Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, dimamp said:

@topoenv

Μου έκανες ζημιά...Όλη μέρα διαβάζω για το geotagging και pattern recognition! Νομίζω όμως ότι έχεις δίκιο για το πως "ανακατασκευάζει" την εικόνα το πρόγραμμα.

Ο ομότιμος πλέον καθηγητής Α. Δερμάνης, έγραψε αυτήν την εργασία, που μάλλον είναι κοντά στην λογική SfM

https://www.topo.auth.gr/main/images/pdf/TOMOS_KALTSIKIS/07_Dermanis.pdf

Αν σου πέφτει λίγο δύσπεπτη, εδώ είμαστε!

Εγώ να δεις ζημιά που έπαθα...

 

3 λεπτά πριν, dimamp said:

Βρήκε τίποτα σχετικά με την μη χρήση φωτοσταθερών; έχουμε δίκιο;

Όλο και το πλησιάζω. Επιφυλάσσομαι συντόμως.

Δημοσιεύτηκε (edited)

μην το ψαχνετε παιδιά έχουμε τον καραφλό που μετράει στο Όρος χωρίς τζισιπι και τα βγάζει στον πόντο (έλεγχος εξωτερικής ακρίβειας παρακαλώ, όχι έσω) με τα τσεκποιντς

Edited by jojo
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε
4 λεπτά πριν, jojo said:

μην το ψαχνετε παιδιά έχουμε τον καραφλό που μετράει στο Όρος χωρίς τζισιπι και τα βγάζει στον πόντο (έλεγχος εξωτερικής ακρίβειας παρακαλώ, όχι έσω) με τα τσεκποιντς

Έχω πεισθεί, αλλά έτσι για το ονόρε, θέλω να το δω γραμμένο. Επίσης ήμουν λίγο φάουλ σχετικά με το self calibration. Ότι και να βρήκα, έλεγε ότι για μη μετρητικές κάμερες δεν έχει νόημα το precalibration αν δε γίνει αμέσως πριν ή αμέσως μετά την πτήση.

Δημοσιεύτηκε

ισχύει δηλαδή αυτό που σου είπα.

Αλλά και πριν η αμέσως μετά, πάλι ΔΕΝ έχει νόημα!!!

Μόνο σε μετρητικές δηλαδή, όπως ξερουν και κάτι δρ Φ/Γ συνταξιούχοι που τους έχουμε σε άλλο γκρουπ

  • Like 1
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)
5 λεπτά πριν, jojo said:

ισχύει δηλαδή αυτό που σου είπα.

Ναι.

Απλώς επειδή μπορεί να παραμορφώσει αρκετά το μοντέλο, χρειάζονται μεγάλες επικαλύψεις και τσεκάρισμα.

Edited by topoenv
Δημοσιεύτηκε

όταν λες μεγάλες εννοείς πάνω απο 90-90;

Εγω ξεκινάω συνηθως 80-80 έως 85-85

Υπάρχει όμως να κάνω grid και το 80-80 γινεται διπλό

Δημοσιεύτηκε (edited)

Μια χαρά είσαι. Άμα είσαι σε grid είσαι άψογα, αλλά από ότι έχω καταλάβει οτιδήποτε πάνω από 75-75 είναι ικανοποιητικό, ακόμα και χωρίς να σταυρώσεις γραμμές πτήσης.

Edited by topoenv
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Ναι το 75 το θεωρώ κάπως σαν όριο,

εκτός αν θες αποτύπωση κοριντορ (ρέμα/δρόμο κλπ) οπότε είναι πολύ διαφορετική η όλη διαδικασία και ανακαλούνται πολλά από όσα λέμε!!!

  • Like 1
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν, μόλις μίλησα μέ εναν συνάδελφο με μεταπτυχιακό στην τηλεπισκόπηση. Έχουμε και λέμε:

Η αδυναμία βαθμού στον αεροτριγωνισμό είναι 7 .Έστω ότι έχουμε δύο φωτογραφίες και κοινά σημεία (απλή περίπτωση) και ξέρουμε τον εσωτερικό προσαντολισμό

-Για την αδυναμία προσδιορισμού της αρχής έχουμε τα κέντρα της φωτογραφίας, (Χο, Υο, Ζο)

-Η κλίμακα ορίζεται από την απόσταση μεταξύ δύο κέντρων

-Το ζήτημα είναι ο προσανατολισμός. Το ευτύχημα είναι ότι μέσω των εικονοσυντεταγμένων των δύο φωτογραφιών, έχουμε τον σχετικό προσαντολισμό των φωτογραφιών. Οπότε, κουμπώνοντας στα δύο κέντρα, ορίζεται και ο προσανατολισμός ως προς ένα παγκόσμιο 3Δ σύστημα ανφοράς.

  • Like 1
  • Upvote 2
  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι,

επανέρχομαι στο θέμα. Σας στέλνω την πολύ αξιόλογη παρουσίαση του καθηγητή ΕΜΠ Ανδρέα Γεωργόπουλου πάνω στον αεροτριγωνισμό που δίνει και πολλά στοιχεία για το πως εκμεταλλευόμαστε τις παρατηρήσεις GNSS στην φωτογραμμετρία:

http://ecourses.dbnet.ntua.gr/fsr/17511/Foto_II_06_2010_Aerotrigvnismos.pdf

  • Like 1
  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.