Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Σε ευχαριστώ πολύ "Συντεχνία"! Δεν το ήξερα το συγκεκριμένο. Θα το έχω υπόψη μου μελλοντικά και θα μπω τώρα να δω λεπτομέρειες, αλλά όπως και με τις εξουσιοδοτήσεις υπάρχουν 2 θεματάκια.

1ο και βασικό ο πελάτης να μην "το έχει" (δεν τον κατηγορώ) με τα ψηφιακά και να καθίσταται πιο δύσκολο να του εξηγήσεις τι ακριβώς πρέπει να κάνει από το να πάμε ακόμα και μαζί μέχρι το ΚΕΠ (παράδειγμα τέτοιας περίπτωσης όπου αποδείχτηκε άκαρπη προσπάθεια 10' τηλεφωνικής συνομιλίας για το πως θα δει τα αρχεία στο flashάκι του)

2ο ότι τουλάχιστον στις εξουσιοδοτήσεις, δεν έχω βρει τρόπο να μπορεί να υπογραφεί ψηφιακά ανεβασμένο pdf (ή άλλο αρχείο) αντί να πληκτρολογήσεις κείμενο (ή να το επικολλήσεις), με αποτέλεσμα να μην έχει το κείμενο το φορμάρισμα που επιθυμώ. Λεπτομέρεια μεν, αλλά δεν με βολεύει.

Edited by tettris
Δημοσιεύτηκε

@papathvas αυτό που μπορείς να ακυρώσεις είναι το διαβιβασμένο στοιχείο (μέσα από το mydata) ώστε να μην περιλαμβάνεται στο ηλεκτρονικό βιβλίο.
Τότε το παραστατικό θεωρείται ακυρωμένο.
Εάν δεν γνωρίζεις την διαδικασία, ρώτησε στο θέμα του mydata.

  • Like 1
Δημοσιεύτηκε
21 ώρες πριν, tettris said:

2ο ότι τουλάχιστον στις εξουσιοδοτήσεις, δεν έχω βρει τρόπο να μπορεί να υπογραφεί ψηφιακά ανεβασμένο pdf (ή άλλο αρχείο) αντί να πληκτρολογήσεις κείμενο (ή να το επικολλήσεις), με αποτέλεσμα να μην έχει το κείμενο το φορμάρισμα που επιθυμώ. Λεπτομέρεια μεν, αλλά δεν με βολεύει.

Ακριβώς αυτό κάνει η εφαρμογή που υπέδειξε ο Συντεχνίας ... υπογράφεις οποιοδήποτε έγγραφο/αίτηση κλπ., αρκεί να είναι σε pdf, δεν δακτυλογραφείς τίποτα. Φαντάζομαι ότι θα μπορούσε να είναι ακόμα και υπεύθυνη δήλωση ή εξουσιοδότηση!!!

  • Like 1
Δημοσιεύτηκε

Τέλεια! Δεν το προχώρησα τελικά επειδή μου ζητούσε (νομίζω) από την αρχή αφμ του πελάτη και είπα να μη δημιουργήσω καταχώρηση χωρίς να είμαι σίγουρος. Αν είναι έτσι μου λύνει τα προηγούμενα θέματα και το μόνο που μένει είναι να εξηγήσω στον πελάτη πως να μπει να υπογράψει και αυτός.

Δημοσιεύτηκε

Στην εφαρμογή καταχώρησης τιμολογίων της ΑΑΔΕ , στην εφαρμογή timologio της ΑΑΔΕ καθώς και σε μερικές δοκιμαστικές εφαρμογες τιμολογιερων που κατεβασα δεν υπάρχει η επιλογή "Τιμολόγιο Τεχνικών Έργων". Έχετε δεί εσείς τίποτα σχετικό;

 

Δημοσιεύτηκε (edited)

καλησπέρα,

διάβασα το thread όσο μπορούσα (με καθυστέρηση εννοείται), αν μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει ή διορθώσει τα παρακάτω (για απλογραφικά βιβλία με τζίρο κάτω από 100.000 ευρώ):

1. έσοδα του 2021 μέχρι 31/10/21 (τιμολόγια - αποδείξεις) οφείλουμε να τα περάσουμε στο mydata μέχρι 31/03/22

2. έσοδα (τιμολόγια - αποδείξεις) Νοεμβρίου 2021 τα περνάμε μέχρι 20 Δεκεμβρίου 2021

3. έσοδα (τιμολόγια - αποδείξεις) Δεκεμβρίου 2021 τα περνάμε μέχρι 20 Ιανουαρίου 2022 κοκ

4. έξοδα 2021 δεν ασχολούμαστε μέχρι νεοτέρας ή είναι και αυτά μέχρι 31/03/22?

5. έχουμε το δικαίωμα αν θέλουμε να συνεχίσουμε να κόβουμε χειρόγραφα ακόμα και μετά το 2021 αποδείξεις και τιμολόγια (η διαβίβαση στο mydata έγινε μόνο υποχρεωτική)

ευχαριστώ

Edited by Roy_Hobbs
Δημοσιεύτηκε (edited)

Οι ερωτήσεις σου δεν αφορούν την ηλεκτρονική τιμολόγηση, αλλά την καταχώρηση παραστατικών στο mydata.
Υποθέτω ότι έχεις δικαίωμα χρήσης της φόρμας καταχώρησης (μέχρι 50 τιμολόγια ή ακαθάριστα έσοδα μέχρι 50.000).
Στα τρία πρώτα ερωτήματα και στο πέμπτο, η απάντηση είναι θετική.
Για το τέταρτο: η υποχρέωση διαβίβασης, για το 2021, αφορά μόνο τα παραστατικά εσόδων.

Edited by Κανείς
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.