Ilias Damanakis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2018 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2018 (edited) Εχω δυο πελάτες για το εξοικονόμηση κατ οίκον ιι που έχουν επιλέξει την alpha bank για να συνεργαστούν για το δάνειό τους. Έχουν υπογράψει την δανειακή σύμβαση εδώ και ένα μήνα στο κατάστημα , Μπαίνοντας όμως στο σύστημα, στην εικόνα των πελατών αναγράφεται ότι εκκρεμεί η υπογραφή της δανειακής σύμβασης .Η τράπεζα λοιπόν θα έπρεπε να έχει προχωρήσει την διαδικασία έτσι ώστε να μπορέσουμε να πάμε στο επόμενο στάδιο που είναι η καταχώρηση των προμηθευτών πράγμα το οποίο δεν εχει γίνει και η τελική προθεσμία που μας έχει δοθεί είναι 2/10/2018. Τι πρέπει να κάνουμε σε αυτή τη φάση εφόσον η τράπεζα δεν έχει απαντήσει και ο χρόνος μας πιέζει? Παρακαλούμε να τηρείτε τους Κανόνες Συμμετοχής. Δεν γράφουμε ποτέ με κεφαλαία και όταν δημιουργούμε νέα θέματα βάζουμε σαφείς τίτλους. Ευχαριστούμε. hkamp Edited Οκτώβριος 1 , 2018 by hkamp Κεφαλαία
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα