menia89 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2018 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2018 Καλησπέρα σε όλους. Αντιμετωπίζω το παρακάτω πρόβλημα και θα εκτιμούσα πολύ οποιαδήποτε συμβουλή σας για αυτό: Πριν περίπου 1 μήνα ξεκίνησαν να πέφτουν νερά από το ταβάνι του παταριού μου - το οποίο βρίσκεται σε ένα κομμάτι του διαδρόμου του σπιτιού μου - (κοντά σε σημείο που υπάρχει σωλήνα καλοριφέρ) και λίγες ημέρες αργότερα εντοπίστηκε και 2η εστία διαρροής στο ταβάνι του διαδρόμου το οποίο όμως δεν περιλαμβάνεται μέσα στο πατάρι. Πρακτικά δηλαδή υπήρχε διαρροή στον διάδρομο του σπιτιού. Το διαμέρισμα μου βρίσκεται στον 4ο όροφο. Ενημέρωσα τους ενοίκους του πάνω διαμερίσματος , οι οποίου έλειπαν σε διακοπές (η μάνα είναι η διαχειρίστρια μας και ο γιος γνωστός πολιτικός μηχανικός της περιοχής), ήρθε ο γιος για μερικές ώρες και ούτε λίγο ούτε πολύ μας είπε: α) ωμά και στα ίσα πως ήρθε μόνο για να δει αν έχει ζημιά το δικό του διαμέρισμα και δεν τον νοιάζει για το δικό μας β) πως αυτός δεν έχει διαρροή στο διαμέρισμα του. Επίσης προσπαθώντας να βρει τι φταίει είπε πως μπορεί να φταίει το γεγονός πως έβρεξε πριν 15 μέρες στην Αθήνα (lol) , ότι ένας ένοικος στον 2ο ορ έβγαλε τα καλοριφέρ του 2 εβδομάδες πριν δω εγώ τα νερά στο ταβάνι και τέλος αφού δεν έπιασε και αυτό είπε πως μάλλον υπάρχει πρόβλημα στους σωλήνες της κεντρικής θέρμανσης. Βρήκε διάφορες δικαιολογίες για να μην έρθει υδραυλικός και παράλληλα μου είπε πως δεν μπορεί να κλείσει το ρολόι νερού του γιατί έχει το αυτόματο πότισμα στις γλάστρες του και πως αν τολμήσω να καλέσω την ΕΥΔΑΠ και κρίνει αυτή πως πρέπει να το κλείσει θα μου κάνει μήνυση. Βρίσκω υδραυλικό που μπορούσε να έρθει αμέσως και ο οποίος στην αρχή ήταν κάθετος πως δεν υπάρχει πρόβλημα στην κεντρική θέρμανση. Στη συνέχεια ενώ ο από πάνω στην αρχή αρνήθηκε να μπει ο υδραυλικός στο διαμέρισμά του, έπειτα από ενημέρωση πως θα καλέσουμε την αστυνομία, τον άφησε να μπει και σε εμάς απαγόρευσε την είσοδο (δικαίωμά του δεν λέω αλλά ποτέ στο παρελθόν δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο, ίσα ίσα το αντίθετο). Βγήκε μετά από 5 λεπτά ο υδραυλικός και είπε πως δεν υπάρχει υγρασία στο διαμέρισμα του από πάνω και τότε – ενώ πριν έλεγε πως σίγουρα δεν υπάρχει πρόβλημα στο καλοριφέρ – πρότεινε να γίνει εκκένωση της κεντρικής θέρμανσης. Η διαρροή συνεχιζόταν και ο από πάνω είχε ήδη φύγει για τις διακοπές του. Κάναμε αίτηση για αυτοψία στο διαμέρισμά μας στην Πολεοδομία χωρίς όμως να αναφέρουμε πως θεωρούμε πως το πρόβλημα ξεκινάει από πάνω, εκείνοι όμως το εξ έλαβαν ως καταγγελία και ενημέρωσαν πως θα γίνει αυτοψία και στο πάνω διαμέρισμα. Η πρώτη ειδοποίηση για την αυτοψία ενώ επιδόθηκε στο πάνω διαμέρισμα, δεν επιδόθηκε ποτέ σε εμάς, ούτε έγινε θυροκόλληση. Την ημέρα που είχε οριστεί δε, ήρθε το κλιμάκιο (τους άνοιξα καθώς βρίσκομαι στο σπίτι πάντα λόγω προβλήματος υγείας) και απλά μας ανακοίνωσε (ούτε καν ερωτηθήκαμε) ότι η αυτοψία θα γίνει την επόμενη εβδομάδα διότι ο γιος της απο πάνω ζήτησε να είναι παρόν (έλειπε σε επαγγ ταξίδι) , ενώ η από πάνω που είναι ιδιοκτήτρια του διαμερίσματος βρισκόταν επάνω εκείνη τη στιγμή. Στις επόμενες ημέρες που μεσολάβησαν έγιναν εργασίες στο πάνω διαμέρισμα, με κομπρεσερ κτλ. Ενημέρωσα την πολεοδομία , αρχικά προφορικά και η απάντηση ήταν πως δεν έχουν άμεσα κλιμάκιο να στείλουν για να ελέγξουν την κατάσταση. Έτσι τους ενημέρωσα και εγγράφως για το τυπικό. Η αλλαγές που έγιναν στον από πάνω αφορούσαν την ύδρευση του καθώς άλλαξε τον σωλήνα ύδρευσης του διαμερίσματος του ( έχω φωτογραφίες). Η έκθεση της πολεοδομίας (πέρα από το ότι έχουν γράψει λάθος τους ορόφους) αναφέρει πως ούτε λιγο ούτε πολύ φταίει το διαμέρισμα μου που είναι παλιό για τα νερά. (επισυνάπτεται φώτο) , παρότι ανέφερα στο κλιμάκιο του πως τα νερά σταμάτησαν να πέφτουν στις 28/8 , ημέρα που αργότερα έμαθα πως έγινε η πρώτη επίδοση από την υπηρεσία τους. Τέλος θα ήθελα να πω πως έχω αποδεικτικό υλικό για όλα όσα αναφέρω. Πως θα με συμβουλεύατε να κινηθώ από εδώ και πέρα με δεδομένο πως λόγω ανεργίας δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να απευθυνθώ σε μηχανικό ή/και δικηγόρος; Θεωρείται πως η πολεοδομία έχει κάνει σωστά και με αντικειμενικότητα την δουλειά της; Να σημειωθεί πως ο από πάνω ούτε φωνή ούτε ακρόαση
killertomato Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2018 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2018 θεωρώ οτι κακώς καλέσατε την πολεοδομία για το συγκεκριμένο πρόβλημα. Όπως πολυ σωστά σας απαντάει περαν της πιστοποίησης ύπαρξης υγρασίας δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο. Δυστυχώς μόνη λύση είναι να ζητήσετε βοήθεια από μηχανικό και δικηγόρο για να σας καθοδηγήσουν. Μπορείται να ζητήσετε και πραγματογνωμοσύνη απο το ΤΕΕ αλλά θα κοστίσει αρκετά χρήματα και συνήθως αυτό γίνεται όταν κάποιος φτάνει να επιλύσει το πρόβλημα σε δικαστήριο. Εφόσον ο άλλος ιδιοκτήτης δεν είναι συνεννοήσιμος τα πράγματα είναι δύσκολα και κυρίως δαπανηρά
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα