Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
On 13/4/2022 at 10:49 ΜΜ, Arche said:

να σας πω και γω ένα προβληματισμό μου, καταρχήν και γω δεν κατάλαβα πως έγινε αυτό με τα 2 user name πιο πάνω που δημοσιεύουν το ίδιο κείμενο αλλά τέλος πάντων. Ηθελα να πω πως αλλάζω μια δήλωση πρέπει γιατί την έλενξε μηχανικός αγοραστή και συμπληρωματικά μου ζήτησε να συμπληρώσω στην δήλωση κάποιες κατασκευές με αναλυτικό, (μικρές διαφορές στις όψεις και κάποιες πόρτες σε εσωτερικούς τοίχους που δεν είχα δείξει.-
Το πρόβλημα μου είναι ότι το πρόστιμο μεταβάλλεται >20% Οπότε αντιμετωπίζω ζήτημα καθώς βιάζει η ρύθμιση γιατί το ακίνητο πρέπει να μεταβιβασθεί και κατόπιν ζητείται η έγκριση της επιτροπής όπως μας ενημερώνει η ειδοποίηση ΤΕΕ όταν ζητάμε ηλεκτρονικά η δήλωση να επιστρέψει σε "υπάγωγή" και σύμφωνα με όσα διαβάζω εδώ θα πρέπει να εγκρίνει το ΣΥΠΟΘΑ και μάλιστα λένε κάποιοι ότι η αρμοδιότητα να εγκρίνει θα μεταφερθεί, μεταφέρθηκε - Δεν Ξέρω.- - στις ΥΔΟΜ... τώρα τι μπορώ να κάνω???

Η αρμοδιότητα δεν μεταφέρθηκε στις ΥΔΟΜ. Οι χρόνοι έχουν να κάνουν με το συμβούλιο της περιοχής. Το συμβούλιο της περιοχής μου έκανε 3 συνεδριάσεις μέσα στο 2021. 

Δημοσιεύτηκε

κατά κάποιο τρόπο έχω την εντύπωση ότι λέμε το ίδιο και γω ενώ αρχικά δεν έχω καταλάβει ποιά είναι αυτή η επιτροπή επειδή πριν χρόνια είχα μια κουβέντα με έναν επαγγελματία ο οποίος έπρεπε να βγάλει άδεια λειτουργίας καταστήματος σε μια περιοχή και μου είχε πει πως θέλανε την έγκριση μιας επιτροπής που συνεδρίαζε στον Δήμο, με ανησύχησε αρχικά η ιδέα ότι αν άλλαζα την δήλωση μου και άλλαζε το πρόστιμο της δήλωσης αυτής θα αργούσα πολύ να πάρω την έγκριση γιατί άκουσα στον Δήμο που ασχολιόμουν εγώ τότε, η επιτροπή δεν συνεδρίαζε γιατί δεν τους πληρώνανε. 
Καλημέρα

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα σε όλους. Μήπως γνωρίζει κάποιος συνάδελφος..Αν μεταφέρω δήλωση από Ν.4178 σε Ν.4495 και αυξήθεί το πρόστιμο λανω του 20% δεν χρειάζεται να περάσω ΣΥΠΟΘΑ, σωστά;

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, HAROUL said:

Καλημέρα σε όλους. Μήπως γνωρίζει κάποιος συνάδελφος..Αν μεταφέρω δήλωση από Ν.4178 σε Ν.4495 και αυξήθεί το πρόστιμο λανω του 20% δεν χρειάζεται να περάσω ΣΥΠΟΘΑ, σωστά;

Δεν χρειάζεται 

  • Like 1
  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους!

Έχει δοκιμάσει κάποιος συνάδελφος να κάνει σταδιακή αύξηση του προστίμου μήπως έτσι το σύστημα  δεν αντιληφθεί την προσάυξηση αθροιστικά πάνω από 20% ;

Δηλαδή:

Εστω  οτι έχουμε μεταβολή 20 % του προστίμου μετά από διόρθωση δήλωσης που ήταν σε οριστική υπαγωγή.

Εαν επαναφέρουμε την δήλωση σε υπαγωγή και κάνουμε αύξηση προστίμου έστω 10% και μετά οριστική υπαγωγή, κατόπιν ξαναεπαναφέρουμε την δήλωση σε υπαγωγή και  κάνουμε αύξηση το υπόλοιπο 10 % με πλέον σωστά όλα τα στοιχεία της δήλωσης μήπως τελικά δεν το διαβάσει ως συνολική μεταβολή >20% ;

Ξέρουμε δηλαδή στα σίγουρα οτι το σύστημα συγκρίνει όλες τις μεταγενέστερες μεταβολές προστίμου με το πρόστιμο της πρώτης οριστικής υπαγωγής και όχι με το πρόστιμο της πιο πρόσφατης οριστικής υπαγωγής ;

Σας ευχαριστώ θερμά για οποιαδήποτε γνώμη καθότι εκκρεμεί συμβόλαιο και η πίεση είναι μεγάλη...

 

  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε
11 λεπτά πριν, DIMITKLADO said:

... έτσι το σύστημα  δεν αντιληφθεί την προσάυξηση αθροιστικά πάνω από 20% ;....

...και  κάνουμε αύξηση το υπόλοιπο 10 % με πλέον σωστά όλα τα στοιχεία της δήλωσης μήπως τελικά δεν το διαβάσει ως συνολική μεταβολή >20% ;

....

Δεν το έχω καν δοκιμάσει.

Όμως να σε ρωτήσω.... πες πως επειδή το "σύστημα" είναι χαζό και το κορόιδεψες ....ακόμα κι αν έχεις 50% προσαύξηση και κάνεις αρκετές φορές το +10%... και το χάψει και δεν σε πάει απο έλεγχο...

Εσύ ως Μηχανικός που το έκανες με δική σου ευθύνη και με βάση τις απαιτήσεις της Νομοθεσίας, αν μετά 5 ή δέκα χρόνια ή ακόμα περισσότερο περάσει από έλεγχο ή από κόντρες με άλλους ή οτιδήποτε το δει ανθρώπινο μάτι και όχι το "χαζό σύστημα" που το έχαψε.....

Τι θα κερδίσεις? ή πιο σωστά τι θα χάσεις ή θα σε τρέχουν....

Αν δεν σε πειράζει να έχεις ανοικτά νομικά ζητήματα και ευθύνες στο μέλλον απο πράξεις σου τότε κάνεις ότι νομίζεις... 

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε
20 ώρες πριν, Didonis said:

Δεν το έχω καν δοκιμάσει.

Όμως να σε ρωτήσω.... πες πως επειδή το "σύστημα" είναι χαζό και το κορόιδεψες ....ακόμα κι αν έχεις 50% προσαύξηση και κάνεις αρκετές φορές το +10%... και το χάψει και δεν σε πάει απο έλεγχο...

Εσύ ως Μηχανικός που το έκανες με δική σου ευθύνη και με βάση τις απαιτήσεις της Νομοθεσίας, αν μετά 5 ή δέκα χρόνια ή ακόμα περισσότερο περάσει από έλεγχο ή από κόντρες με άλλους ή οτιδήποτε το δει ανθρώπινο μάτι και όχι το "χαζό σύστημα" που το έχαψε.....

Τι θα κερδίσεις? ή πιο σωστά τι θα χάσεις ή θα σε τρέχουν....

Αν δεν σε πειράζει να έχεις ανοικτά νομικά ζητήματα και ευθύνες στο μέλλον απο πράξεις σου τότε κάνεις ότι νομίζεις... 

Συνάδελφε έχεις απόλυτο δίκιο . 

Εαν το ΣΥΠΟΘΑ συνεδρίαζε έστω μία φορά το μήνα για αυτές τις υποθέσεις ,

εάν στο τοπο που ιδιωτεύω δεν υπήρχε κόντρα των συνάδελφων ΣΥΠΟΘΑ με τους συνάδελφους της ΥΔΟΜ με αποτέλεσμα να γινόνται οι υποθέσεις ένα ατέρμονο μπαλάκι ,

εαν ήταν όλοι οι πελάτες συνεννοήσιμοι ... εαν ...εαν ... σίγουρα δεν θα μπαίναμε καθόλου στο τριπάκι της απελπισίας να σκεφτόμαστε πονηρά μπας και γλιτώσουμε τον γολγοθά...

Ευχαριστώ πάντως οπως και να έχει :-) 

 

Δημοσιεύτηκε (edited)

μην ανησυχειτε

αρχικα ηταν  5  μετα εγιναν 7 μετα 5 [ή καπως ετσι...]

και τωρα με τα  9  μελη,θα λυθουν ολες οι εκκρεμοτητες

"ποσοτικο" ειναι το προβλημα

αρθρο 152, υπο ψηφιση.

Συγκρότηση Κεντρικού Συμβουλίου Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων
1. Στην παρ. 2 του άρθρου 24 του ν. 4495/2017 (Α’ 167), περί σύνθεσης του Κεντρικού
Συμβουλίου Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων (ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α), α) στο εισαγωγικό
εδάφιο τα μέλη αυξάνονται από επτά (7) σε εννέα (9), β) η περ. δ) αντικαθίσταται, γ) στην
περ. ε) ο αριθμός των μηχανικών αυξάνεται σε δύο (2), δ) προστίθεται περ. ζ) και η παρ. 2
διαμορφώνεται ως εξής:
«2. Το ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. είναι εννεαμελές και αποτελείται από:
α) τον Γενικό Γραμματέα Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος του Υπουργείου
Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ως Πρόεδρο,
β) τον Νομικό Σύμβουλο του Κράτους στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ο οποίος
αναπληρώνεται από άλλον Νομικό Σύμβουλο ή Πάρεδρο του γραφείου του Νομικού
Συμβούλου στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας,
γ) τον Γενικό Διευθυντή Πολεοδομίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με τον
εκάστοτε οριζόμενο αναπληρωτή του,
δ) τον Γενικό Διευθυντή Χωρικού Σχεδιασμού του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας,
με τον εκάστοτε οριζόμενο αναπληρωτή του,
ε) δύο (2) μηχανικούς, με εμπειρία σε θέματα χωροταξίας και πολεοδομίας, που
υποδεικνύεται με τους αναπληρωτές τους από το Τ.Ε.Ε.,
στ) ένα (1) μέλος, πρόσωπο εγνωσμένου κύρους με εμπειρία σε θέματα πολεοδομίας και
χωροταξίας, κάτοχο πτυχίου ανώτατης σχολής, με τον εκάστοτε οριζόμενο αναπληρωτή του.
ζ) δύο (2) Μηχανικούς, Προϊστάμενους Διευθύνσεων ή Τμημάτων ή υπαλλήλους Α’
βαθμούτου Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, από τις Διευθύνσεις που υπάγονται
στη Γενική Γραμματεία Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος του ως άνω
Υπουργείου και δύο (2) αναπληρωματικά μέλη.».
2. Εντός δύο (2) μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος, το ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. συγκροτείται
εκ νέου με τη σύνθεση της παρ. 1 και η θητεία των μελών του υφιστάμενου ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α.
παύει αυτοδικαίως.
 

 

 

Edited by dimitris GM
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.