Θείος Δίκης Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 (edited) @castor_troy Η απόρριψη παραστατικού από τον λήπτη δεν επηρεάζει το συνοπτικό βιβλίο του εκδότη. Edited Μάρτιος 6 by Θείος Δίκης
castor_troy Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 (edited) 50 minutes ago, Θείος Δίκης said: @castor_troy Η απόρριψη παραστατικού από τον λήπτη δεν επηρεάζει το συνοπτικό βιβλίο του εκδότη. να κάνω πιστωτικό τιμολόγιο τότε. όμως μπορώ να το κάνω να αφορά το 2023 ή αναγκαστικά θα πάει στο 2024? Το περίεργο είναι, οτι οταν έγινε η περιοδίκη 4ου τριμήνου του 2023 και υπήρχαν προσυμπληρωμένα τα ποσά, το ποσό αυτού του τιμολογίου δεν είχε ληφθεί υπόψη, ούτε και εμφανιζόταν τότε στο συνοπτικό βιβλίο. Τυχαία τώρα που έβαλα να δω το συνοπτικό βιβλίο για το 2023, μου το εμφάνισε! Edited Μάρτιος 6 by castor_troy
Θείος Δίκης Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 Για την έκδοση οποιουδήποτε είδους παραστατικού μέσω της εφαρμογής timologio δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί άλλη ημερομηνία εκτός από την τρέχουσα.
castor_troy Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 Θα μπορούσα ίσως να κόψω χειρόγραφο πιστωτικό με ημερομηνία πχ 30/12/23 και να το καταχωρήσω στο mydata μέσω της "ειδικής φόρμας καταχώρησης". Αυτή η ενέργεια δεν θα διόρθωνε το συνοπτικό μου βιβλίο για το 2023? δεν ξέρω και τι πρόβλημα τυχόν δημιουργώ στον πελάτη, εαν του στείλω τώρα το τιμολόγιο του 2023, μαζί με το αντίστοιχο πιστωτικό. Το συν πλήν τελικά βγαίνει μηδέν, αλλά μήπως θα έπρεπε να τα έχει καταχωρήσει κάπου και τώρα έχει πρόβλημα.
Θείος Δίκης Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 Θα εφαρμόσεις όσα αναφέρεις στην πρώτη παράγραφο της τελευταίας δημοσίευσής σου. Θα εκτυπώσεις το τιμολόγιο που δεν χρησιμοποιήθηκε και θα το φυλάξεις μαζί με το πιστωτικό για ενδεχόμενο μελλοντικό έλεγχο. Ως προς τον λήπτη, επικοινώνησε μαζί του για να του εξηγήσεις τι έχει γίνει. Ούτε το τιμολόγιο που δεν πληρώθηκε θα του δώσεις ούτε το πιστωτικό, γιατί —ουσιαστικά— έγινε ακύρωση. Δεν θα έχει πρόβλημα με την περιοδική ΦΠΑ γιατί η διαδικασία που ακολουθήθηκε αντιστοιχεί με την ακύρωση παραστατικού που δεν χρησιμοποιήθηκε. Στο myDATA ή θα αποδεχθεί τόσο το δεύτερο χρεωστικό τιμολόγιο όσο και το πιστωτικό ή θα τα απορρίψει και τα δύο. Σε περίπτωση που δεν έχει διαβιβαστεί στον λογαριασμό του το δεύτερο χρεωστικό, απορρίπτει υποχρεωτικά το πιστωτικό. 1 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα