Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αυτό το πρόβλημα, που πολύ ορθά περιγράφει ο Tyler Durden έχει κοινωνικοπολιτικό υπόβαθρο και στηρίζεται στο γεγονός ότι ο απλός απόφοιτος λυκείου, αν δεν μάθει και δεν εξασκήσει τελικά κάποια τέχνη, είναι καταδικασμένος σε απόλυτη κοινωνική υποβάθμιση και εργασιακή μιζέρια. Πράγμα απαράδεκτο αλλά δυστυχώς πραγματικότητα για τη συντριπτική πλειοψηφεία. Μόνο στο Δημόσιο έχουν μια αξιοπρεπή αντιμετώπιση. Οπότε δυστυχώς όλοι οι γονείς θέλουν τα παιδιά τους να "σπουδάσουν" μπας και βρουν μια αξιοπρεπή θέση στην περιβόητη ελεύθερη αγορά και τον "υγειή" ανταγωνισμό που ... τόσο πολύ βελτιώσανε την ποιότητα ζωής μας... ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΑΣ.

  • Απαντήσεις 85
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Ωραίες και λογικές όλες αυτές οι αναλύσεις , αλλά μήπως έχουμε βγει από το θέμα?

Τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΜΟΔ τελικά ποια είναι? Υπάρχει κάποιο ΠΔ που τα ορίζει? 'Η είναι σαν τους πολεοδόμους μηχανικούς του πολ/νιου Θεσσαλίας που βγήκαν οι διπλοματούχοι και περιμένουν ακόμη τα επαγ. δικαιώματά τους?

Δημοσιεύτηκε

Εμ αυτό ρωτάμε. Τι επαγγελματικά δικαιώματα ζητάνε οι ίδιοι, αφού ακόμα δεν έχουν καθοριστεί αν κατάλαβα. Αυτό είναι το μεγάλο ερώτημα.

Δημοσιεύτηκε

μα και μόνο και απο τον τίτλο τους ώς μηχανικοί, απορρέουν επαγγελματικά δικαιώματα μηχανικών οπωσδήποτε. το θέμα είναι ποιας ειδικότητας.

Δημοσιεύτηκε

Δεν νομίζω για μηχανολόγου . Αν γίνει πάντως κάτι τέτοιο θα αδικηθούν φουλ οι μηχανολόγοι . Γνωρίζω πολύ καλά κάποιον απόφοιτο της σχολής αυτής που δεν έχει ιδέα από μηχανολογικά και μάλιστα εκεί που δουλεύει έχει καθαρά καθήκοντα απόφοιτου οικονομικού τμήματος σε συνδυασμό με τα μεταπτυχιακά που έχει κάνει .

Δημοσιεύτηκε
μα και μόνο και απο τον τίτλο τους ώς μηχανικοί, απορρέουν επαγγελματικά δικαιώματα μηχανικών οπωσδήποτε. το θέμα είναι ποιας ειδικότητας.

 

Της ειδικότητας που τελειώνουν φαντάζομαι - Δεν καταλαβαίνω την λογική της ένταξης σε βασική ειδικότητα (που τις καθορίζει το ΤΕΕ με βάση τις ειδικότητς που πρωτοιδρύθηκαν στο Ε.Μ.Π γιατί πχ δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί οι Αγρονόμοι (?) Τοπογράφοι Μηχανικοί είνα πχ βασική ειδικότητα την στιγμή που κορυφαία πανεπιστήμια σε όλο των κόσμο δεν βγάζουν πλεόν τοπογράφους μηχανικούς) αλλά υπάρχει πλέον σχολή γεωεπιστημών \

 

ΔΕν μπορώ έπίσης να αντιληφθώ γιατί και οι ναυπήγοι - μηχανολόγοι μηχανικοί κατα το ΤΕΕ είναι βασική ειδικότητα ενω οι νέες ειμάστε "εξειδικεύσεις"

 

Επίσης για να μην μένουν εντυπώσεις η ένταξη σε βασική ειδκότητα ακόμα και όταν γίνεται (πχ Μηχανικοί Περιβάλλοντος σε Χημικούς ή πολιτικούς μηχανικούς , μηχανικοί χωροταξίας σε Αρχιτέκτονες μηχανικούς ΔΕΝ σημαίνει και ατ αντίστοιχα επιαγγελματικά διακιώματα)

 

Η περίπτωση των Μ.Π.Δ είναι διαφορετική και έχει αναλυθεί εκτενέστερα παλιότερα

 

Τα δικαιώματα κάθε σχολής πρέπει να δίνονται με βάση το πρόγραμμα σπουδών είναι πολύ απλά τα πράγματα

Δημοσιεύτηκε

Με δικαιώματα Αρχιτέκτονα μηχανικού ? 8-) (των μηχ/γων τα πρόλαβαν οι ΜΠΔ)

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.