Νίκος1111 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2018 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2018 (edited) Πήγα στην τοπική ΔΕΗ για πληροφορίες και από την ώρα που έβγαλα χαρτάκι σειράς μέχρι να εξυπηρετηθώ πέρασαν... 4 ώρες. Είναι γενικό το πρόβλημα σε όλους τους παρόχους; Είναι πιο εύκολη η συνεργασία με άλλους παρόχους; Ή χειρότερη γιατί για να κατεβάσουν το κόστος δεν βάζουν αρκετό προσωπικό; Edited Αύγουστος 26 , 2018 by Νίκος1111
maneni Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2018 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2018 καλά ήταν. Υπάρχουν και περιπτώσεις που 8 ώρες μπορεί να είναι λίγες.... Οι υπόλοιποι πάροχοι (απόσο γνωρίζω στην επαρχία) μάλλον δεν έχουν γραφεία και η εξυπηρέτηση γίνεται τηλεφωνικώς και ταχυδρομικώς....
Νίκος1111 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2018 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2018 Δεν έχουν γραφεία στην επαρχία ή δεν έχουν καθόλου γραφεία όπου μπορεί να επισκεφθεί ένας πελάτης για πληροφορίες, δηλαδή το παίζουν διαδικτυακό κατάστημα;
Panagiotis T. Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2018 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2018 Καλησπέρα, όντως υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί να χρειαστεί πάνω από μία εργάσιμη αναμονή για να κάνει κανείς τη δουλειά του στη Δ.Ε.Η. Πάντως στην πόλη μας (επαρχία) υπάρχουν είτε γραφεία εναλλακτικών παρόχων ρεύματος (λιγοστά) είτε οι πάροχοι συστεγάζονται σε άλλες επιχειρήσεις (π.χ. τηλεφωνίας, PUBLIC κ.λπ.). Εξαρτάται επομένως την πόλη της επαρχίας και το πόσο έχει επενδύσει ο κάθε πάροχος για να προχωρήσει κάποιος σε σύγκριση της εξυπηρέτησης.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα