια  με του ELYROS  αλλα 6 ωρες ειν .....τεσπα , καλως κ μπηκε γιατι το ειχαν παραξηλωσει  στην κοινοπραξια , το  μονοπωλιο δεν ειν καλο ...

Δημοσιεύτηκε
On 10/8/2018 at 10:48 ΜΜ, CYBERSYMEON said:

Αν θυμάμαι καλά, το ετήσιο μίσθωμα τους ανέρχεται μόλις σε 22,9 εκ. ευρώ. Αυτά κύριοι είναι success stories....

Πρόσθεσε το συνολικό αντίτιμο 1,23 δις, τα φορολογικά έσοδα , τις επενδύσεις (βάλε και τις θέσεις εργασίας) -> συνολικό ετήσιο όφελος για το Δημόσιο:  180 εκ.

Αφαίρεσε το παλαιό ετήσιο όφελος 100 εκ.

Σου μένουν ετήσιο όφελος 80 εκ. και καλύτερες υπηρεσίες για σένα (καθαρές τουαλέτες, καλύτερες εγκαταστάσεις, καλύτερη εξυπηρέτηση).

Εχω βρεθεί στο αεροδρόμιο Ηρακλείου και έχω δει αποσκευή να εκσφενδονίζεται από την κυλιόμενη ταινία σε απέναντι δίχτυ που είναι στημένο γι αυτό το λόγο. Οι μισοί επιβάτες μουρμούριζαν στις ουρές της αναμονής <<πότε θα το πάρει η Fraport;>>.

Είναι όντως success story.

Δημοσιεύτηκε
On 12/8/2018 at 9:50 ΠΜ, hkamp said:

Εχω βρεθεί στο αεροδρόμιο Ηρακλείου και έχω δει αποσκευή να εκσφενδονίζεται από την κυλιόμενη ταινία σε απέναντι δίχτυ που είναι στημένο γι αυτό το λόγο. Οι μισοί επιβάτες μουρμούριζαν στις ουρές της αναμονής <<πότε θα το πάρει η Fraport;>>.

Είναι όντως success story.

Δυστυχώς γνωρίζω πως στο αεροδρόμιο της Καβάλας (επίσης της Fraport), οι αποσκευές εκόμη και σήμερα εκτοξεύονται από το έδαφος προς καρότσα φορτηγού και αντιστρόφως. Με οτιδήποτε αυτό συνεπάγεται για τις αποσκευές... Όσον αφορά τις επενδύσεις, αυτές νομίζω πως είναι προϋποθέσεις της σύμβασης παραχώρησης. Δηλαδή, σου νοικιάζω το σπίτι αλλά σε υποχρεώνω να δίνεις ένα ποσοστό του ενοικίου προς επισκευές και επεκτάσεις. Για να μην θυμηθώ την καταγγελία της σύμβασης επειδή βρέθηκαν άδειοι πυροσβεστήρες, καμμένες λάμπες και μισοτελειωμένα χαρτιά υγείας... Αλλά βρήκαν και τα κάνουν...

Οι ιδιωτικοποιήσεις είναι τεράστιο ζήτημα για να αναλυθεί εντός λίγων γραμμών από εδώ. Νεότερος ήμουν φανατικός υπέρμαχος της. Βλέποντας τα κακώς κείμενα της γραφειοκρατίας και της (μη) εργασίας των Δ.Υ. θα προτιμούσα να ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα. Ενέργεια, νερό, παιδεία, υγεία κλπ. Μετά τα 30 κατάλαβα πως θα πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή. Λειτουργία του δημοσίου σαν να ήταν ιδιωτικός τομέας. Γίνεται; Θα πρέπει να προσπαθήσουμε πάντως. Αλλιώς θα βρεθούν πολλοί Shkreli σε σοβαρές θέσεις πχ ενέργειας ή νερού και τότε θα είναι πια αργά για όλους μας...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.