georgios_m Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2018 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2018 Ασχέτως του τι θα κάνεις με το μηχάνημα που ήδη αγόρασες, τα παιδιά σου λένε καταρχάς να παραδεχτείς ότι κακώς το αγόρασες και να σταματήσεις να αγοράζεις κι άλλα σαν κι αυτό που θα τα χαρίζεις αναγκαστικά σε τρίτους. Όμως και η παραδοχή σταθερού λειτουργικού κόστους εδώ δεν ισχύει ούτε στα μηχανήματα και πολύ περισσότερο στους ανθρώπους. Διότι όταν το εργοστάσιο πάψει να ζητάει εισροές, θα πέσουν οι τιμές και σ' αυτές και πιθανώς να ξαναβρεί την ανταγωνιστικότητά του. Οι δε άνθρωποι, όπως μάλιστα αποδείχθηκε, δέχτηκαν να δουλέψουν και με λιγότερα λεφτά και με λιγότερες κοινωνικές παροχές, άρα όχι μόνο δε θα κόστιζαν αν έμεναν εδώ αλλά θα προσέλκυαν και επενδύσεις. 1
nik Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2018 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2018 Συγνωμη τι παει να πει κακως το αγορασα? Το αγορασα, αυτο δεν αλλαζει. Η δημοσια παιδεια δεν θα σταματησει ξαφνικα λογω κρισης. Αν δεν σπουδασουν εδω δωρεαν θα πανε εξωτερικο να σπουδασουν και δωσουν περιουσιες 150.000 για πλακα περιπου, λεφτα που θα εφευγαν απο την ελληνικη οικονομια. Τουλαχιστον τα ελληνικα πανεπιστημια κρατανε αυτα τα χρηματα εδω και στηριζουν εναν τεραστιο κυκλο εργασιων του ιδ.τομεα κυριως στην επαρχια.. Αρα μας νοιαζει το μετα την αγορα. Αυτο που λες με τις εισροες και τις τιμες δεν το καταλαβα και σιγουρα δεν εχει σχεση με αυτο που λεω. Ειπαμε εκανα μια παρομοιωση αλλα μην το παιρνεις της μετρητοις. Δεν υπαρχη επιλογη να δουλεψουν ομως ουτε με λιγοτερα....αρα τι το συζηταμε ? Να καθονται να κλαιγονται?
stayros Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2018 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2018 (edited) Σε καμία περίπτωση η φορολογία κάποιου μπορεί να αντιστοιχεί σε συγκεκριμένο κοινωνικό αγαθό που παρέχεται από το κρατος πχ απο 2 άτομα που πληρώνουν τον ίδιο φόρο μόνο ο ένας έχει παιδί που σπουδάζει. Μπορεί ο άλλος να ζητήσει πίσω τα λεφτά του φόρου που αντιστοιχούν σε σπουδές; Οχι. αυτός που έχει 1 παιδι που σπουδάζει, πάει κ το 2ο παιδί του στο πανεπιστήμιο. θα αλλάξει ο φόρος του; όχι. Όλοι οι φόροι μαζεύονται και μπαίνουν σε μια τσέπη και από εκεί πληρώνονται όλα σύμφωνα με το πλάνο της κυβέρνησης που ψηφίζουμε για να υλοποιήσει, τουλάχιστον έτσι θα επρεπε. Δεν υπάρχουν αντιστοιχίες. Κάποιοι θα εκμεταλλευτουν περισσότερο αυτά που τους προσφέρει το κράτος κ άλλοι λιγότερο. Ακόμα κ το παράδειγμα σου με το μηχάνημα είναι άστοχο καθώς η αγορά ενός μηχανήματος είναι εφάπαξ έξοδο ενώ η παιδεία για το κράτος είναι πάγιο έξοδο. Το πιο σωστό θα ήταν να έλεγες ότι έχεις ένα εργοστάσιο με 5 γραμμές παραγωγης που παράγουν 1000 τμχ η καθεμία . Η ζήτηση πέφτει στα 3000 τμχ. συνεχίζεις να πληρώνεις εργατικα και αναλώσιμα για να παράγεις 5000 ή σταματάς τις 2 γραμμές παραγωγής; Μάλλον το δεύτερο. Edited Σεπτέμβριος 15 , 2018 by stayros 1
georgios_m Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2018 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2018 (edited) Συμφωνώ με το επιχείρημα της απώλειας συναλλάγματος από τους φοιτητές που στέλνουμε έξω και ότι τα ελληνικά ΑΕΙ πολλαπλασιάστηκαν και για αυτό το λόγο. Όμως αναρωτιέμαι για το εξής: για ποιό λόγο στέλναμε φοιτητές έξω; επειδή τα παιδιά ήθελαν εφόδια για να διαφύγουν από τη χώρα ή επειδή μάζευαν προσόντα για το δημόσιο; τώρα που δεν υπάρχει προοπτική δημοσίου, ούτε όμως και λεφτά για σπουδές έξω, θα εμφανιζόταν ξανά ρεύμα φοιτητών για τα πολυτεχνεία της αγγλίας και τις ιατρικές των βαλκανίων εάν ξαναμειώναμε λίγο τα τμήματα και τους εισακτέους μας; θέλουν όντως ακόμα τα παιδιά να σπουδάσουν κορυφαία πράγματα ή απλά συνεχίζουν μια παλιά συνήθεια επειδή είναι ακόμα δωρεάν; πάντως, να ' χουμε υπόψι ότι σε 5 χρόνια τα περισσότερα μέλη ΔΕΠ θα έχουν συνταξιοδοτηθεί και μαζί τους θα "συνταξιοδοτούνται" και τα τμήματά τους αφού οι θέσεις δεν αναπληρώνονται. Edited Σεπτέμβριος 16 , 2018 by georgios_m 1
MHD Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2018 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2018 Αναφορικά με το τελευταίο "καθηγητές πλησίον συνταξιοδότησης" είναι απολύτως ορθό! Και για τις απόψεις οτι με λιγότερους φοιτητές θα πληρώνουμε λιγότερους καθηγητές .. δεν μου μοιάζει σωστό ..διότι είτε 100 είτε 150 είτε...50 φοιτητές σε κάποιο έτος, ό έχων την ανάθεση διδασκαλίας το ίδιο θα πληρωθεί και το ίδιο μάθημα θα κάνει (αν και φυσικά με 50 θα γινόταν ίσως πολύ πιο πετυχημένα). Άλλο τώρα αν κάποιος σχολίασε με αυτόν τον τρόπο, έχοντας κατά νου τμήματα 300-400 φοιτητών λόγω χαμηλής βάσης (που μάλλον δεν αφορά τα τμήματα των πολυτεχνείων ..)
georgios_m Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2018 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2018 On 17/9/2018 at 11:26 ΠΜ, MHD said: για τις απόψεις οτι με λιγότερους φοιτητές θα πληρώνουμε λιγότερους καθηγητές .. δεν μου μοιάζει σωστό ..διότι είτε 100 είτε 150 είτε...50 φοιτητές σε κάποιο έτος, ό έχων την ανάθεση διδασκαλίας το ίδιο θα πληρωθεί και το ίδιο μάθημα θα κάνει (αν και φυσικά με 50 θα γινόταν ίσως πολύ πιο πετυχημένα). υπάρχουν τμήματα που για ορισμένα μαθήματα έχουν περισσότερους από έναν διδάσκοντες (βάλε και το βοηθητικό προσωπικό) και είτε χωρίζουν τους φοιτητές σε ομάδες, είτε διδάσκει ο καθένας από μερικές ώρες. επίσης υπάρχουν μαθήματα που μπορούν να συνδιδαχθούν σε φοιτητές περισσοτέρων τμημάτων. το "λιγότεροι φοιτητές" μπορεί να σημαίνει και κατάργηση ολόκληρων τμημάτων ώστε να υπάρχει μόνο ένα/ειδικότητα σε όλη τη χώρα. στον αντίποδα πάντως υπάρχουν και καθηγητές που όχι μόνο κάνουν περισσότερα από ένα μαθήματα, αλλά ανταπεξέρχονται και σε τομείς χωρίς γραμματεία και εργαστήρια χωρίς τεχνικό προσωπικό. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα