solar Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2009 Ψάχνω πληροφορίες για την λειτουργία και την δομή του κινητήρα της merchedes kopressor ,θα μπορούσε κάποιος να μου δώσει λίγες πληροφορίες ?ευχαρηστώ εκ προτέρων!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechpanos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2009 Ο κινητήρας λειτουργεί με υπερπλήρωση, υιοθετώντας την λύση του μηχανικού συμπιεστή. Σε αντίθεση με τον στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίου (σύστημα συμπιεστή-στροβίλου που κινείται με την δύναμη της ενέργειας των καυσαερίων γνωστό και ως "turbo"), ο μηχανικός συμπιεστής είναι συνδεδεμένος μηχανικά με τον στροφαλοφόρο του κινητήρα. Πρακτικά αυτό σημαίνει γραμμική απόδοση της ισχύος και εξάλειψη της χρονικής υστέρησης του turbo ("turbo lag"). Αυτοί οι συμπιεστές είναι αποδοτικότεροι στις χαμηλές στροφές, όχι όμως και στις υψηλότερες. Επίσης, λόγω της σύνδεσής τους με τον κινητήρα όπως ήδη ανέφερα, υπάρχει μια κατανάλωση ισχύος προς τον συμπιεστή, ενώ στον στροβιλοσυμπιεστή έχουμε την ανάκτηση ισχύος, από την χαμένη κατά τα άλλα προς το περιβάλλον απομένουσα ενέργεια των καυσαερίων. Συνεπώς, έχουμε ελαφρώς μικρότερο βαθμό απόδοσης του κινητήρα. Σήμερα έχουμε αυτοκίνητα με συνδυασμό των δύο συστημάτων, με γνωστότερη υλοποίηση το TSI της VW (τα πιο "δυνατά" μοντέλα, τα απλά φοράνε απλά turbo). Link to comment Share on other sites More sharing options...
staeric Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2009 Σε ευχαρηστώ πολύ για την ενημέρωση!! αυτές της πληροφορίες ( κατασκευαστικά στοιχεία κινητήρα-αμαξόματος ) θα μπορούσαμε να τις παίρνουμε και απο την κατασκευάστρια εταιρία; Γνωρίζω ότι σε ευρωπαϊκό επίπεδο ,ευρωπαϊκή κοινότητα έχουν γίνει τέτοιες ενεργείες με ψήφιση κοινοτικών οδηγιών που άρουν την απαγόρευση και υποχρεόνουν τις κατασκευάστριες εταιρίες να βγάζουν "παραέξω" κατασκευαστικά στοιχεία κινητήρα-αμαξόματος αυτοκινήτων μοντέλλον τους και θα μπορεί οποιοσδήποτε επισκέπτομενος κάποιο συγκεκριμένο portal να αντλεί τις πληροφορίες που χρειάζεται! επ'αυτού θα ήθελα αν γνωρίζεται κατί να με κατευθύνεται!!ευχαρηστώ εκ προτέρων.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotost Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2009 Δοκίμασε επίσης στη wikipedia μήπως σε βοηθήσει: http://en.wikipedia.org/wiki/Supercharger Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikxan1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 1 , 2010 Ψάχνω πληροφορίες για την λειτουργία και την δομή του κινητήρα της mercedes kopressor ,θα μπορούσε κάποιος να μου δώσει λίγες πληροφορίες ?ευχαρηστώ εκ προτέρων!! ως κατοχος, και ως γνωστης.... ο κινητηρας συγκεκριμενα της μερσεντες, ειναι με ηλεκτρονικη διαχειρηση γκαζιου (ηλεκτρογκαζο). αυτο εξασφαλιζει πολιτισμενη λειτουργεια, χαμηλη καταναλωση, αλλα και μια μικρη υστερηση στο αποτομο πατημα. ο κομπρεσσορας, ειναι φυγοκεντρικος, τυπου ρουτς νομιζω, ο οποιος ειναι σαν μια βιδα, τα σπειρωματα της οποιας γυριζουν μεσα στα σπειρωματα μιας αλλης βιδας, αλλα με απειροελαχιστη αποσταση μεταξυ τους. ετσι συμπιεζουν τον αερα, προς την εισαγωγη, με πιεση 0,5-0,6 bar. αλλαζοντας τις τροχαλιες του, ο κομπρεσσορας γυριζει πιο γρηγορα, εκτοπιζει πιο πολυ ποσοτητα αερα προς την εισαγωγη, αρα κερδιζεις σε αποδοση, χανεις ομως σε αξιοπιστις λογω φθορων. ο συγκεκριμενος εχει οριο περιστροφης τις 40.000rpm. νομιζω οτι πιο κατω, βρισκεις και τον τροπο που λειτουργει.για οτιδηποτε αλλο, θα χαρω να βοηθησω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα