panosges Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2021 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2021 (edited) Λάθος Edited Δεκέμβριος 15 , 2021 by panosges
panosges Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2021 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2021 (edited) Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω για τα παραστατικά ΑΠΥ που πρέπει να περάσω στο mydata στο σημείο "Γενικά στοιχεία παραστατικού" Τρόπος εξόφλησης Μετρητά στην επιλογή ποσού μπαίνει το ποσό με ή χωρίς ΦΠΑ και στο σημείο "Στοιχεία Εκδότη" στην επιλογή Εγκατάσταση τι γράφουμε ; Ευχαριστώ Edited Δεκέμβριος 16 , 2021 by panosges
vader Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2021 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2021 Καλησπέρα, ο κωδικός για μια υπηρεσία σε ΤΠΥ είναι τυχαίος ή τυποποιημένος από ΑΑΔΕ?
ppanag Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2021 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17 , 2021 On 16/12/2021 at 12:37 ΠΜ, panosges said: Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω για τα παραστατικά ΑΠΥ που πρέπει να περάσω στο mydata στο σημείο "Γενικά στοιχεία παραστατικού" Τρόπος εξόφλησης Μετρητά στην επιλογή ποσού μπαίνει το ποσό με ή χωρίς ΦΠΑ και στο σημείο "Στοιχεία Εκδότη" στην επιλογή Εγκατάσταση τι γράφουμε ; Ευχαριστώ υπάρχει συζήτηση ειδικά για το mydata. 8 ώρες πριν, vader said: Καλησπέρα, ο κωδικός για μια υπηρεσία σε ΤΠΥ είναι τυχαίος ή τυποποιημένος από ΑΑΔΕ? είναι τυχαίος, όποιος μας αρέσει για δική μας κωδικοποίηση, αλλά απ' ότι είδα δεν λειτουργεί αν επιλέξεις 0 (σκέτο μηδέν) μπορείς στα αγαθά που δημιουργείς να βάλεις αύξουσα σειρά 1,2,3 ή 001,002,003 ή 001-ΣΤΑΤ, 002-ΕΠΙΒΛ κλπ. Στην πραγματικότητα εγώ έχω μόνο 2 βασικά αγαθά: 1) Παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες και 2) Τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών (που αφορά επαγγελματίες και Νομικά Πρόσωπα 1
Panagiotis T. Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2021 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2021 On 10/12/2021 at 3:09 ΜΜ, Συντεχνίας said: @papathvas αυτό που μπορείς να ακυρώσεις είναι το διαβιβασμένο στοιχείο (μέσα από το mydata) ώστε να μην περιλαμβάνεται στο ηλεκτρονικό βιβλίο. Τότε το παραστατικό θεωρείται ακυρωμένο. Εάν δεν γνωρίζεις την διαδικασία, ρώτησε στο θέμα του mydata. Καλησπέρα Συντεχνία, για την περίπτωση της εφαρμογής "timologio" όπου το παραστατικό μετά την έκδοσή του δε μπορεί να ακυρωθεί, η μόνη λύση είναι να εκδοθεί Πιστωτικό Τιμολόγιο (κατηγορία 5.1 - Πιστωτικό Τιμολόγιο (Συσχετιζόμενο)) με τα ίδια στοιχεία με το αρχικό Τιμολόγιο? Ευχαριστώ.
Κέρβερος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2021 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2021 (edited) @Panagiotis T. πιστωτικό τιμολόγιο εκδίδεται σε περίπτωση που το (προς ακύρωση) παραστατικό δόθηκε στον λήπτη και η συναλλαγή πραγματοποιήθηκε. Αντίθετα, όταν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, ακυρώνεται από το mydata όπου έχει (αυτόματα) διαβιβαστεί. Τότε το παραστατικό είναι ακυρωμένο και ούτε χρειάζεται ούτε μπορείς να κάνεις κάτι άλλο. Edited Δεκέμβριος 23 , 2021 by Κέρβερος 1
panosges Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2022 Καλησπέρα θα θελε να ρωτήσω για τις ΑΠΥ από 1-1-2021 μέχρι 31-10-2021 ποτέ είναι η προθεσμία υποβολής ; και για 1-12-2021 μέχρι 31-12-2021 είναι μέχρι 20-1-2022 ; Ευχαριστώ
nikmmech Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2022 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2022 Καλησπέρα σε όλους, υπάρχει κάποιος συνάδελφος ο οποίος να έχει ξεκαθαρίσει πώς γίνεται η "καταχώριση" - ο χαρακτηρισμός για την ακρίβεια - των εξόδων που αφορούν κινητή και σταθερή τηλεφωνία, στην πλατφόρμα του MyDATA?
John_Smith Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2022 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2022 Στο θέμα του mydata και συγκεκριμένα στο post για τα έξοδα θα βρεις την απάντηση. 1
giorgosv Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2022 Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2022 Καλησπέρα, απ'οτι ειδα στο συστημα προστέθηκε τρόπος πληρωμής "web banking". Μέχρι τωρα αν καποιος ιδιώτης με πλήρωνε μεσω web banking με μεταφορά επέλεγα "επαγγελματικός λογαριασμός" τωρα ποιο είναι το σωστό; βασικά ποια η διαφορά τους;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα