COSTAS T Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13 , 2018 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13 , 2018 (edited) Μόλις είχα τρέξει τα τελευταία μέτρα. Ορκίστηκα ξανά σε όλους τους Θεούς του πλανήτη ότι θα κόψω παγωτά, μπύρες, παϊδάκια και καθιστική ζωή. Πίεσα με τα χέρια τα σωθικά μου και όταν σήκωσα το κεφάλι ψηλά για να διευκολύνω την αναπνοή είδα την παρακάτω εικόνα: Σύμφωνα με όσα θυμάμαι αν α) Τα δυο καλώδια είναι φάσεις τότε αθροίζουμε την τάση; Δεν θα είχε δημιουργηθεί πρόβλημα σε όσους κάνουν λήψη παροχής από τις συγκεκριμένες φάσεις; β) Τα δυο καλώδια είναι φάση και ουδέτερος τότε πάλι δεν θα είχε δημιουργηθεί πρόβλημα; Edited Αύγουστος 13 , 2018 by COSTAS T
GPER Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13 , 2018 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13 , 2018 Γιατί και τι πρόβλημα θεωρείς ότι μπορεί να δημιουργηθεί με βάση την εικόνα που έστειλες? 1
COSTAS T Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2018 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2018 Πράγματι η ΔΕΗ προέβηκε σε αποκατάσταση του οπτικού τουλάχιστον προβλήματος. Μου απάντησε καθυστερημένα στις 19/10/2018. Δεν έδωσα σημασία. Θεώρησε όμως πως αυτή η καθυστέρηση δεν συνάδει με το επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρει και για τον λόγο αυτόν σήμερα έλαβα το παρακάτω μήνυμα που με άφησε άφωνο: Αγαπητέ κ. .............. Ο ΔΕΔΔΗΕ, ως Διαχειριστής του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας, στο πλαίσιο της προσπάθειας βελτίωσης της ποιότητας των υπηρεσιών του προς τους Καταναλωτές, εφαρμόζει το πρόγραμμα «Εγγυημένες Υπηρεσίες», επιδιώκοντας την ολοκλήρωσή τους εντός συγκεκριμένων προθεσμιών. Περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο πρόγραμμα, μπορείτε να βρείτε στον εταιρικό μας ιστότοπο (www.deddie.gr). Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού και επειδή η απάντηση στο σχετικό σας αίτημα παροχής πληροφοριών προς τον ΔΕΔΔΗΕ δεν δόθηκε εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας, επικοινωνούμε μαζί σας με το παρόν μήνυμα, προκειμένου να σας καταβάλουμε το συμβολικό ποσό των δέκα πέντε (15) ευρώ, ως έμπρακτη ένδειξη της δέσμευσής μας για διαρκή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών μας. Το ποσό των 15 ευρώ μπορεί να καταβληθεί από τον ΔΕΔΔΗΕ με τους ακόλουθους δυο εναλλακτικούς τρόπους : α) Πιστώνοντας το ποσό στο λογαριασμό ρεύματος που λαμβάνετε από τον Προμηθευτή σας ηλεκτρικής ενέργειας β) Καταθέτοντας το ποσό στον τραπεζικό σας λογαριασμό Για το σκοπό αυτό παρακαλούμε, αφού επιλέξετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να σας καταβάλουμε το ως άνω ποσό, να συμπληρώσετε το συνημμένο «Έντυπο δήλωσης στοιχείων δικαιούχου» και να μας το αποστείλετε το συντομότερο δυνατόν με έναν από τους ακόλουθους τρόπους: - Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) - Μέσω τηλεομοιοτυπίας (FAX) στο τηλέφωνο 2299020369 (υπόψη κας Αχειμάστου Ουρανίας) - Μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση 2ο χλμ Μαρκοπούλου Κορωπίου 19003 Μαρκόπουλο Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε συμπληρωματική πληροφορία ή διευκρίνιση. Γ. ................ Βοηθός Δ/ντής Περιφέρειας Αττικής
VirusX2 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2018 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2018 Όσον αφορά το πρόβλημα, εαν οι αγωγοί είναι σε επαφή (δεν φαίνεται καλά) όπως και να έχει η γραμμή δεν μπορεί να λειτουργούσε έτσι. 1) Αν είναι δυο φάσεις, δεν αθροίζεται η τάση αγαπητέ, βραχυκύκλωμα είναι μεταξύ δυο φάσεων. 2)Αν είναι φάση ουδέτερος πάλι βραχυκύκλωμα φάσης ουδέτερου. Όπως και να έχει θα είχε καεί η ασφάλεια στο πιλλαρ ή θα είχε κοπεί ο αγωγός λόγο υπερθερμανσης. Οπότε φαντάζομαι ότι η γραμμή θα ήταν εκτός, επίσης τα 15€ πες τον ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής σου να τα κρατήσει για βανζινολαδο για το κλαδεματακι.. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα