Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

από το site (http://usa.autodesk.com/adsk/servlet...linkID=9240975):

 

The rubbersheeting in Autodesk® Raster Design software is based on an algorithm where a 3 point polynomial 1st degree rubbersheet will result in the image matching exactly to the intended destination points. In other words, zero error will be reported at these points.

 

Some users may find that it would be better in their application to use the 4 point zero error method instead of the present 3 point method. For example, this might be the case in tiling applications where the four corners of scanned maps are used to register them to known grid intersections.

 

After rubbersheeting with the 3 point method, there can be residual errors in the images at the intersections.(αμ πώς?)

 

With the 4 point method, the four corners of the images would always correspond exactly to the grid intersections after rubbersheeting.

Δημοσιεύτηκε
Κατ' αρχάς δεν χρειάζονται τόσα σημεία. Με 3-4 σημεία πρέπει είσαι εντάξει. Φυσικά εξαρτάται και από την κλίμακα το σφάλμα σου αλλά πίασε σημεία σε 3 άκρες.

Δοκίμασε αυτό πρώτα μήπως δημιουργεί το πρόβλημα.

 

Νομίζω οτι ήμουν σαφής...

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Αγαπητοί τοπογράφοι, μήπως μπορείτε να με κατατοπίσετε για το πως θα μπορέσω να ανορθώσω έναν 50Κ της ΓΥΣ σε ΕΓΣΑ;

(Αν η απάντηση είναι προφανής, παρακαλώ να είστε ευγενικοί με τις πέτρες, έχω ήδη παραζάλη από την πρώτη μου μετατροπή από ΗΑΤΤ σε ΕΓΣΑ)

 

Παρατήρηση: Χρησιμοποιείστε την αναζήτηση. Το θέμα σας μεταφέρθηκε στην παρούσα.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, DOOM.

Δημοσιεύτηκε

Χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω (είμαι γνωστός για το μπλακ χιουμορ που δεν το πιάνει κανείς εύκολα) να σου υπενθυμίσω ότι:

Ανόρθωση μπορεί να γίνει στήθους, γλουτών και ενίοτε πεσμένων προγουλιών...

 

Αυτό που θέλεις μάλλον λέγεται συνόρθωση!! :D

 

 

Παρατήρηση: Μην κάνετε άσκοπη παράθεση ολόκληρου του αμέσως προηγούμενου μηνύματος, για λόγους οικονομίας του Φόρουμ.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής!

Ευχαριστώ, DOOM

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Ούτε συνόρθωση παίρνει χάρτης... Μάλλον γεωαναφορά εννοεί ή διόρθωση σφαλμάτων.

Δημοσιεύτηκε

Το 50αρι το πιάνεις με τα χέρια από τις 2 γωνίες και το ανορθώνεις .

Αν τώρα το 50αρι είναι ούζο, και με το ένα χέρι γίνετε δουλειά .

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Να 'σαι κάλα με έκανες και γέλασα πρωί πρωί. Θα ρωτήσω κάποιον μεγαλύτερο, είναι ακούραστοι στο να λύνουν απορίες (και κερνάνε κ κανένα ουζάκι...)

Δημοσιεύτηκε

Οι συνάδελφοι απλώς εξεπλάγησαν με την ορολογία που χρησιμοποίησες και μια που οι καιροί είναι δύσκολοι, το χιούμορ κάνει καλό,χωρίς παρεξήγηση.

Επί της ουσίας, αυτό που θέλεις να κάνεις είναι γεωαναφορά (από όσο μπορώ να καταλάβω) και για να το κάνεις θα χρειαστείς σημεία με γνωστές συντεταγμένες και στα 2 συστήματα αναφοράς και κάποιο λογισμικό που να έχει την δυνατότητα να γεωαναφέρει raster. Ψάξου με κάποιον συνάδελφο τοπογράφο της περιοχής σου μήπως μπορεί να σε εηυπηρετήσει. Καλή συνέχεια.

 

Υ.Γ. Να την κάνετε την γεωαναφορά πριν τα ουζάκια όμως!

  • 4 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα,

Χρησιμοποιώ χάρτες 1:5000 της ΓΥΣ για μια εργασία της σχολής μου.Στους συγκεκριμένους χάρτες ο κάναβος δεν είναι ορθογωνικός και διαφέρουν τα x,y.Αυτό μου δημιουργεί πρόβλημα τόσο στη γεωαναφορά (χρήση της εντολής align) όσο και στην συνόρθωση.Το πρόγραμμα που χρησιμοποιώ είναι Raster Design.

Παρακαλώ,μπορείτε να μου υποδείξετε τρόπους ώστε να ολοκληρώσω την διαδικασία αυτή.

Σας ευχαριστώ πολύ.

 

Παρατήρηση: Χρησιμοποιείστε την αναζήτηση. Το θέμα σας μεταφέρθηκε στην παρούσα.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, DOOM.

Δημοσιεύτηκε

Ο κάναβος είναι ορθογωνικός, αλλά τα 4 ακραία του 5000ρου δεν σχηματίζουν ορθογώνιο τετράπλευρο στην αζιμουθιακή προβολή διότι στην ουσία αντιστοιχούν σε τομές παράλληλων και μεσημβρινών του ελλειψοειδούς bessel.

Η καλύτερη λύση είναι rubbersheeting με τα 4 ακραία του 5000ρου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.