Thanos98 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 8 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 8 , 2018 (edited) Με αφορμή την συγχώνευση των ΤΕΙ με διάφορα ΑΕΙ σε όλη την χώρα δημιουργώ αυτό το νήμα στο οποίο θα μπορούμε να γράψουμε τις απόψεις μας και τις ενστάσεις μας . Ως φοιτητής σε ένα από αυτά τα ΑΕΙ ( τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ) με ανησυχεί αυτή η συγχώνευση στο πόδι... . -Πιστεύω ότι κάτι τέτοιο θα έπρεπε να γίνει με βάση ένα σχέδιο χρόνων και όχι μηνών. Σίγουρα τα ΤΕΙ απέτυχαν στο ρόλο εξαιτίας διαφόρων παραγόντων. Νομίζω το αναγνωρίζουμε οι περισσότεροι όμως δεν είναι λύση σε μια νύχτα η πανεπιστημοποίησή τους . Επίσης ένα θέμα είναι σίγουρα οι υποδομές αλλά και η αξιολόγηση του ακαδημαϊκού προσωπικού , η οποία στο πρόσφατο νομοσχέδιο για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας έγινες σε λιγότερο από 8 μήνες ! https://www.esos.gr/arthra/59758/shedio-nomoy-gia-pan-thessalias-opos-katatethike-sti-ne-tis-voylis -Επιπρόσθετα , ένα άμεσο αποτέλεσμα των συγχωνεύσεων θα είναι η υποβάθμιση των σπουδών . Αυτό , πιθανόν , να διαρκέσει 2-5 χρόνια επειδή θα δημιουργηθούν νέες σχολές , άρα νέες χαμηλότερες βάσεις . -Ακόμη η χρηματοδότηση των νέων ιδρυμάτων. Πως γίνεται να αυξηθεί όταν ο αριθμός των καθηγητών (μέλη ΔΕΠ αυξάνεται ) καθώς και ο αριθμός των εισακτέων μεγαλώνει και το κράτος δεν έχει λεφτά . - Τι θα απογίνουν οι απόφοιτοι των ΤΕΙ ; Θα εξαφανιστεί ένας κλάδος ολόκληρος ή Θα τους δοθεί η δυνατότητα να δώσουν κάποια μαθήματα για να πάρουν Δίπλωμα ; Το θεωρώ την μεγαλύτερη αδικία . Τους σέβομαι απεριόριστα αλλά δεν μπορώ να το κατανοήσω , δεν έχει αφιερωθεί ο ίδιος φόρτος εργασίας . Οι απόφοιτοι ΤΕΙ τελειώνουν με 180 ECTS τα οποία τα παίρνει κάποιος από το πολυτεχνείο στο τέλος του 3ου έτους . Θα ήθελα όσοι έχετε τον χρόνο να καταθέσετε την άποψη σας και να έχουμε έναν εποικοδομητικό διάλογο . Ευχαριστώ Συμπλήρωσε την ειδικότητά σου στο προφίλ, εφόσον είσαι μηχανικός. Pavlos33 Edited Νοέμβριος 10 , 2018 by Pavlos33 2 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stayros Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2018 Δεν ξέρω τι εννοείς με το απέτυχαν τα ΤΕΙ. Οι εκθέσεις τις ΑΔΙΠ έχουν δώσει αριστεία σε ΤΕΙ ενώ πανεπιστήμια/πολυτεχνεία πχ το ΕΜΠ, είχαν πολύ χειρότερη αξιολόγηση. Άρα μάλλον μόνο εσύ αναγνωρίζεις την αποτυχία τους. Επιπλέον οι συγχωνεύσεις δεν γίνονται μεταξύ ΑΕΙ/ΤΕΙ αλλά μεταξύ ΑΕΙ. 4 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilllis Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2018 Στο τει πειραια(ατει) ηταν 240 ects ,αναλογα δηλ με οτι ειναι το παδα σημερα.δεν γνωριζω τι μοναδες ειιναι τα αλλα τει . Στην Ελλαδα ολα γινονται στο ποδι οποτε συνηθισμενο το βουνο στα χιονια στην προχειροτητα και στον ωχαδερφισμο.Οι συγχωνευσεις/μετανομασιες κλπ εγιναν με σκοπο την μειωση σε λειτουργικα κοστη ,τα οποια αυτοματως μεταφραζονται σε λιγοτερο εκπαιδευτικο προσωπικο.Για την υποβαθμιση των σπουδων ειναι νωρις πιστευω να το λεμε,μπορουμε ομως να λεμε αναβαθμιση των πτυχιων. Οι αποφοιτοι των τει δεν θα εχουν την δυνατοτητα να αποκτησουν πτυχιο Αει.Δυστηχως η μονη δυνατοτητα αποκτησης του θα ειναι μεσω κατατακτηριων εξετασεων.Το πολυτεχνειο ειναι ΕΝΑ πανεπιστημιο .Σε ολη την ευρωπη υπαρχουν παρα πολλα που δεν απαιτουν ουτε τον ιδιο κοπο ουτε τον ιδιο φορτο με ισοβαθμα πτυχια.Μπορουμε ποτε να το εξασφαλισουμε αυτο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2018 Απλά και μόνο για την τάξη και την Ιστορία . Οι διδακτικές μονάδες είναι τελευταίο φρούτο . Αρα αν πάμε με τα χρόνια σπουδών , οι παμπάλαιες σχολές Υπομηχανικών ήταν 4ετείς . Ο τελευταίος εισακτέος το 1970 νομίζω . Οι επίσης παμπάλαιες σχολές Τεχνολόγων Μηχανικών των ΚΑΤΕΕ του 1970-1983 , ήταν διάρκειας 3 ετών και 1 εξαμήνου για πρακτική άσκηση και πτυχιακή εργασία , άρα 3,5 ετών , αλλά είχαν διαχωρισμό αντικειμένου του Πολιτικού Υπομηχανικού που ήταν ανάλογος του Διπλωματούχου Πολιτικού Μηχανικού , σε Δομικού , Συγκοινωνιακού και Τοπογράφου , με περιορισμό των ΕΔ σε κάθε τμήμα χωριστά και όχι ενιαία όπως ήταν στους Υπομηχανικούς και είναι ακόμα στους Διπλωματούχους . Το ίδιο ανάλογα έγινε και με τους Μ-Η Υπομηχανικούς που διαχωρίστηκαν σε Μ και Η με διαχωρισμό των ΕΔ , ενώ στους διπλωματούχους έγινε ο ακαδημαϊκός διαχωρισμός , αλλά στα ΕΔ , μείναμε στο 1934 πράγμα που συνεχίστηκε και σήμερα με το νέο ΠΔ . Κατόπιν το 1983 και μέχρι το 2001 , είχαμε την ΣΤΕΦ-ΤΕΙ που ενοποίησε το 6μηνο της πρακτικής και πτυχιακής ως 7ο εξάμηνο θεσμικά και μετά το 2001 οι σχολές έγιναν 4ετείς με 240 διδακτικές μονάδες . Τώρα με τις συγχωνεύσεις ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΩΝ ΤΕΙ . Μένουν μόνο αυτές του ΠΔΑ και του νέου που θα γίνει στην Θεσσαλονίκη , οι οποίες προφανώς δεν θα γίνουν οι νέες σχολές Υπομηχανικών αφού είναι πανεπιστημιακές , αλλά σχεδόν άμεσα θα μετατραπούν σε 5ετείς , όπως βλέπουμε να γίνεται με όσα γεωπονικά τει παραμένουν και γίνονται πανεπιστήμια τμήματα και απορροφώνται από υπάρχοντα πανεπιστήμια . Αρα πλέον θα έχουμε να δούμε τι δικαιώματα θα δώσουν σε αυτούς των ΑΣΤΕΜ , όσων δεν έχουν βγεί στην σύνταξη και των ΣΤΕΦ που θα παραμείνουν . Εδώ επειδή όπως είδαμε κουμάντο κάνουν μόνο οι ΠΜ στο ΤΕΕ , το πρόβλημα αφορά αυτούς και μόνο , άρα μιλάμε μόνο για τους 5-7000 Δομικούς ΤΕ , που κάνουν ελεύθερο επάγγελμα .Ψιλοαμελητέος αριθμός . Αν τώρα από αυτούς βγάλουμε τους απόφοιτους μετά το 2005 που είναι Ανωτάτης σχολής και όχι Ανωτέρας , εκεί θα είναι δύσκολο να αρνηθούν σε όσους έχουν μεταπτυχιακό τίτλο τα απεριόριστα δικαιώματα τουλάχιστον στο κομμάτι του μεταπτυχιακού . Το παζάρι τελικά δεν αφορά μεγάλο αριθμό . Σκεφτείτε από τους 5-7000 , ότι μερικές εκατοντάδες κάθε χρόνο θα βγαίνουν από το επάγγελμα , βγάλτε και τους μετά το 2005 με μεταπτυχιακό , αλλά και τους μετά το 1994 με μεταπτυχιακό , οπότε η σημασία των όσων γράφεις και οι φόβοι σου δεν είναι τόσο μεγάλοι . Από την άλλη πολλά περιφερειακά πολυτεχνεία όπως το ΔΜ , έχουν απείρως χειρότερες εγκαταστάσεις από τα εκεί ΤΕΙ , άρα μάλλον για αναβάθμιση τους πρόκειται . Το ίδιο ισχύει για τις εγκαταστάσεις άλλων ΤΕΙ όπως της Λάρισας που είναι εξαιρετικές και είναι μεγάλη προίκα για τα νέα ενιαία Πανεπιστήμια . Σε άλλες μικρές περιοχές βέβαια υπάρχουν θέματα . 1 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bob mastoras Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2018 1 ώρα πριν, BAS said: Το παζάρι τελικά δεν αφορά μεγάλο αριθμό . Σκεφτείτε από τους 5-7000 , ότι μερικές εκατοντάδες κάθε χρόνο θα βγαίνουν από το επάγγελμα , βγάλτε και τους μετά το 2005 με μεταπτυχιακό , αλλά και τους μετά το 1994 με μεταπτυχιακό , οπότε η σημασία των όσων γράφεις και οι φόβοι σου δεν είναι τόσο μεγάλοι . Τι έγινε το 1994 (ή το 1990 αφού προφανώς αθροίζεις τα χρόνια σπουδών); Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2018 (edited) Το "απέτυχαν" σημαίνει απέτυχαν ως ενδιάμεση βαθμίδα μεταξύ ΠΕ και ΔΕ και δεν ευθύνονται τα ίδια τα ΤΕΙ αλλά διάφοροι κοινωνικοοικονομικοί παράγοντες. Αποτυχία μπορεί να είναι και το γεγονός ότι κατέληξαν πχ να κάνουν συγκρίσιμη ύλη με τα πολυτεχνεία και όχι κάτι εντελώς δικό τους που να τα καθιστά μοναδικά. Η διαφοροποίηση σε ανώτερες και κατώτερες σχολές είναι εξ ορισμού λάθος. Κανονικά οι διάφορες εργασίες έπρεπε να έχουν μοιραστεί ολόκληρες σε πανεπιστημιακές, τεχνολογικές κλπ και ο μηχανικός ο πολυτεχνίτης να μη μπορεί πχ να ανοίξει ο ίδιος μηχανουργείο αλλά μόνο τμήμα μελετών. Αντίστοιχα ο τεχνολόγος να μη μπορεί να εργαστεί κι ο ίδιος ως τεχνίτης αλλά μόνο ως εργοδηγός. Edited Νοέμβριος 9 , 2018 by georgios_m 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos98 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2018 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2018 (edited) 3 ώρες πριν, stayros said: Δεν ξέρω τι εννοείς με το απέτυχαν τα ΤΕΙ. Οι εκθέσεις τις ΑΔΙΠ έχουν δώσει αριστεία σε ΤΕΙ ενώ πανεπιστήμια/πολυτεχνεία πχ το ΕΜΠ, είχαν πολύ χειρότερη αξιολόγηση. Άρα μάλλον μόνο εσύ αναγνωρίζεις την αποτυχία τους. Επιπλέον οι συγχωνεύσεις δεν γίνονται μεταξύ ΑΕΙ/ΤΕΙ αλλά μεταξύ ΑΕΙ. 3 ώρες πριν, vasilimertzani said: Στο τει πειραια(ατει) ηταν 240 ects ,αναλογα δηλ με οτι ειναι το παδα σημερα.δεν γνωριζω τι μοναδες ειιναι τα αλλα τει . Στην Ελλαδα ολα γινονται στο ποδι οποτε συνηθισμενο το βουνο στα χιονια στην προχειροτητα και στον ωχαδερφισμο.Οι συγχωνευσεις/μετανομασιες κλπ εγιναν με σκοπο την μειωση σε λειτουργικα κοστη ,τα οποια αυτοματως μεταφραζονται σε λιγοτερο εκπαιδευτικο προσωπικο.Για την υποβαθμιση των σπουδων ειναι νωρις πιστευω να το λεμε,μπορουμε ομως να λεμε αναβαθμιση των πτυχιων. Οι αποφοιτοι των τει δεν θα εχουν την δυνατοτητα να αποκτησουν πτυχιο Αει.Δυστηχως η μονη δυνατοτητα αποκτησης του θα ειναι μεσω κατατακτηριων εξετασεων.Το πολυτεχνειο ειναι ΕΝΑ πανεπιστημιο .Σε ολη την ευρωπη υπαρχουν παρα πολλα που δεν απαιτουν ουτε τον ιδιο κοπο ουτε τον ιδιο φορτο με ισοβαθμα πτυχια.Μπορουμε ποτε να το εξασφαλισουμε αυτο? 3 ώρες πριν, JimakosR said: ΑΕΙ= πανεπιστημια + Τει απο το 2001 Ολα τα τει εχουν 240 διδακτικες μοναδες περα της ασπαιτε που εχει 300 ( λογω παιδαγωγικου). Επισης ποια τει απετυχαν; Πολλα τει ειχαν καλυτερη αξιολογηση απο το αγαπημενο ΕΜΠ. Παρακαλω πληροφορηθειτε καλυτερα γιατι ειστε αμαθης συναδερφε( αν ειστε) γιατι προσβαλετε παιδια με γνωσεις και πτυχια. ευχαριστω 2 ώρες πριν, BAS said: Απλά και μόνο για την τάξη και την Ιστορία . Οι διδακτικές μονάδες είναι τελευταίο φρούτο . Αρα αν πάμε με τα χρόνια σπουδών , οι παμπάλαιες σχολές Υπομηχανικών ήταν 4ετείς . Ο τελευταίος εισακτέος το 1970 νομίζω . Οι επίσης παμπάλαιες σχολές Τεχνολόγων Μηχανικών των ΚΑΤΕΕ του 1970-1983 , ήταν διάρκειας 3 ετών και 1 εξαμήνου για πρακτική άσκηση και πτυχιακή εργασία , άρα 3,5 ετών , αλλά είχαν διαχωρισμό αντικειμένου του Πολιτικού Υπομηχανικού που ήταν ανάλογος του Διπλωματούχου Πολιτικού Μηχανικού , σε Δομικού , Συγκοινωνιακού και Τοπογράφου , με περιορισμό των ΕΔ σε κάθε τμήμα χωριστά και όχι ενιαία όπως ήταν στους Υπομηχανικούς και είναι ακόμα στους Διπλωματούχους . Το ίδιο ανάλογα έγινε και με τους Μ-Η Υπομηχανικούς που διαχωρίστηκαν σε Μ και Η με διαχωρισμό των ΕΔ , ενώ στους διπλωματούχους έγινε ο ακαδημαϊκός διαχωρισμός , αλλά στα ΕΔ , μείναμε στο 1934 πράγμα που συνεχίστηκε και σήμερα με το νέο ΠΔ . Κατόπιν το 1983 και μέχρι το 2001 , είχαμε την ΣΤΕΦ-ΤΕΙ που ενοποίησε το 6μηνο της πρακτικής και πτυχιακής ως 7ο εξάμηνο θεσμικά και μετά το 2001 οι σχολές έγιναν 4ετείς με 240 διδακτικές μονάδες . Τώρα με τις συγχωνεύσεις ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΩΝ ΤΕΙ . Μένουν μόνο αυτές του ΠΔΑ και του νέου που θα γίνει στην Θεσσαλονίκη , οι οποίες προφανώς δεν θα γίνουν οι νέες σχολές Υπομηχανικών αφού είναι πανεπιστημιακές , αλλά σχεδόν άμεσα θα μετατραπούν σε 5ετείς , όπως βλέπουμε να γίνεται με όσα γεωπονικά τει παραμένουν και γίνονται πανεπιστήμια τμήματα και απορροφώνται από υπάρχοντα πανεπιστήμια . Αρα πλέον θα έχουμε να δούμε τι δικαιώματα θα δώσουν σε αυτούς των ΑΣΤΕΜ , όσων δεν έχουν βγεί στην σύνταξη και των ΣΤΕΦ που θα παραμείνουν . Εδώ επειδή όπως είδαμε κουμάντο κάνουν μόνο οι ΠΜ στο ΤΕΕ , το πρόβλημα αφορά αυτούς και μόνο , άρα μιλάμε μόνο για τους 5-7000 Δομικούς ΤΕ , που κάνουν ελεύθερο επάγγελμα .Ψιλοαμελητέος αριθμός . Αν τώρα από αυτούς βγάλουμε τους απόφοιτους μετά το 2005 που είναι Ανωτάτης σχολής και όχι Ανωτέρας , εκεί θα είναι δύσκολο να αρνηθούν σε όσους έχουν μεταπτυχιακό τίτλο τα απεριόριστα δικαιώματα τουλάχιστον στο κομμάτι του μεταπτυχιακού . Το παζάρι τελικά δεν αφορά μεγάλο αριθμό . Σκεφτείτε από τους 5-7000 , ότι μερικές εκατοντάδες κάθε χρόνο θα βγαίνουν από το επάγγελμα , βγάλτε και τους μετά το 2005 με μεταπτυχιακό , αλλά και τους μετά το 1994 με μεταπτυχιακό , οπότε η σημασία των όσων γράφεις και οι φόβοι σου δεν είναι τόσο μεγάλοι . Από την άλλη πολλά περιφερειακά πολυτεχνεία όπως το ΔΜ , έχουν απείρως χειρότερες εγκαταστάσεις από τα εκεί ΤΕΙ , άρα μάλλον για αναβάθμιση τους πρόκειται . Το ίδιο ισχύει για τις εγκαταστάσεις άλλων ΤΕΙ όπως της Λάρισας που είναι εξαιρετικές και είναι μεγάλη προίκα για τα νέα ενιαία Πανεπιστήμια . Σε άλλες μικρές περιοχές βέβαια υπάρχουν θέματα . 43 λεπτά πριν, georgios_m said: Το "απέτυχαν" σημαίνει απέτυχαν ως ενδιάμεση βαθμίδα μεταξύ ΠΕ και ΔΕ και δεν ευθύνονται τα ίδια τα ΤΕΙ αλλά ποικίλοι κοινωνικοοικονομικοί παράγοντες. Αποτυχία μπορεί να είναι και το γεγονός ότι τελικά παρέχουν πανεπιστημιακού επιπέδου εκπαίδευση καταλήγοντας πχ να κάνουν την ίδια ύλη με τα πολυτεχνεία. Αρχικά χαίρομαι για τις απαντήσεις και το ενδιαφέρον σας . Σκεφτόμουνα να ξεκινήσω την μακροσκελή απάντησή μου με το : όποιος είναι έξω από το χορό πολλά τραγούδια ξέρει , αλλά θα προτιμήσω ένα άλλο. Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας . Θα ξεκινήσω με το σημείο στο οποίο αναφέρεστε οι περισσότερη την αποτυχία των ΤΕΙ στην οποία συμφωνώ με τον georgios_m . Θέλω όμως να προσθέσω ότι η αποτυχία των ΤΕΙ οφείλεται και στους σπουδαστές και στις πανελλήνιες και η αποτυχία αποτελεί ένα αίτιο της συγχώνευσης με κοντινά πανεπιστήμια . Θα επιθυμούσα να μην καταπιανόμαστε από τη σημασία των λέξεων , γνωρίζω πολύ καλά ότι και τα ΤΕΙ είναι πανεπιστήμια . Για ποια ΑΔΙΙΠ και ποια ΜΟΔΙΠ μιλάτε ; Αυτές είναι αξιολογήσεις ; Σοβαρά , τώρα ; Που είναι οι δείκτες έρευνας ; οι δείκτες των φοιτητών(έτη αποφοίτησης,βαθμοί (όποιος θέλει για δημόσιο) ) ; οι δείκτες δημοσιεύσεων ; Jimakos R έχω πολύ καλή και συνεχή ενημέρωση επί του θέματος και είμαι μελλοντικό συνάδελφος , δεν γράφω στην τύχη αλλά γράφω διότι νιώθω ότι κάποιοι άλλοι θα αποφασίσουν για την ελπίδα μου ενώ εγώ θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για να την καθορίσω . Προς BAS : Ως φοιτητής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΠΔΜ πιστεύω ότι θα πρέπει να αναθεωρήσετε κάποιες απόψεις σας . Γνωρίζετε για το τμήμα ; ή απλά το είχατε επισκεφθεί στο παρελθόν ; Έχετε παρακολουθήσει μαθήματα και από το τμήμα αλλά και από το ΤΕΙ ; Είχα την τιμή να επισκεφθώ και να παρακολουθήσω μαθήματα του ΤΕΙ . Αναγνωρίζω τα τρομερά εργαστήριά τους , ωστόσο το επίπεδο των φοιτητών θεωρώ ότι είναι χαοτικά χαμηλότερο εάν μου επιτρέπεται η χρήση αυτής της φράσης . Επίσης θα σας πρότεινα να κοιτάξετε τα προγράμματα σπουδών και να διακρίνετε τις διαφορές που υπάρχουν . Τέλος επειδή μιλάτε απαξιωτικά για το τμήμα να σας ενημερώσω ότι το τμήμα έχει την ομάδα Tyφoon Motoracing η οποία βγήκε 7η στο διαγωνισμό MotoStudent στην πίστα της Αραγονίας στην Ισπανία και κέρδισε δύο βραβεία , σχεδιασμού και καινοτομίας ΚΑΙ απείχε 16 βαθμούς από τον τρίτο. Ενώ στον ίδιο διαγωνισμό που συμμετείχε όλη η πολυτεχνική του ΑΠΘ δείτε λίγο που τερμάτισε . Οπότε λόγω έλλειψης υποδομών μιλάμε για ουσιαστική υποβάθμιση των σπουδών και όχι για αναβάθμιση. Ας εφαρμοστεί η βάση του 10 στις πανελλήνιες , να δημιουργηθούν οι κατάλληλες δομές και τότε να μιλήσουμε για συγχωνεύσεις , όχι όταν καιγόμαστε για πολιτικούς ψήφους . Edited Νοέμβριος 9 , 2018 by Thanos98 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2018 57 λεπτά πριν, bob mastoras said: Τι έγινε το 1994 (ή το 1990 αφού προφανώς αθροίζεις τα χρόνια σπουδών); Δεν θυμάμαι ακριβώς την χρονιά , αλλά είναι η χρονιά που δέχονταν οι εδώ πανεπιστημιακές σχολές τους πτυχιούχους τει για μεταπτυχιακά . Βέβαια στο εξωτερικό ήταν αλλιώς τα πράγματα από παλιά , αλλά είναι ελάχιστοι αυτοί που πήγαν έξω και έμειναν με ένα μεταπτυχιακό χωρίς να αναγνωρίσουν πλήρες πολυτεχνιακό πτυχίο εκείνες τις εποχές . Γνωρίζω άτομο που είχε τελειώσει την μέση σχολή Δοξιάδη , πήγε έξω του αναγνώρισαν μαθήματα έκανε μπάτσελορ και μετά τον έβαλαν εδώ στο 5ο έτος στο ΑΠΘ . Αυτά τις παλαιές εποχές του 70 . Βέβαια γίνονταν και άλλα πολλά τότε και την επόμενη δεκαετία με τους εξωτερικού , τους ομογενείς κλπ . Το παιχνίδι όλο άλλαξε από την εποχή που μετά το 80 και χειρότερα μετά το 90 , ο αριθμός των εισακτέων 6πλασιάστηκε σε σχέση με τους υποψηφίους , σε σύγκριση με όσα συνέβαιναν μέχρι το 70 , φτάνοντας σήμερα και ανάλογα με την υπογεννητικότητα να είναι 8 φορές περισσότεροι από ότι παλιά . Τότε μιλάγαμε για 12000 στα πανεπιστήμια και 5000 σε ανώτερες σχολές και 1000 σε ακαδημίες παιδαγωγικές και γυμναστικές , σε γεννήσεις 230.000 τον χρόνο και τώρα μιλάμε για τις μισές γεννήσεις και 70000 εισακτέους . Οπότε τότε η λογική των σχολών Μηχανικών ΤΕ ήταν για να βοηθηθεί η ανάπτυξη και οι συνήθεις ιδιωτικές κατασκευές , που μπορούσαν εύκολα να μελετηθούν από ένα συντομότερο κύκλο σπουδών , που ποτέ δεν ήταν μικρότερος των 3,5 χρόνων . Με τον υπερπληθωρισμό των ντόπιων σχολών και με την εύκολη λύση του εξωτερικού ο ΑΜ ΤΕΕ έφτασε από 30000 του 1980 σχεδόν στα 200.000 και ο ΑΜ ΕΕΤΕΜ από 5000 στο 50000 . Οπότε το πρόβλημα δεν είναι οι σχολές . Είναι που είμαστε πολλοί και η πίττα μίκρυνε πολύ . Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2018 9 λεπτά πριν, Thanos98 said: Προς BAS : Ως φοιτητής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΠΔΜ πιστεύω ότι θα πρέπει να αναθεωρήσετε κάποιες απόψεις σας . Γνωρίζετε για το τμήμα ; ή απλά το είχατε επισκεφθεί στο παρελθόν ; Έχετε παρακολουθήσει μαθήματα και από το τμήμα αλλά και από το ΤΕΙ ; Είχα την τιμή να επισκεφθώ και να παρακολουθήσω μαθήματα του ΤΕΙ . Αναγνωρίζω τα τρομερά εργαστήριά τους , ωστόσο το επίπεδο των φοιτητών θεωρώ ότι είναι χαοτικά χαμηλότερο εάν μου επιτρέπεται η χρήση αυτής της φράσης . Επίσης θα σας πρότεινα να κοιτάξετε τα προγράμματα σπουδών και να διακρίνετε τις διαφορές που υπάρχουν . Τέλος επειδή μιλάτε απαξιωτικά για το τμήμα να σας ενημερώσω ότι το τμήμα έχει την ομάδα Tyφoon Motoracing η οποία βγήκε 7η στο διαγωνισμό MotoStudent στην πίστα της Αραγονίας στην Ισπανία και κέρδισε δύο βραβεία , σχεδιασμού και καινοτομίας ΚΑΙ απείχε 16 βαθμούς από τον τρίτο. Ενώ στον ίδιο διαγωνισμό που συμμετείχε όλη η πολυτεχνική του ΑΠΘ δείτε λίγο που τερμάτισε . Οπότε λόγω έλλειψης υποδομών μιλάμε για ουσιαστική υποβάθμιση των σπουδών και όχι για αναβάθμιση. Ας εφαρμοστεί η βάση του 10 στις πανελλήνιες , να δημιουργηθούν οι κατάλληλες δομές και τότε να μιλήσουμε για συγχωνεύσεις , όχι όταν καιγόμαστε για πολιτικούς ψήφους Δεν έχω επισκεφθεί ποτέ το τμήμα , αλλά έχω διαβάσει τις διαμαρτυρίες των φοιτητών του ΠΔΜ για τις υποδομές που έχουν και τα προβλήματα τους . Προφανώς αν τα ΕΔ των φοιτητών των τει ήταν υψηλότερα , θα είχαν και υψηλότερες βάσεις εισαγωγής . Τώρα προφανώς το επίπεδο είναι χαμηλό . Ολα αυτά λοιπόν είναι θέματα του τεράστιου αριθμού των εισακτέων , οπότε δεν θα με βρεις αντίθετο στην βάση του 10 . Βέβαια αν βάλουν εύκολα θέματα , αυτή η βάση του 10 μπορεί να είναι άνευ ουσίας , ενώ αν βάλουν δύσκολα η βάση του 7 να είναι σημαντικότερη . Το πρόβλημα είναι γενικότερο και ξεκινάει από το υποχρεωτικό ΓΕΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ . Οπου φτάνει χωρίς αξιολόγηση ο καθένας και ξαφνικά πρέπει να πάει ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ σε ένα Λύκειο που έχει αξιολόγηση και 3 χρόνια μετά να δώσει πανελλήνιες . Εκεί είναι το πρόβλημα . Μπορεί να υπάρχει υποχρεωτική 9χρονη εκπαίδευση αλλά όχι υποχρεωτική 9χρονη ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ . Ακόμα στις σχολές που ιδρύονται με τις συγχωνεύσεις περισσεύουν τα τμήματα με απίθανους τίτλους και ανύπαρκτα επαγγελματικά δικαιώματα , αλλά οι γκαρσονιέρες και οι καφετέριες χρειάζονται πελάτες . Μακάρι εκεί στην Κοζάνη να χρησιμοποιήσετε τις καλές εγκαταστάσεις του ΤΕΙ και να κάνετε αξιόλογα πράγματα που θα βελτιώσουν την περιοχή , ώστε να μην ζει μόνο από τις γκαρσονιέρες και τις καφετέριες , αλλά από καινοτομίες . Link to comment Share on other sites More sharing options...
bob mastoras Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2018 (edited) Αν αυτό εννοείς πρέπει να είναι το 1995. Συγκεκριμένα ο νόμος 2327/1995 άρθρο 16: 1.α. Οι πτυχιούχοι Τ Ε.Ι. μπορούν να πραγματοποιούν μεταπτυχιακές σπουδές στα Α.Ε.Ι.'. Οι ενδιαφερόμενοι υποβάλλουν σχετική αίτηση στο τμήμα που επιθυμούν να παρακολουθήσουν μεταπτυχιακές σπουδές και το τμήμα αποφασίζει για τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων των υποψηφίων ή την παραπομπή σε εξέταση μαθημάτων στα οικείο πανεπιστημιακό τμήμα, προκειμένου να μετάσχουν στις διαδικασίες επιλογής του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών Οι εκπληρούντες επιτυχώς τις προϋποθέσεις αυτές μετέχουν ισότιμα με τους πτυχιούχους Α.Ε.Ι. στην επιλογή των προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών. β. Η αναγνώριση του τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών των πτυχιούχων Τ.Ε.Ι., που πραγματοποιήθηκαν και θα πραγματοποιούνται στην αλλοδαπή, γίνεται από το οικείο όργανο του Ε.ΣΥ.Π. και μέχρι τη συγκρότησή του από το ΔΙ.Κ.Α.Τ Σ Α . Το όργανο αυτό εξετάζει το πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών και τις τυχόν πρόσθετες σπουδές και ορίζει τα αναγκαία ενδεχομένως συμπληρωματικά μαθήματα, στα οποία πρέπει να εξεταστούν σε τμήμα Α.Ε.Ι,. ώστε ο συνολικός χρόνος και το επίπεδο σπουδών να είναι αντίστοιχα με τη διάρκεια και το πρόγραμμα του πανεπιστημιακού τμήματος Απόφοιτοι που πήραν μάστερ από το εξωτερικό πριν το 1995 φαντάζομαι ότι μετά μπορεσαν απλά να το αναγνωρίσουν. Γιατί να είχαν πρόβλημα; Edited Νοέμβριος 9 , 2018 by bob mastoras 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts