Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σας,

Μία κλειστή θέση parking με  εισόδου πλάτους 2,45. Εσωτερικό πλάτος 2,45 και μήκος 4,80 .

Μπορεί να είναι λειτουργική για το μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων?

Δηλαδή θα μπορεί ο οδηγός να ανοίξει την πόρτα να βγεί?

ευχαριστώ

 

Δημοσιεύτηκε (edited)

Kαλησπέρα , το ξέρω πως το ελάχιστο πλάτος σύμφωνα με τον νόμο είναι 2,60.

Το 2,45 είναι λειτουργικό?

thnx

 

Ενημέρωσέ μας αν δεν είσαι μηχανικός να μεταφέρουμε το νήμα στην σωστή ενότητα ιδιωτών. Αν είσαι μηχανικός συμπλήρωσε την ειδικότητα στο προφίλ σου.

Pavlos33

Edited by Pavlos33
Δημοσιεύτηκε

Αν δεν έχεις άλλο χώρο αναγκαστικά θα το αφήσεις τόσο. Αν έχεις αύξησε το πλάτος. Με το καθαρό μήκος στα 5 μ είσαι μια χαρά.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Panos Lamprou:

To min 2,60m που θέτει η νομοθεσία έχει την λογική του ότι τα περισσότερα "ευρύτερης" κυκλοφορίας αυτοκίνητα έχουν πλάτος της τάξης των 1,70m και το πλήρες άνοιγμα της πόρτας τους είναι της τάξης 1,00M.


Επομένως τα 2,60m της νομοθεσίας έχει το νόημα του να ανοίξουν και οι δύο πόρτες (οδηγού-συνοδηγού) περίπου μέχρι το μέσο του πλήρους ανοίγματος τους, πριν τις κοπανήσεις στον τοίχο για να βγουν οι μέσοι επιβάτες αφήνοντάς τους περίπου 0,50m πριν τραβήξουν κουτουλιά στον τοίχο καθώς θα βγαίνουν και να μπορούν να βγάλουν σχετικά εύκολα τα πόδια τους από το αυτοκίνητο.

Αυτοί οι περίπου 7πόντοι εκατέρωθεν (που θα λείπουν) το κύριο πρόβλημα που θα δημιουργήσουν είναι κυρίως στην έξοδο των ποδιών. 
Επομένως τα 2,45m αν υποθέσουμε ότι θέλουμε να ανοίγουν και οι δύο πόρτες (οδηγού-συνοδηγού) ή μόνο από την μία πλευρά (αν υπάρχει η δυνατότητα να κολλήσει σχετικά το αυτοκίνητο στον τοίχο από την πλευρά του συνοδηγού) και να βγεί ο συνοδηγός στην βροχή πριν την είσοδο του αυτοκινήτου στην θέση στάθμευσης, θα περιορίσουν θεωρώ την ήδη οριακά (για αυτό και έννοια της ελάχιστης διάστασης) λειτουργικότητά της, από την νομοθεσία, διάστασης.
Στην τελική δεν έχεις παρά να το τεστάρεις-να πάρεις μία αίσθηση της λειτουργικότητας σε μία πόρτα στο σπίτι σου... ακόμα και όρθιος και να δεις πόσο μικραίνει η γωνία εκεί που θα βγαίνουν τα πόδια  ... δεν είναι ανάγκη να φέρεις και σκαμπό...:ph34r:

Edited by Pavlos33
  • Like 2
Δημοσιεύτηκε
6 ώρες πριν, Panos Lamprou said:

Kαλησπέρα , το ξέρω πως το ελάχιστο πλάτος σύμφωνα με τον νόμο είναι 2,60.

Το 2,45 είναι λειτουργικό?

thnx

 

Ενημέρωσέ μας αν δεν είσαι μηχανικός να μεταφέρουμε το νήμα στην σωστή ενότητα ιδιωτών. Αν είσαι μηχανικός συμπλήρωσε την ειδικότητα στο προφίλ σου.

Pavlos33

Δεν είμαι μηχανικός , sorry αν το έβαλα σε λάθος ενότητα

Δημοσιεύτηκε
5 ώρες πριν, georgegaleos said:

Panos Lamprou:

To min 2,60m που θέτει η νομοθεσία έχει την λογική του ότι τα περισσότερα "ευρύτερης" κυκλοφορίας αυτοκίνητα έχουν πλάτος της τάξης των 1,70m και το πλήρες άνοιγμα της πόρτας τους είναι της τάξης 1,00M.


Επομένως τα 2,60m της νομοθεσίας έχει το νόημα του να ανοίξουν και οι δύο πόρτες (οδηγού-συνοδηγού) περίπου μέχρι το μέσο του πλήρους ανοίγματος τους, πριν τις κοπανήσεις στον τοίχο για να βγουν οι μέσοι επιβάτες αφήνοντάς τους περίπου 0,50m πριν τραβήξουν κουτουλιά στον τοίχο καθώς θα βγαίνουν και να μπορούν να βγάλουν σχετικά εύκολα τα πόδια τους από το αυτοκίνητο.

Αυτοί οι περίπου 7πόντοι εκατέρωθεν (που θα λείπουν) το κύριο πρόβλημα που θα δημιουργήσουν είναι κυρίως στην έξοδο των ποδιών. 
Επομένως τα 2,45m αν υποθέσουμε ότι θέλουμε να ανοίγουν και οι δύο πόρτες (οδηγού-συνοδηγού) ή μόνο από την μία πλευρά (αν υπάρχει η δυνατότητα να κολλήσει σχετικά το αυτοκίνητο στον τοίχο από την πλευρά του συνοδηγού) και να βγεί ο συνοδηγός στην βροχή πριν την είσοδο του αυτοκινήτου στην θέση στάθμευσης, θα περιορίσουν θεωρώ την ήδη οριακά (για αυτό και έννοια της ελάχιστης διάστασης) λειτουργικότητά της, από την νομοθεσία, διάστασης.
Στην τελική δεν έχεις παρά να το τεστάρεις-να πάρεις μία αίσθηση της λειτουργικότητας σε μία πόρτα στο σπίτι σου... ακόμα και όρθιος και να δεις πόσο μικραίνει η γωνία εκεί που θα βγαίνουν τα πόδια  ... δεν είναι ανάγκη να φέρεις και σκαμπό...:ph34r:

Ευχαριστώ πολύ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.