Engineer Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2018 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2018 Για την ολοκλήρωση των έργων στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη στο τέλος της χρονιάς ενημέρωσε δημοσιογράφους ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κ.Θάνος Βούρδας στο περιθώριο της παρουσίασης του έργου της Σιδηροδρομικής Σήραγγας Σεπολίων. Όπως ανέφερε , το μόνο που απομένει από άποψη υποδομών είναι να στρωθούν οι γραμμές στην περίφημη Σιδηροδρομική Σήραγγα 26, στην περιοχή της Εκκάρας και να τοποθετηθεί η ηλεκτροκίνηση. Στις 30 Νοεμβρίου έχει προγραμματιστεί μία μεγάλη "πρόβα" με τη συμμετοχή της πυροσβεστικής, της αστυνομίας κ.α. ενώ παράλληλα έχουν ξεκινήσει ήδη και οι δοκιμές στο τμήμα αυτό. Το τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός είναι το τελευταίο από μία σειρά έργων 30 και πλέον ετών που ολοκληρώνουν τον εκσυγχρονισμό του διαδρόμου μεταξύ των δύο μεγαλύτερων ελληνικών πόλεων. Ο κ.Βούρδας σημείωσε ότι από τις αρχές της χρονιάς θα μπορούν να ξεκινήσουν τα απευθείας δρομολόγια με ηλεκτροκίνητα τρένα ενώ το πιο πιθανό σενάριο είναι να δοθεί πρώτα η μία γραμμή και στη συνέχεια η άλλη. Τότε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα μπορεί σύμφωνα με τις παραπάνω εκτιμήσεις να διεξάγει το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη χωρίς την αλλαγή μηχανής, πράγμα που σε πρώτη φάση μαζί με τη λειτουργία του νέου τμήματος θα κατεβάσει τη χρονοαπόσταση σε περίπου 4 ώρες και 30 λεπτά. Ο Γενικός Γραμματέας ενημέρωσε επίσης πως στα τέλη του έτους προγραμματίζεται και η ολοκλήρωση του βόρειου άκρου της γραμμής Θεσσαλονίκη-Ειδομένη που πλέον θα διαθέτει σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ.Χρήστος Διονέλης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση εκτίμησε ότι η πλήρης ολοκλήρωση των συστημάτων (σηματοδότησης και ETCS) θα συμβεί το δεύτερο εξάμηνο του 2019, καθώς υπάρχει και σχετική απόφαση για την εργολαβία και με τη βούλα του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Η ολοκλήρωση αφορά κυρίως το νότιο τμήμα του διαδρόμου δηλαδή από την Αθήνα μέχρι την Τιθορέα. Αυτό θα επιτρέψει την είσοδο στα δρομολόγια των πολύ γρήγορων τρένων που θα μπορούν πλέον να διεξάγουν το δρομολόγιο σε 3 ώρες και 30 λεπτά. Αναφορικά με την επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού τμήματος Κιάτο-Αίγιο ο κ.Βούρδας υπογράμμισε ότι θα μπει σε λειτουργία το 2019 (προφανώς το πρώτο εξάμηνο), αρχικά με ντιζελομηχανές ενώ ενημέρωσε πως είναι ταυτόχρονα σε εξέλιξη και ο διαγωνισμός για την ηλεκτροκίνηση. Σε ερώτηση του ypodomes.com για την υπογειοποίηση και του τμήματος Αθήνα-Ρουφ που θα απελευθερώσει πλήρως το Δήμο Αθηναίων από τις επίγειες σιδηροδρομικές γραμμές ο Γενικός Γραμματέας τόνισε πως για να προχωρήσει αυτό το έργο θα πρέπει πρώτα να λυθούν οι νομικές εμπλοκές που υπάρχουν αλλά και τα αρχαιολογικά καθώς στην περιοχή εκτιμάται ότι βρίσκεται πλήθος αρχαίων. View full είδηση
Arche Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2018 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2018 ας φτιάξουν τον Βορειο Οδικο Αξονα Κρητης να πουμε οτι κάτι κάνουν 1 1
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2018 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2018 Θα πρέπει μετά να σας πάρουν τα όπλα για να μην πυροβολείτε τις πινακίδες του αυτοκινητόδρομου... 1
Arche Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2018 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2018 Δε πυροβολούμε εμείς, μήδε τσιφτέδες δεν έχομε μπλιο 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα