georgios_m Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2019 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2019 Αφού βρήκες και διάβασες πρακτικό του ΤΕΕ, δώσε μας μια ιδέα. Θεωρητικά θα μπορούσε να υπάρχει τέτοιου είδους αναλογία, μόνο που ο μεν οικονομολόγος δεν εξαντλείται μόνο στα λογιστικά ή στη φιλοσοφία όπως ίσως νομίζεις, ο δε ΜΟΔίστας δεν κάνει περισσότερα "μαθηματικά" από τον οικονομολόγο. Είναι ένα copy paste οικονομικού τμήματος και μάλιστα γενικού (ενώ ήδη η ΑΣΟΕ όλα αυτά τα έχει μοιράσει σε 5 - 6 τμήματα). Οι αυτοματισμοί και άλλες τεχνολογίες διδάσκονται ως μαθήματα μηχανικού και όχι ως κάτι που σε κάνει πιο δυνατό στα οικονομικά. Δηλαδή και να υπήρχε, δε το φτάνουν αυτό το ανώτερο επίπεδο που φαντάζεσαι.
Occultist Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2019 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2019 On 11/4/2019 at 11:38 ΠΜ, georgios_m said: εκτός από τον ευρύτερο ορισμό του engineering (που μπορεί να περιλάβει κάθε είδους μεθοδευμένη δραστηριότητα) υπάρχει και ο ειδικότερος ορισμός mechanics που αναφέρεται στη μηχανική κάποιου υλικού πάντα συστήματος. στην ελληνική πράξη, μιας και έχουμε την ίδια λέξη και για τα δύο απαιτείται να υπάρχει κάπως και το δεύτερο για να θεωρείσαι μηχανικός. φυσικά αυτά δε δεσμεύουν σχολές και σωματεία στο πώς θα ονομάζονται και θα αλληλεπιδρούν. Σύμφωνοι, αλλά το ΤΕΕ είναι κατεξοχήν Σύλλογος που έχει αντικείμενο <mechanics>. Οπότε, αυτοί που έχουν αντικείμενο που δεν περιλαμβάνει mechanics, γιατί να κόπτονται να μπουν στο ΤΕΕ; Απλώς, κάποιος βλαχοδήμαρχος συλλογικός παράγοντας πουλάει εκδούλευση σε τίποτα γερόντια που έχουν μείνει στην εικόνα του Μηχανικού επί ορθόδοξου ΠΑΣΟΚ - και ο κόσμος όλος. Άντε, ελάτε και εσέις, να πέσει καμια εισφορά, τουλάχιστον...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2019 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2019 (edited) τελικά συμφωνείς ή διαφωνείς; για να είμαστε πάντως δίκαιοι, στο πρόγραμμά τους περιλαμβάνεται και μια σειρά μαθημάτων "mechanics" που καταλήγουν στις "κατεργασίες παραγωγής" και μερικά ακόμα πολυτεχνικής φύσης (συστήματα αυτομάτου ελέγχου, θερμοδυναμική, ενεργειακά συστήματα, περιβαλλοντική μηχανική). επίσης στην ίδια πολυτεχνική υπάρχει κι άλλο παρόμοιο τμήμα "μηχανικών σχεδίασης προϊόντων - Σύρος". δεδομένων και των πολλών ΤΕΙ με αντίστοιχους ασαφείς τίτλους, ίσως δρομολογείται η ιδέα ότι αρκούν καμια δεκαριά τεχνικά μαθήματα για να θεωρείσαι μηχανικός. πιθανώς να δρομολογείται και η διάσπαση του Ηλεκτρο-Μηχανολογικού αντικειμένου σε πακέτα. Edited Απρίλιος 18 , 2019 by georgios_m
curzondax Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2019 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2019 (edited) 2 ώρες πριν, Occultist said: το ΤΕΕ είναι κατεξοχήν Σύλλογος που έχει αντικείμενο <mechanics>. Αν ήταν έτσι οι ηλεκτρονικοί θα μπορούσαν να φτιάχνουν μόνο ρομπότ. Νομίζω είναι περισσότερο κοντά στη μηχανική που έχει γενικότερα υλική υπόσταση και όχι μόνο ιδεατή (είναι σχετικό το που διαχωρίζονται τα δύο και σε κάποιους τρόπους σκέψης δεν διαχωρίζονται, αλλά κάπως έτσι είναι η πράξη). Edited Απρίλιος 18 , 2019 by curzondax
smartos11 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2019 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2019 8 ώρες πριν, georgios_m said: Αφού βρήκες και διάβασες πρακτικό του ΤΕΕ, δώσε μας μια ιδέα. Θεωρητικά θα μπορούσε να υπάρχει τέτοιου είδους αναλογία, μόνο που ο μεν οικονομολόγος δεν εξαντλείται μόνο στα λογιστικά ή στη φιλοσοφία όπως ίσως νομίζεις, ο δε ΜΟΔίστας δεν κάνει περισσότερα "μαθηματικά" από τον οικονομολόγο. Είναι ένα copy paste οικονομικού τμήματος και μάλιστα γενικού (ενώ ήδη η ΑΣΟΕ όλα αυτά τα έχει μοιράσει σε 5 - 6 τμήματα). Οι αυτοματισμοί και άλλες τεχνολογίες διδάσκονται ως μαθήματα μηχανικού και όχι ως κάτι που σε κάνει πιο δυνατό στα οικονομικά. Δηλαδή και να υπήρχε, δε το φτάνουν αυτό το ανώτερο επίπεδο που φαντάζεσαι. Το να διαβάζει ο οποιοσδήποτε από εμάς μια σειρά μαθημάτων και να νομίζει πως κατανοεί το πνεύμα κάθε σχολής είναι επιεικώς ανόητο. Αμφισβητείς επί της ουσίας το νόημα του επιστημονικού αντικειμένου μετρώντας μαθήματα. Φτάνει με αυτό ρε συνάδελφοι. Είναι ο ορισμός του αντιεπιστημονικού. Το τι θεραπεύει κάθε σχολή δεν μπορεί να κριθεί διαβάζοντας τίτλους μαθημάτων σε προγράμματα σπουδών. Ούτε καθορίζεται μια επιστήμη με τι μελέτες ζητάει το δημόσιο για να σου βγάλει μια άδεια. Η ίδια στάση υπήρχε και απέναντι στις νέες ειδικότητες (ΜΟΠ, ΜΠΔ, ΜΗΠΕΡ, ΜΧΠΑ). Ομολογώ πως κι εγώ δεν μπορώ να κατανοήσω πλήρως τον ρόλο των MODISTAS όπως τους λες, στην σημερινή ελληνική αγορά, αλλά αυτό δεν μου δίνει κανένα δικαίωμα να αμφισβητώ το αν είναι μηχανικοί. Σάμπως τα ίδια δεν ίσχυαν (ή και ισχύουν ακόμα) και για την δική μου ειδικότητα? Κάλλιστα θα μπορούσες να μπεις στον κόπο να ψάξεις το πρακτικό, αλλά ένεκα της συζήτησης πάρτο (και για να γκρινιάξω λίγο φτάνει με τα περιβαλλοντικά σε όλους): Αποφ.Α78/Σ12/2019 Συζήτηση για την πρόσβαση Μηχανικών σε επαγγελματικά δικαιώματα Ο Κ. Ξιφαράς, Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας της Δ.Ε. του ΤΕΕ αναπτύσσει την εισήγησή του που αφορά στην πρόσβαση Μηχανικών σε επαγγελματικά δικαιώματα, η οποία έχει ως εξής: «ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΟΔ ΣΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΠΔ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΗΤΡΩΑ ΤΗΣ Δ15 ΜΕΚ-ΜΕΕΠ. Σε συνέχεια της απόφασης της Αντιπροσωπείας και λαμβάνοντας υπόψη τις αποφάσεις Δ.Ε και επιτροπής παιδείας αλλά και σχετικών νόμων (ΠΔ 99 κ.α) Προτείνεται η Δ.Ε εκτός από την ένταξη των ΜΟΔ στην βασική ειδικότητα των ΜΠΔ να αποφασίσει με διακριτή απόφαση και τα παρακάτω: 1. ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΕΛΕΤΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΠΟΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΜΟΔ Στο θέμα των ΜΕΕΠ βασίστηκα στο υλικό που υπάρχει στον ιστότοπο του Υπουργείου Υποδομών. Στη συνέχεια το ΤΕΕ να εισηγηθεί στα αρμόδια Υπουργεία, ώστε να θεσμοθετήσουν την ένταξη των Διπλωματούχων της ΜΟΔ. Σχετική νομοθεσία το ΠΔ 541/78 και οι μεταγενέστερες τροποποιήσεις του [παρ. 8 του άρθ. 25 του ν. 2664/1998 (ΦΕΚ 275/Α/1998), άρθ. 1 του Π.Δ. 256/1998(ΦΕΚ 190/Α/1998), παρ. 8 του άρθ. 25 του ν. 3889/2010 (ΦΕΚ 182/Α/2010)] που περιγράφει τις 27 κατηγορίες μελετών των μηχανικών. Από αυτές προτείνω να ενταχθούν στις εξής: 3. Μελέτες Οικονομικές. 4. Μελέτες Κοινωνικές. 5. Μελέτες οργανώσεως και επιχειρησιακής έρευνας και εκτέλεση εργασιών κατάρτισης των δασικών χαρτών. 12. Μελέτες Μεταφορικών Μέσων (χερσαίων, πλωτών, εναερίων). 14. Ενεργειακές Μελέτες (Θερμοηλεκτρικές, Υδροηλεκτρικές, Πυρηνικές). 15. Μελέτες Βιομηχανιών (προγραμματισμός - Σχεδιασμός - Λειτουργία). Τα σχετικά μαθήματα που προσφέρονται σύμφωνα με το επισυναπτόμενο πρόγραμμα σπουδών των ΜΟΔ είναι: Τα σχετικά με θέματα επιχειρησιακής έρευνας και στοχαστικών συστημάτων (τουλάχιστον 5 μαθήματα) Τα οικονομικά μαθήματα (τουλάχιστον 5 μαθήματα) Τα Ενεργειακά και τα Περιβαλλοντικά Συστήματα και (3 μαθήματα) Η Εφοδιαστική (3 μαθήματα) και τα μαθήματα μεταφορών (2 μαθήματα) Παράλληλα, για την ίση μεταχείριση των Κλάδων, να αποφασισθεί ότι και οι ΜΠΔ πέραν της πρόσβασης που έχουν στις κατηγορίες 5, 9,12,14,15 και 27, να αποκτήσουν πρόσβαση και στις κατηγορίες 3 και 4 2. ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΑ ΜΗΤΡΩΑ ΜΕΚ Σύμφωνα με τους Πίνακες του Υπουργείου Υποδομών για τα ΜΕΚ (Μητρώο Εμπειρίας Κατασκευαστών) και σε σχέση με το πρόγραμμα Σπουδών τους οι ΜΟΔ μπορούν πιθανώς να υπαχθούν μόνο στις ακόλουθες δύο κατηγορίες έργων: -Βιομηχανικά Ενεργειακά (τουλάχιστον 2 μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών) -Καθαρισμού & Επεξεργασίας Νερού, Υγρών, Στερεών & Αερίων Αποβλήτων (επίσης 2 μαθήματα σε χημική τεχνολογία κλπ) ΣΧΟΛΙΟ Σύμφωνα με το ΠΔ 90/2014 οι Μηχανικοί Παραγωγής και Διοίκησης εγγράφονται στο ΜΕΚ (Μητρώων Εμπειρίας Κατασκευαστών) στις κατηγορίες έργων ηλεκτρομηχανολογικών, βιομηχανικών ενεργειακών, όπως και στην κατηγορία των υδραυλικών έργων για τα περιλαμβανόμενα σε αυτήν υδραυλικά έργα υπό πίεση. 3. ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΜΟΔ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Επίσης προτείνω η Δ.Ε να αποφασίσει την πρόσβαση των ΜΟΔ ακολουθώντας το παράδειγμα του ΠΔ 99 για τους ΜΠΔ στα εξής: 2.1 Γενικά Δικαιώματα : Κοινά επαγγελματικά δικαιώματα μηχανικών βάσει του άρθρ. 2 του Π.Δ. 99/05.11.18 Επίβλεψη εφαρμογής/εκτέλεσης/υλοποίησης των μελετών, των οποίων έχουν το δικαίωμα εκπόνησης Ανάλυση και σχεδιασμός έργων/προϊόντων/συστημάτων Σύνταξη φακέλου έργου Έλεγχος, επιθεώρηση, λειτουργία και συντήρηση τεχνικών έργων/εγκαταστάσεων Κατασκευή/υλοποίηση τεχνικών έργων/εγκαταστάσεων Διοίκηση και διαχείριση έργων συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών Διοίκηση παραγωγής Συντονισμός ομάδας μελέτης/επίβλεψης/έργου κπόνηση μελετών επιχειρησιακής οργάνωσης και έρευνας Εκπόνηση τεχνικοοικονομικών μελετών/μελετών σκοπιμότητας/μελετών βιωσιμότητας / βελτιστοποίηση συστημάτων Εκπόνηση και εφαρμογή μελετών χρονικού προγραμματισμού και προγραμματισμός Σχεδιασμός συστημάτων, διαχείριση και εφαρμογές ελέγχου ολικής ποιότητας υλικών, έργων και εργασιών Διασφάλιση ποιότητας σε προϊόντα, διαδικασίες, συστήματα και έκδοση Σημάτων Ποιότητας και Λειτουργίας Σχεδιασμός, εγκατάσταση, πιστοποίηση, διαχείριση και επιθεώρηση συστημάτων ποιότητας Ανάπτυξη και σχεδιασμός συστημάτων διαχείρισης περιβάλλοντος, ενέργειας, ασφάλειας - υγιεινής Εκτίμηση επαγγελματικού κινδύνου και σύνταξη ΣΑΥ-ΦΑΥ Υπηρεσία τεχνικού ασφάλειας της εργασίας Υπηρεσία τεχνικού συμβούλου και σύνταξη τεχνικών εκθέσεων Πραγματογνωμοσύνη, διαιτησία και διαμεσολάβηση Εκτίμηση, παρακολούθηση, διαχείριση και αποτίμηση κινδύνου (φυσικές καταστροφές, βιομηχανικά ατυχήματα κ.λ.π.) Σχεδιασμός, ανάπτυξη, εγκατάσταση και εφαρμογή μεθόδων μη καταστροφικού ελέγχου σε πραγματική κλίμακα και πραγματικό χρόνο Εκπαίδευση - Διδασκαλία και Έρευνα Διαχείριση, παρακολούθηση και αξιολόγηση αναπτυξιακών προγραμμάτων και έργων Εκπόνηση τομεακών και κλαδικών αναπτυξιακών μελετών Εκπόνηση στρατηγικών και επιχειρησιακών σχεδίων και προγραμμάτων Εκπόνηση και επίβλεψη μελετών αποξήλωσης / καθαίρεσης / κατεδάφισης εξοπλισμού/εγκαταστάσεων / κτηρίων 2.2 Εξειδικευμένα δικαιώματα από την λίστα επαγγελματικών δικαιωμάτων ΜΠΔ βάσει του Π.Δ. 99/05.11.18 και σχετικά μαθήματα του Προγράμματος Σπουδών ΜΟΔ Εδώ έχω συμπεριλάβει όλα τα δικαιώματα που ταιριάζουν (συνολικά 15) από τη λίστα εξειδικευμένων δικαιωμάτων των ΜΠΔ και δίπλα βλέπουμε τα σχετικά μαθήματα του προγράμματος σπουδών της ΜΟΔ που ταιριάζουν σε καθένα δικαίωμα. Γενικές Εφαρμογές και Αντικείμενα μηχανικής - Οργάνωση και Διοίκηση - Διασφάλιση Ποιότητας (Εισαγωγή στο Σχεδιασμό Τεχνολογικών Συστημάτων, Θερμοδυναμική, Φαινόμενα Μεταφοράς Ρευστά-Θερμότητα, Στατική, Δυναμική-Κινηματική, Αντοχή Υλικών, Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων, Στρατηγική Επιχειρήσεων, Συστήματα Ποιότητας, Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, Ανάλυση Αποφάσεων και Μηχανική Γνώσεων) Τεχνικοοικονομικός σχεδιασμός εργοστασίων, περιλαμβανομένων των κριτηρίων αειφορίας (Ανάλυση Κόστους-Οφέλους και Επενδυτικές Αποφάσεις, Διοίκηση Λειτουργιών, Συστήματα Παραγωγής, Κατεργασίες Παραγωγής, Διοίκηση Έργων) Εκπόνηση μελετών βιομηχανικής εργονομίας, εφοδιαστικής, μεταφορών και διανομής (Εφοδιαστική Ι, Εφοδιαστική ΙΙ, Διοίκηση Λειτουργιών, Συνδυασμένες Μεταφορές, Λήψη Αποφάσεων στις Μεταφορές) Διαχείριση και εκτίμηση (αξιών εγκαταστάσεων και εξοπλισμού, τρωτότητας, διακινδύνευσης) (Αξιολόγηση Επιχειρήσεων Εξαγορές-Συγχωνεύσεις, Αξιοπιστία Συστημάτων, Ανάλυση Κινδύνων, Λήψη Οικονομοτεχνικών Αποφάσεων, Χρηματοδότηση Επενδύσεων Υψηλού Κινδύνου Venture Finance, Οικονομικά της Τεχνολογίας) Εκπόνηση και επίβλεψη μελετών χωροθέτησης κτηρίων, εγκαταστάσεων, δραστηριοτήτων, επιχειρήσεων, ειδικών χρήσεων και οργανωμένων υποδοχέων (Διοίκηση Λειτουργιών, Εφοδιαστική Ι, Εφοδιαστική ΙΙ, Διοίκηση Έργων) Εκπόνηση μελετών Αυτοματισμού και Ρομποτικής για Ηλεκτρολογικές και Μηχανολογικές Εφαρμογές (Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου, ΗλεκτροτεχνίαΗλεκτρονική) Εκπόνηση μελετών χωρικής ανάπτυξης (τοπικής και περιφερειακής) και επιχειρησιακών προγραμμάτων (Επιχειρηματικότητα, Διαχείριση Τεχνολογίας και Καινοτομίας, Οικονομικά της Τεχνολογίας) Καθορισμός ροών εργασίας, απαιτήσεων χρήσης και λειτουργικών προδιαγραφών λογισμικού για ολοκληρωμένα συστήματα παραγωγής, διοίκησης, διαχείρισης επιχειρήσεων και συστημάτων υποστήριξης αποφάσεων (Συστήματα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Διαδικασιών, Δίκτυα Υπολογιστών και Επικοινωνίες, Λήψη Αποφάσεων, Συστήματα Παραγωγής) Εκπόνηση μελετών σε εγκαταστάσεις σε βιομηχανίες και βιοτεχνίες (Λήψη Οικονομοτεχνικών Αποφάσεων, Διοίκηση Λειτουργιών, Συστήματα Παραγωγής, Κατεργασίες Παραγωγής) Ενεργειακοί έλεγχοι/επιθεωρήσεις (Ενεργειακά Συστήματα: Θεωρία και Εφαρμογές, Σχεδιασμός και Υλοποίηση Περιβαλλοντικών Συστημάτων, Μηχανική Περιβάλλοντος) Εκπόνηση και επίβλεψη Περιβαλλοντικών μελετών και μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και Στρατηγικής Περιβαλλοντικής Εκτίμησης (Ενεργειακά Συστήματα: Θεωρία και Εφαρμογές, Σχεδιασμός και Υλοποίηση Περιβαλλοντικών Συστημάτων, Μηχανική Περιβάλλοντος, Χημική Τεχνολογία) Ανάπτυξη και σχεδιασμός συστημάτων διαχείρισης περιβάλλοντος και ενέργειας (Ενεργειακά Συστήματα: Θεωρία και Εφαρμογές, Σχεδιασμός και Υλοποίηση Περιβαλλοντικών Συστημάτων, Μηχανική Περιβάλλοντος, Χημική Τεχνολογία) Εκπόνηση μελετών χωροθέτησης κτηρίων, εγκαταστάσεων και δραστηριοτήτων επιχειρήσεων, ειδικών χρήσεων και οργανωμένων υποδοχέων και κατάρτιση γενικής διάταξης (Master Plan) (Διοίκηση Λειτουργιών, Εφοδιαστική Ι, Εφοδιαστική ΙΙ, Διοίκηση Έργων) Εκπόνηση μελετών και έργων υπηρεσιών συμφωνημένου επιπέδου (SLA - service-level agreement) (Επιχειρησιακές Εφαρμογές ΗΥ) Διοίκηση Δικτυακών Επιχειρήσεων και Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα, Επιχειρησιακές Εφαρμογές ΗΥ, Στρατηγική Διοίκηση και Σχεδιασμός) Επιλογή και εφαρμογή υλικών σε εξοπλισμό εγκαταστάσεων και μηχανημάτων (Αντοχή Υλικών, Τεχνικά Υλικά, Μηχανική Συμπεριφορά και Επιλογή Υλικών)». Η Δ. Επιτροπή, μετά από τοποθετήσεις των Μελών της αναβάλλει ομόφωνα τη λήψη απόφασης προκειμένου α) να μελετηθεί η εισήγηση από τα Μέλη της και β) να κληθούν στην επόμενη συνεδρίαση εκπρόσωποι της αντίστοιχης σχολής.
georgios_m Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2019 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2019 (edited) Το νόημα του επιστημονικού αντικειμένου δε το έκρινα μόνος μου, το περιγράφουν οι ίδιοι στην ιστοσελίδα τους. Το λάθος που κάνεις είναι ότι στην προσπάθειά σου να υπερασπιστείς τους ΜΟΔ, αμφισβητείς τους κλασικούς οικονομολόγους. Και υπάρχει και η αντίφαση μεταξύ του από τη μια να πρέπει οι νέες ειδικότητες να μονοπωλούν τα δικαιώματα στα οποία εξειδικεύονται, αλλά από την άλλη να εμφανίζονται και προτάσεις στηριγμένες στη λογική που στηλιτεύουν, δηλαδή κάνω 1 μάθημα ενεργειακών συστημάτων ή περιβαλλοντικής τεχνολογίας, άρα φέρτε να τα υπογράφω κιόλας. Νομίζω είναι υπερβολή οι ΜΟΔ να έχουν διπλά δικαιώματα: οικονομολόγου και μηχανολόγου. Όπως θα είναι υπερβολή οι ΜΠ να έχουν κάτι παραπάνω από τα υδραυλικά. Γιατί τότε θα ενσωματωθούν σ' αυτό που θεωρούν λάθος. Το ζήτημα θα γίνει πιο κρίσιμο όταν θα ακολουθήσει και η άλλη σχολή του πολυτεχνείου αιγαίου, αυτή των "μηχανικών προϊόντων" στη σύρο. Και έρχονται και δεκάδες ΤΕΙ με διάφορους τίτλους που παραπέμπουν στη μηχανολογία. Θα αναγνωριστούν όλοι ως μηχανολόγοι; Ή θα σπάσει η μηχανολογία σε υποειδικότητες για να ταιριάξει το κάθε τμήμα στην αντίστοιχη; Edited Απρίλιος 18 , 2019 by georgios_m
traganeus Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2019 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2019 Δεν νομίζω οτι ξύπνησαν μια μέρα στο ΤΕΕ και είπαν, δεν βάζουμε μωρε και τους ΜΟΔ? Η ένταξη είναι αποτέλεσμα ενος μεγάλους αγώνα απο την μεριά της Σχολής και κάθε φορά ακολουθούσε τις οδηγίες του ΤΕΕ, για το τι αλλαγές έπρεπε να γίνουν στο πρόγραμμα σπουδών κλπ. Όταν καταφέρω να βρω θα προσθέσω και εναν συγκριτικό πίνακα με τα κοινά μαθήματα που υπάρχουν με άλλες σχολές ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ. Αν σε εσένα δεν αρέσει το όνομα, ή επειδή επιλεκτικά απο τα 55 μαθήματα δεν σου κάθονται κάποια, δεν σημαίνει οτι δεν είμαστε Μηχανικοί. Ούτε είμαστε τα χιλιάδες άτομα που θα κερδίσει το ΤΕΕ απο εισφορές ή ψήφους. Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη. Μένει να δούμε τι δικαιώματα θα δοθούν τελικώς.
curzondax Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2019 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2019 (edited) 1 ώρα πριν, traganeus said: είμαστε Μηχανικοί Να είστε εάν παράγετε ολοκληρωμένες λύσεις βασιζόμενοι σε δεξιότητες/μεθόδους/τεχνολογίες οι οποίες συμφωνούν με την επιστημονική μέθοδο. Δεν ξέρω κατά πόσο ταιριάζετε στο ΤΕΕ όταν ο κορμός μαθημάτων είναι καθαρά Οικονομικός. Ίσως μόνο Χρονικό Προγραμματισμό πρέπει να κάνετε. Edited Απρίλιος 19 , 2019 by curzondax 1
traganeus Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2019 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2019 30 λεπτά πριν, curzondax said: Να είστε εάν παράγετε ολοκληρωμένες λύσεις βασιζόμενοι σε δεξιότητες/μεθόδους/τεχνολογίες οι οποίες συμφωνούν με την επιστημονική μέθοδο. Δε ξέρω κατά πόσο ταιριάζετε στο ΤΕΕ όταν ο κορμός μαθημάτων είναι καθαρά Οικονομικός. Ίσως μόνο Χρονικό Προγραμματισμό πρέπει να κάνετε. Απο τα 55 μαθήματα, ζήτημα να έχω κάνει 6 οικονομικά μαθήματα. Με 10% των μαθημάτων στον οικονομικό τομέα, το συμπέρασμα είναι οτι ειμαι καθαρά Οικονομικός. ΟΚ Υγ. Προσωπικά δεν θα εγγραφώ στο ΤΕΕ να γίνω μπλοκάκιας
curzondax Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2019 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2019 (edited) 16 λεπτά πριν, traganeus said: Απο τα 55 μαθήματα, ζήτημα να έχω κάνει 6 οικονομικά μαθήματα. Με 10% των μαθημάτων στον οικονομικό τομέα, το συμπέρασμα είναι οτι ειμαι καθαρά Οικονομικός. ΟΚ Έχεις ένα [μερικό] δίκιο εδώ. Είδα ξανά τα μαθήματά σας και βλέπω ότι έχετε γενικά μια συλλογή ετερόκλητων μαθημάτων που υπάρχουν σε διάφορες τεχνικές σχολές μηχανικών. Πιθανόν η λογική του σχεδιαστή της σχολής είναι η παραγωγή κυρίως ειδικευμένων στη Διοίκηση των μηχανικών (η λογική του "να ξέρεις τις δουλειές που διοικείς"). [Το ποσοστό που αναφέρεις ίσως να μην είναι ακριβές αλλά τέλος πάντων. Επίσης τα ετερόκλητα μαθήματα σίγουρα δεν αγγίζουν όλες τις σχολές μηχανικών, κάποιες σχεδόν καθόλου.] Edited Απρίλιος 19 , 2019 by curzondax
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα