Replicator Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2009 To SDNF είναι ένα ευρέως διαδεδομένο format αρχείου για την μεταφορά μοντέλων μεταλλικών κατασκευών. Τα περισσότερα στατικά προγράμματα μεταλλικών κατασκευών μπορούν να εξάγουν την τοπολογία μιας κατασκευής σε αυτή τη προδιαγραφή, έτσι ώστε να εισαχθεί στη συνέχεια σε ένα τρσιδιάστατο σχεδιαστικό πρόγραμμα. Θα ήθελα την γνώμη/εμπειρία όσων από τους χρήστες το έχουν τυχόν χρησιμοποιήσει. Στη CCS προετοιμάζουμε κάτι σχετικό με το StruCad, το οποίο θα είναι πολύ σημαντικό (και ελπίζουμε και εξαιρετικά ευχάριστη έκπληξη) για τον μελετητή-μηχανικό, σημαντικό μέρος του οποίου αποτελεί και η διασύνδεση με οποιοδήποτε στατικό πρόγραμμα υποστηρίζει το πρωτόκολο SDNF. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 Τα περισσότερα προγράμματα (βλέπε SOFiSTiK, CUBUS, InfoCAD κ.α.) χρησιμοποιούν το CIS/2 και IFC [http://cic.nist.gov/vrml/cis2.html] για τημ μορφολογία του φορέα και ανταλλαγή δεδομένων. Επίσης σήμερα τα σύγχρονα προγράμματα (για μεγάλα έργα και όχι μόνο) υποστηρίζουν και έχουν φιλοσοφία ΒΙΜ κάτι το οποίο ποτέ δεν πρόκειται να γίνει απο ελληνικό πρόγραμμα. Δεν κάνω αρνητική κριτική για τα ελληνικά προγράμματα (για σιδηρές INSTANT χρησιμοποιούσα και εγώ) αλλά πιστεύω ότι δεν μπορούν να συγκριθούν με τα ξένα. Ισως γιατί στην Ελλάδα τα έργα είναι μικρής κλίμακας (ειδικά για τα κτιριακά) και για αυτό και δεν έχουν προσανατολιστεί σε αυτές τις τεχνολογίες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αλέξανδρος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2009 Pappos είσαι απόλυτα σωστός.Όσον αφορά τα ελληνικά προγράμματα...άστα!! Σαν χρήστης του STRAD μίλησα στο forum της εταιρείας για IFC και CIS/2 και μόνο που δε με φάγανε!!! Στο τηλέφωνο δε όταν μίλησα για IFC η ερώτηση ήταν στο τι είναι αυτό!!!!!!!!!11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatisthis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2009 ΄Πολλά προγράμματα της αγοράς που κυκλοφορούν χρόνια δεν ακολουθούν τις νεες τεχνολογίες ουτε στη σχεδίαση ούτε στην ανάλυση/διαστασιολόγηση. Πχ απλο θεωρώ θα ήταν τα στατικά να είχαν υποστήριξη ειασγωγής και εξαγωγής της γεωμετρίας και κυρίως των φορτίσεων του φορέα σε μορφή πινάκων ώστε πχ φορτία ανέμου να μπορούμε να τα εισάγουμε μεσω excel. Όταν το είπα στον αντιπροσωπο αμερικάνικου προγράμματος μου είπε ότι αυτή είναι Sofikiστικη νοοτροπία και ότι είναι ξεπερασμένη!!! Τι να του πεις τωρα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2009 Aναλογα πως εχει συνηθισει ο καθενας να δουλευει...Γιαυτο γινεται και επιλογη στατικου προγραμματος...Το δοκιμαζεις, σου κανει, το παιρνεις. Αν δε σε καλυπτει αργοτερα το αλλαζεις....Αν ηταν να υπαρχει το τελειο προγραμμα ολοι αυτο θα αγοραζαν...Εγω πιστευω οτι κ τα ελληνικα προγραμμα κανουν μεγαλα βηματα και αρκετα απο αυτα εχουν διαθεση να βελτιωθουν (οχι απο μονα τους..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatisthis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2009 terry το αν θα κανει καποια εταιρια βελτιωσεις στα στατικά της είναι ανάλογα με την πίεση που της ασκούν οι πελάτες της & οι ενδεχόμενοι πελάτες της. Εγώ προσωπικά στέλνω email με απαιτήσεις στις εταιρίες λογισμικού που έχω αλλά ομολογουμένως δεν έχω δει φως. Ίσως αν πολλοί μαζί πιέζαμε να γινότα κάτι. Αυτο με τους πίνακες που λέω δεν θεωρώ ΄΄οτι είναι κάτι δύσκολο ούτε ανούσιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2009 Συμφωνω απολυτα μαζι σου...Δεν ειμαι με καμια εταιρεια...Απλα καταλαβαινεις οτι δε γινεται το οτιδηποτε ζηταει ο πελατης να το κανουν μεσα σε 10 μερες και να σου στελνουν αναβαθμιση..Εγω στα προγραμματα που χρησιμοποιω εγω δει βελτιωσεις που ειχα ζητησει αλλα οχι βεβαια αμμεσα....Ας μη βγουμε αλλο εκτος τοπικ.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Replicator Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2009 Οι Ελληνικές εταιρίες τεχνικού λογισμικού έχουν δώσει βάρος στις βασικές ανάγκες της εγχώριας αγοράς. Είναι γεγονός. Για την σύνηθη κτιριακά, τα οποία είναι και η συντριπτική πλειοψηφία έργων πολιτικού μηχανικού στην Ελλάδα, τα Ελληνικά προιόντα λογισμικού είναι υπεραρκετά. Δεν έχουμε σύνθετα πολυόροφα, δεν έχουμε βαριά βιομηχανία, και γενικότερα δεν υπάρχουν δύσκολα έργα. Τα "Δεν" της προηγούμενης πρότασης δεν σημαίνει πλήρη ανυπαρξία, αλλά ότι αυτά είναι (στατιστικά) τόσο λίγα ώστε είναι σαν να μην υπάρχουν. Επόμενα συντάσσονται ανάλογα και το αντίστοιχα διαθέσιμα εργαλεία της αγοράς. Οταν όμως θες να απευθυνθείς στην Ευρώπη ή στις ΗΠΑ, θα πρέπει να έχεις ψηλά το πήχη. Και θα πρέπει να έχεις τη δυνατότητα να ακολουθήσεις συγκεκριμένες φιλοσοφίες δόμησης του λογισμικού (π.χ. ΒΙΜ) και πολλές δυνατότηες import/export αρχείων, καθώς το στατικό πρόγραμμα θα ενταχθεί σε ένα περιβάλλον engineering όπου η μεταφορά του μοντέλλου και της πληροφορίας με ηλεκτρονικό τρόπο θεωρείται περίπου δεδομένη. Στη δεκαετία του 90 είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω από κοντά την δημιουργία και την εξέλιξη του CIMSTEEL, σημερινού προγόνου του CIS/2. Aν και Ευρωπαικό πρόγραμμα μεγάλης εμβέλειας μάλιστα, τελικά το υιοθέτησε το AISC (Ινστιτούτο Μεταλλικών ΗΠΑ), ενώ η Ευρώπη το ψιλοπαράτησε. Το SDNF που προυπήρχε, είναι πρωτόκολο της Intergraph, ειδικά του περιβάλλοντος PDMS, και τα λογισμικά σχεδίασης μεταλλικών κατασκευών ήταν τα πρώτα που "διάβασαν" PDMS καθώς πολύπλοκα έργα (ειδικά ενεργειακά) σχεδιάζονταν με αυτή τη πλατφόρμα. Το αρχικό μου ερώτημα τέθηκε γιατί χρειάστηκε ουκ ολίγες φορές σε πελάτες μας που έχουν το StruCad κυρίως στην Ρουμανία και τη Βουλγαρία να "διαβάσουν" μοντέλο από μελέτη που είχε έρθει από άλλη χώρα και απο όλα τα πρωτόκολα που δοκιμάσαμε το πιό εύκολο για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη ήταν το SDNF. Και φυσικά δεν μιλάμε για έργα που συναντάμε κάθε μέρα. Δύο χαρκτηριστικές περιπτώσεις που θυμάμαι ήταν : 11όροφο πάρκινγκ αυτοκινήτων 2.500t χάλυβα, και ένα hangar για πολεμικά ελικόπτερα. Δύσκολοι κάναβοι, πολλά καμπύλα μέρη, για αυτό και η ανάγκη μεταφοράς του μοντέλλου. Στη CCS μελετήσαμε πολλούς τρόπους να μεταφέρουμε πληροφορία στα σχεδιαστικά προγράμματα, και τo SDNF ήδη το εντάσσουμε. Το επόμενο ζήτημα θα είναι η μεταφορά των (διαστασιολογημένων) κόμβων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα