myri Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2008 ΚΤΙΡΙΟΔΟΜΙΚΌΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΌΣ 3. Χώροι κύριας και βοηθητικής χρήσης των κτιρίων. Χώροι κύριας χρήσης των κτιρίων είναι όσοι προορίζονται για την παραμονή σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, ατόμων (έστω και ενός) επί δύο τουλάχιστον ώρες το 24ωρο. Οι υπόλοιποι χώροι των κτιρίων είναι βοηθητικής χρήσης. Για παράδειγμα στα κτίρια με χρήση κατοικίας χώροι κύριας χρήσης είναι τα υπνοδωμάτια, οι χώροι διημέρευσης (καθιστικά, σαλόνια, τραπεζαρίες, χώροι παιχνιδιού), οι κουζίνες τα γραφεία κλπ. Χώροι βοηθητικής χρήσης είναι μεταξύ άλλων οι ακόλουθοι Οι χώροι κυκλοφορίας (διάδρομοι, προθάλαμοι, κλιμακοστάσια). Οι χώροι υγιεινής. Τα μηχανοστάσια. Οι αποθήκες. Οι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων. Τα κτίρια παραμονής ζώων (στάβλοι, βουστάσια κλπ.).
erling Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2008 1. Η pilotis δεν μετράει στον όγκο του κτιρίου για τον έλεγχο του μέγιστου επιτρεπόμενου όγκου 2. Οι στεγασμένες θέσεις στάθμευσης(κλειστές και ανοιχτές), είτε είναι σε pilotis είτε είναι στο υπόλοιπο οικόπεδο δεν μετράνε στην δόμηση. 3. Οι στεγασμένες θέσεις στάθμευσης μετράνε στην κάλυψη άρα και στον όγκο. Αρα οι κλειστές θέσεις στάθμευσης που είναι στην pilotis, μετράνε στον όγκο. υ.γ. Το ότι γίνεται αυθαίρετη μετατροπή των κλειστών θέσεων σε άλλη χρήση (κατοικία - κατάστημα) ώθησε το ΥΠΕΧΩΔΕ να σκεφτεί να μετράνε και οι κλειστές θέσεις στην δόμηση. Κάτι το οποίο ακόμα είναι στα χαρτιά όπου και ελπίζω να μείνει.
myri Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2008 σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω το σημείο στη νομοθεσία που διευκρινίζει για τις κλειστές θέσεις στάθμευσης σε pilotis ή στο οικόπεδο ενώ μου είναι σαφές για τις στεγασμένες: “η) Οι στεγασμένοι χώροι για τη στάθμευση αυτοκινήτων” για τον όγκο συμφωνώ επίσης “δεν προσμετρούνται επίσης χώροι κλιμακοστασίων, ανελκυστήρων και εισόδων που βρίσκονται στο χώρο αυτόν”
erling Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2008 Δεν κάνει διαχωρισμό σε κλειστές ή ανοιχτές. Ολες οι στεγασμένες θέσεις στάθμευσης δεν μετράνε στην δόμηση αλλά μετράνε στην κάλυψη.
myri Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2008 σε ευχαριστώ ελπίζω και στην πολεοδομία να έχουν την ίδια άποψη
erling Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 , 2008 Σε όσες πολεοδομίες δούλεψα είχαν την ίδια άποψη
dimitris_N Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2008 Στην περίπτωση δηλαδή που απαγορεύεται η δημιουργία pilotis ...και κάνω κλειστή θέση στάθμευσης στο επίπεδο 0 (3 πλευρές κλειστές + μπροστά ανοικτή) και τοποθετήσω από πάνω το 2οροφάκι μου με την εξωτερική μου σκάλα κ.τ.λ.π. η κλειστή "θέση στάθμευσης" ΔΕΝ μετράει στη ΔΟΜΗΣΗ?
erling Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2008 Δεν πρέπει να μετρήσει. Αυτό που λες δεν το έχω κάνει, αλλά έχω κάνει κλειστή θέση στάθμευσης δίπλα στην κατοικία και δεν μέτρησε στην δόμηση. Αρα γιατί να μετρήσει όταν είναι από κάτω? Αλλά από ότι γνωρίζω, pilotis, απαγορεύεται εκτός σχεδίου και σε οικισμούς. Εκεί δηλαδή που έχει μεγιστο 2 ορόφους
hermis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2008 συμφωνω , δεν μετραει στη δομηση απλα δεν θεωρειται piloti οποτε οποιαδηποτε κατασκευη στην ιδια σταθμη πχ εισοδος και κλιμακοστασιο θα μετρησουν στη δομηση κανονικοτατα, αυτη ειναι η διαφορα, περα του οτι μετραει στον ογκο
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα