Engineer Δημοσιεύτηκε August 23, 2018 at 06:41 πμ Δημοσιεύτηκε August 23, 2018 at 06:41 πμ To ταξίδι που φέρνει το πρώτο Pendolino της υπηρεσίας Αργυρό Βέλος από την Ιταλία στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει και το τρένο όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες ουσιαστικά "ρυμουλκείται" από ηλεκτρομηχανή η οποία θα αλλάζει σε κάθε χώρα που περνά. Στις 20 Αυγούστου το ταξίδι ξεκίνησε και η πρώτη χώρα που πέρασε, στις 21 Αυγούστου ήταν η Σλοβενία από όπου βλέπουμε και σχετικές φωτό από τον Rok Žnidarčič. Στη συνέχεια χθες πέρασε στην Κροατία και η φωτό που βλέπουμε είναι από το Συνοριακό σταθμός Ντόμποβα (μεταξύ Σλοβενίας-Κροατίας). H φωτογραφεία είναι του Josip Petrlić. Σήμερα σειρά έχει η Σερβία όπου θα είναι και το μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού (περίπου 2 μέρες). Πριν περάσει σε Ελληνικό έδαφος θα περάσει από τα Σκόπια και θα καταλήξει στη Θεσσαλονίκη, για να ξεκινήσει άμεσα τις δοκιμές στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Κατερίνη. Στις 8 Σεπτεμβρίου θα παρουσιαστεί επίσημα στα εγκαίνια της φετινής ΔΕΘ και με το πέρας των δοκιμών θα επιστρέψει στην Ιταλία. Η επανεμφάνιση του θα γίνει με την ολοκλήρωση των έργων και των συστημάτων με μία αρχική εκτίμηση για το τέλος του 2019. View full είδηση
melissa Δημοσιεύτηκε August 23, 2018 at 10:43 πμ Δημοσιεύτηκε August 23, 2018 at 10:43 πμ Παράθεση Στις 8 Σεπτεμβρίου θα παρουσιαστεί επίσημα στα εγκαίνια της φετινής ΔΕΘ και με το πέρας των δοκιμών θα επιστρέψει στην Ιταλία.Η επανεμφάνιση του θα γίνει με την ολοκλήρωση των έργων και των συστημάτων με μία αρχική εκτίμηση για το τέλος του 2019. Θα το φανε οι δρόμοι για το θεαθήναι μέχρι να πιάσει (αν πιάσει πότε) δουλειά το βέλος.
Faethon11 Δημοσιεύτηκε August 23, 2018 at 01:24 μμ Δημοσιεύτηκε August 23, 2018 at 01:24 μμ Ποιος ο λόγος για όλα αυτά τα έξοδα;
dimitris GM Δημοσιεύτηκε August 23, 2018 at 01:34 μμ Δημοσιεύτηκε August 23, 2018 at 01:34 μμ (edited) ......για να δουν αν "χωρανε" στα τούνελ.... Edited August 23, 2018 at 01:38 μμ by dimitris GM
melissa Δημοσιεύτηκε August 23, 2018 at 01:45 μμ Δημοσιεύτηκε August 23, 2018 at 01:45 μμ 12 λεπτά πριν, Faethon11 said: Ποιος ο λόγος για όλα αυτά τα έξοδα; Για να ντύσουμε το νέο "πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης" του μικρού μονάρχη με εικόνα φαντάζομαι. Γιατί, για να λειτουργήσει το βέλος και να αποδώσει αυτά που υπόσχεται θα πρέπει να γίνουν τόσες αλλαγές στην διαδρομή Θεσσαλονίκη -Αθήνα που μόνο ενα σοβαρό κρατος θα μπορούσε να κάνει. Πιστεύω οτι κάποια απροσδιόριστη στιγμή στο μέλλον, θα δούμε το βέλος να πλαισιώνει τον προεκλογικό αγώνα κάποιου, άλλου ίσως, μονάρχη, και να κυκλοφορεί στις ελληνικές ράγες αλλά όχι με τις ταχύτητες που λένε αλλά με πολύ χαμηλότερες. 1
ntanos Δημοσιεύτηκε August 23, 2018 at 01:49 μμ Δημοσιεύτηκε August 23, 2018 at 01:49 μμ Θα γίνουν δοκιμαστικά δρομολόγια στο τμήμα Κατερίνη - Θεσσαλονίκη. Τώρα σε ότι αφορά τη χρονική συγκυρία (ΔΕΘ κλπ) που επελέγη, ότι και να ακουστεί εύλογο είναι. Τα έργα πάντως προχωράνε και το 3:20 λογικά είναι εφικτό. Η γραμμή είναι σε καλή κατάσταση με εξαίρεση το ΣΚΑ - Οινόη.
Earl Δημοσιεύτηκε August 24, 2018 at 03:23 μμ Δημοσιεύτηκε August 24, 2018 at 03:23 μμ (edited) Είναι λίγο παλιό για "καινούριο" ή είναι η ιδέα μου;; (Επισύναψα μερικές μηχανές της προτίμησής μου ) Επίσης στη φωτογραφία φαίνονται αρκετές φθορές πάνω από το παρμπρίζ. Edited August 24, 2018 at 03:28 μμ by Earl
melissa Δημοσιεύτηκε August 24, 2018 at 03:36 μμ Δημοσιεύτηκε August 24, 2018 at 03:36 μμ κατασκευάστηκε το 1997, αλλά «την περίοδο 2004-2009 έγινε πλήρης ανακαίνιση του εσωτερικού
imhotep Δημοσιεύτηκε August 25, 2018 at 11:51 μμ Δημοσιεύτηκε August 25, 2018 at 11:51 μμ όχι, το σωστό pendolino είναι στις φωτο έτσι ονομάστηκε το συγκεκριμένο σε αντικατάσταση αυτού που ανέβασε ο Didonis κατά τα λοιπά ὀντως φούμαρα για τη ΔΕΘ όσο δεν λειτουργεί η σήραγγα στο Καλλίδρομο ίδωμεν ευελπιστώ γιατί έχουμε FS και όχι ΟΣΕ το άξιο αναφοράς είναι ότι οι Ιταλοί ήταν που απέτρεψαν για λόγους ανταγωνισμού την δημιουργία δυτικού σιδηροδρομικού άξονα (μια φορά κι έναν καιρό επί Τρικούπη) και τώρα το λούζονται ως ιδιοκτήτες
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα