Engineer Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2019 Τα χειρόγραφα παραστατικά (τιμολόγια και αποδείξεις) καταργούνται. Το τέλος εποχής των καταχωρητικών λαθών και ανεξόφλητων τιμολογίων φέρνουν τα ηλεκτρονικά βιβλία και η ηλεκτρονική τιμολόγηση. Τι αλλάζει Ο εκδότης αποστέλλει ηλεκτρονικά σε πραγματικό χρόνο στην Α.Α.Δ.Ε. τα τιμολόγια και τις αποδείξεις του. Η αυτόματη αποστολή των πωλήσεων στη Α.Α.Δ.Ε επιτυγχάνεται με τους παρακάτω τρόπους: Με την χρήση μιας εφαρμογής εμπορικής διαχείρισης και ηλεκτρονικής τιμολόγησης (όπως το i-spirit). Με την χρήση των ταμειακών μηχανών, (αφορά τα καταστήματα). Με τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης (αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις). Οι βασικές πληροφορίες που αποστέλλονται ηλεκτρονικά στην Α.Α.Δ.Ε είναι ο αριθμός παραστατικού, η ημερομηνία, η ώρα έκδοσης, η καθαρή αξία, ο ΦΠΑ, ο παρακαρατούμενος φόρος κ.ο.κ. Ο λήπτης τα αποδέχεται ηλεκτρονικά. Μόλις γίνει η αποδοχή τα παραστατικά «αντικρίζονται» από τον λογιστή του λήπτη, στην κατηγορία της δαπάνης που αφορά η συναλλαγή (π.χ αν είναι αγορά εμπορεύματος, έξοδο, πάγιο κ.ο.κ) Στις περιοδικές δηλώσεις οι επιχειρήσεις, θα βρίσκουν προ-συμπληρωμένο και μη μεταβαλλόμενο το ποσό του Φ.Π.Α προς απόδοση καθώς και τους λοιπούς φόρους. Τα πλεονεκτήματα του μέτρου Εξάλειψη καταχωρητικών λαθών που εγκυμονούν κινδύνους σε περίπτωση φορολογικού ελέγχου. Δυνατότητα χρηματοδότησης των τιμολογίων που έχουν γίνει αποδεκτά. Μηδενισμός στο κόστος εκτύπωσης, αποστολής και αρχειοθέτησης. Εξοικειωθείτε δωρεάν στα νέα δεδομένα με την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit και μπείτε στο πνεύμα της νέας εποχής. Δωρεάν δοκιμή View full είδηση
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2019 (edited) Ωωωωω !!!! ναι ... βέβαια ηλεκτρονική τιμολόγηση εντός του 2019 ... και "εφαρμογή ..... σε ένα σημαντικό ποσοστό των επιχειρήσεων από 01.01.2019"..... σύμφωνα με δελτίο τύπου του Υπουργείου Οικονομικών που εκδόθηκε τον Απρίλιο του 2018 !!!!!.... Θεωρώ ότι ακόμη έχουμε πολύ δρόμο .... Αλήθεια τι παραπάνω δηλαδή θα προσφέρει η ηλεκτρονική τιμολόγηση αφού γίνονται διασταυρώσεις μέσω των ΜΥΦ ας κάνουν μέσω της καταχώρησης στις ΜΥΦ να τυπώνεται και το τιμολόγιο για τον πελάτη .... Πόσες φορές θα ανεβάζουμε στο taxis τα ίδια και τα ίδια στοιχεία ? Μετά τα κερατιάτικα με τα pos έρχονται και τα ΤΡΕΛΛΑ ΠΟΣΑ σε κερατιάτικα σε εταιρείες λογισμικού για το αυτονόητο ... του να γίνεται απευθείας καταχώρηση στο taxis .. η πλατφόρμα σχεδόν υπάρχει = ΜΥΦ. Πάντως θεωρώ ότι όταν γίνει υποχρεωτικό και δεν υπάρξει η δυνατότητα της απευθείας εισαγωγής στο taxis θα υπάρξει ανταγωνισμός και τιμές και προσφορές ... Edited Ιανουάριος 10 , 2019 by georgegaleos 1
terry Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2019 1 ώρα πριν, Engineer said: Δυνατότητα χρηματοδότησης των τιμολογίων που έχουν γίνει αποδεκτά. ???? 1
zulumpo Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2019 Πές τα George..., Εφαρμογή εμπορικής διαχείρησης και κάτι τρέχει στα γύφτικα.., πραγματικά μας περνάνε για μ.. δεν εξηγείται αλλιώς. Αν μπούνε οι κινέζοι στο παιχνίδι, 0,99 ευρω θα έχει η εφαρμογή, σου λέει έχει μαλ&#$ εδώ, θελω να πω ψωμί εδω... 1
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2019 (edited) ... καλά δεν το εννοούσα τόσο ισοπεδωτικά (και πιστεύω ότι ούτε κι εσύ το εννοείς)... απλά το κόστος (για την υποβολή-έκδοση και μόνο των παραστατικών) είναι δυσανάλογο για κάποιον μηχανικό που έχει 5-6 τιμολόγια εσόδων (τα μπλοκάκια σαφώς λιγότερα) το μήνα και καμιά 20-30αριά εξόδων (και πολλά θεωρώ ότι λέω) τον μήνα... κατά τ' άλλα οι εφαρμογές εμπορικής διαχείρισης είναι πολύ χρήσιμες όταν όντως υπάρχει αντικείμενο ... Edited Ιανουάριος 10 , 2019 by georgegaleos
zulumpo Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2019 συμφωνώ George απλώς πολυ απλά σπαταλάμε πολύ χρόνο για κάθε τι καινούργιο που μας φέρνουν, για πράγματα που κανονικά θα έπρεπε να μας κάνουν τη ζωη ευκολότερη... Βλέπε ψηφιακές υπογραφές, βλέπε ανέβασμα αρχείων κτηματολόγιο ...
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2019 Μέσω taxinet στις 24-1-2015 είχα υποβάλει το εξής ερώτημα "παρακαλώ μια απάντηση επί του παρακάτω Είναι "όνειρο θερινής νυχτός" ή όχι το να μετατραπεί το βιβλίο εξόδων-εσόδων υποχρεωτικά από χειρόγραφο σε excel και μέσω ενός αρχείο xml να μεταφέρεται αυτόματα μηνιαία ή 3/μηνιαία (όπως μεταφέρουμε εμείς οι μηχανικοί τις αμοιβές ή τα αρχεία αυθαιρέτων στο σύστημα ΤΕΕ και ΥΠΕΚΑ) σε μια "βάση data" του taxisNET οπότε να μην χρειάζεται ούτε λογιστής για ΦΠΑ ούτε υποβολή καταστάσεων προμηθευτών κλπ και συγχρόνως να γίνεται αυτόματα και η διασταύρωση τιμολογίων!! Μετά τιμής Κανα" Η απάντηση από την ιστοσελίδα ήρθε την επομένη 26-1-2015 "Αξιότιμε Κύριε, Σας ενημερώνουμε ότι, οι προτάσεις σας θα προωθηθούν αρμοδίως. Πάντα στη διάθεσή σας Κέντρο Εξυπηρέτησης Ηλεκτρονικά Συναλλασσομένων Γ.Γ.Δ.Ε. Υπουργείου Οικονομικών" 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα