Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Καλησπέρα,

Ψάχνω πληροφορίες για τρόπους διαχείρισης πιεζοηλεκτρικών μπεκ που εφαρμόζονται κινητήρες βενζίνης αμέσου ψεκασμού (οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να λειτουργούν και με φτωχό, διαστρωματοιποημένο μίγμα , βλέπε FSI - Fuel Stratified Injection).

Κάθε κατασκευαστής οχημάτων μπορεί να εφαρμόζει διαφορετικές μεθόδους διαχείρισης του ψεκασμού. Οποιαδήποτε παραπομπή σε σχετικό άρθρο - βιβλιογραφία είναι πολύ ευπρόσδεκτη.

Edited by miltos
  • 3 months later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

Νομίζω ότι το θέμα θα ζεσταθεί λίγο με τις παρακάτω φωτογραφίες.

Έχουν ληφθεί με εφαρμοζόμενη τάση  DC 0V, 50V, 100V και 250V με τη σειρά που εικονίζονται.

Αν τις κατεβάσετε και τις προβάλλετε με τη σειρά, θα φανεί το σταδιακό άνοιγμα του μπεκ.

ΥΓ1 Κατά τη λειτουργία, το μπεκ δεν ανοίγει απαραίτητα τέρμα (πχ σε χαμηλό φορτίο)

ΥΓ2 Η εφαρμοζόμενη τάση των 250VDC είναι μεγαλύτερη από την τάση που χρειάζεται για να ανοίξει το μπεκ τέρμα (~170VDC)

ΥΓ3 Ιδιαίτερες ευχαριστίες για τη φωτογράφηση στον Νίκο Μοσχίδη

0V.thumb.JPG.21084fbcbc1a602e6d706cee94536d8c.JPG50V.thumb.JPG.f864212c84f1cb3e3415ee15686f8c68.JPG100V.thumb.JPG.e090f261398550faf019066542277315.JPG250V.thumb.JPG.42969d7fab9189b4b127a4d8fe6fe475.JPG

Edited by miltos
  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.