Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα,

 

Καλή συνέχεια στο forum των μηχανικών...είμαι νέο μελος και νεος μηχανικος...

Ας θέσω λοιπόν και εγώ τον πρώτο μου προβληματισμό:

 

Σε κομβο δοκού επί δοκό τα διαμήκη σίδερα της δοκού που σκάει κάθετα στην αλλη πώς θα αγκυρωθούν αφού το διαθέσιμο οριζόντιο μήκος για αγκύρωση είναι : 25cm-3(επικάλυψη)*2-2*1,6/2=17,4cm και πρέπει να είναι μεγαλύτερο απο το lbmin=0.6*lb που για c20 s500 ειναι 0,6*48*1,6=46,10cm?????

 

 

Thanx!

  • Απαντήσεις 29
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Μήπως θα έπρεπε να μείωσεις τη διάμετρο του οπλισμού σου σε Φ12 και να κανεις παλi τους υπολογισμούς σου λαμβάνοντας παράλληλα υπόψιν οτι σε κόμβους οπου συντρέχουν 3 δοκοι το το lb μπορει να λαμβάνεται lb/1.4 ' οπως επίσης οτι μπορει υπο συνθήκες στο μήκος αγκύρωσης να πριλάμβάνεται και το καμπύλο τμήμα της ράβδου.

Επ' ευκαιρία θα παρακαλούσα τους συναδέλφους να πουν τη γνώμη τους για το θέμα των αγκυρώσεων αφου κυκλοφορούν διάφορες απόψεις.

Δημοσιεύτηκε

Καταρχας ευχαριστω για τη γρηγορη απαντηση.

Φυσικα και θα συμπεριλαβω το καμπυλο τμημα. Το Lbmin ειναι το ελαχιστο απαιτουμενο ευθυγραμμο τμημα της αγκυρωσης. Αυτο ειναι και το προβλημα στη συγκεκριμένη διάταξη όπου τα διαμήκη δοκού πανε να αγκυρώσουν σε πλατος 25cm καθετης δοκου..

Σωστη η παρατηρηση για την εγκαρσια περισφιγξη..τι γινεται ομως στην περιπτωση που συναντωνται σε γωνια δυο δοκοι(οι ακρες τους..).??

Δημοσιεύτηκε

gkol καλώς ήρθες στο forum.

 

Κοίταξε ΑΥΤΟ.

Στο εγχειρίδιο του Ιγνατάκη θα βρεις απαντήσεις σε πολλά ερωτήματά σου. Δες τη σελίδα 34 γι αυτό που ρωτάς.

Η δοκός που στηρίζεται σ' άλλη δοκό είναι δοκός Χωρίς Αυξημένες Απαιτήσεις Πλαστιμότητας (Χ.Α.Α.Π.).

Δημοσιεύτηκε

Το εγχειρίδιο του Ιγνατάκη είναι όντως πολύ κατατοπιστικό. Αν η δοκός είναι επιπλέον και Χ.Α.Α.Π. τότε μειώνεται κατα ακόμα περισσότερο το μήκος.Επίσης εχει ενά σχηματακι για την αγκύρωση των εφελκύόμενων ράβδων που φαίνεται οτι είναι σωστότερο το καμπύλο τμήμα να είναι στην διέυθυνση της στηρίζουσας δοκου. Στην αλλη περίπτωση μάλλον θα πρέπει να αυξηθούν οι διαστάσεις του στύλου αν θες να είσαι σωστός.

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Παράλληλα στο άλλο thread όπου συζητάτε γενικά για τις αγκυρώσεις, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής για το ελάχιστο πλάτος δοκού στην περίπτωση έδρασης δοκού επι δοκό:

Εφόσον και σε αυτή την περίπτωση εφαρμόζουμε το lbnet και το lbmin (ελάχιστο ευθύγραμμο), ποιά η διαφορά μεταξύ της περίπτωσης με αυξημένη απαίτηση πλαστιμότητας και χωρίς?

 

Στην περίπτωση έδρασης δοκού επι υποστυλώματος (Μ.Α.Α.Π.) έχουμε ελάχιστο πλάτος:

hcmin=lbmin+l1+l2 (σύμφωνα με Ιγνατάκη σελίδα 16)

 

Στην περίπτωση έδρασης δοκού επι δοκό (Χ.Α.Α.Π.) έχουμε ελάχιστο πλάτος:

bmin=b/3+lbnet+επικάλυψη (b/3<50mm) (Δείτε σελίδα 34. Ιγνατάκης manual και ΕΚΩΣ 17.8.4),

βέβαια στην περίπτωση που έχουμε καμπύλη αγκύρωση μπορούμε (υποθέτω) να πάρουμε:

bmin=b/3+lbmin+l1.

 

Παράδειγμα δοκός 25/60 πατάει σε δοκό 25/60, για Φ14 S500 και C20/25:

- Θεωρούμε άρθρωση και όχι πάκτωση, οπότε κάτω οπλισμός σε εφελκυσμό

- Π.Δ. Ι

- Ε.Ε.Π. : ΝΑΙ (αν υποθέσουμε κόμβο με τρεις τουλάχιστον συντρέχουσες δοκούς)

- lb=48*Φ14=67.2cm

- lbmin=0.3*67.2=20.2cm

- b/3=25/3=8.33cm>5cm, οπότε παίρνουμε b/3=5cm

- bmin=b/3+lbmin+επικάλυψη+Φ/2=5+20.2+3+0.7=28.9~30cm

 

Λίγο μεγάλο δεν βγαίνει το ελάχιστο πλάτος της δοκού? Γιατί αν οι υπολογισμοί μου είναι σωστοί δεν μπορούμε να πατήσουμε δοκάρι 25/60σε 25/60 με Φ14 οπλισμό...

 

Παρακαλώ διωρθώστε με αν κάνω λάθος.

 

Ευχαριστώ

Νίκος

Δημοσιεύτηκε

rigid_joint,

Δεν ξέρω αν απάντησες στην δική μου ερώτηση ή στου gkol..

 

Εννοείς ότι το fbd δεν είναι fbd=1.4*fbd (το fbd είναι στον παρανομαστή του κλάσματος για τον υπολογισμό του lb) λόγω του ότι δεν έχουμε Ε.Ε.Π.?

 

Εγώ νόμιζα ότι το manual του Ιγνατάκη ήταν κάτι σαν το Ευαγγέλιο όσο αναφορά τις αγκυρώσεις!..

Δημοσιεύτηκε

rigid_joint,

 

Ναι, έχεις δίκιο. Και γώ έκανα λάθος γιατί έγραψα ότι έχουμε Ε.Ε.Π. ενώ τους υπολογισμούς τους έκανα χωρίς.

 

Οπότε οι υπολογισμοί ισχύουν και κάνω 30άρια τα δοκάρια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.