Antigoni Grammenou Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2019 Καλημέρα συνάδελφοι , καλή εβδομάδα και χρόνια πολλά !! Είμαι σύμβουλος έργου κι αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.. Ενημερώθηκα με email , ότι στον πελάτη μου και ωφελούμενο έχει γίνει επιτυχής έλεγχος και μπορεί να προχωρήσει στην τελική εκταμίευση . Τα 2 παραστατικά όμως που αφορούν τον Σύμβουλο Έργου και την Εκπόνηση Εργασιών Μικρής Κλίμακας δεν αναγράφουν επί πιστώσει. Ως εκ τούτου , στο μήνυμα που στείλανε, αναφέρουνε ότι δεν είναι επιλέξιμα τα ποσά αυτά από το πρόγραμμα , διότι φαίνονται εξοφλημένα.. Σας έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο ? Μπορώ να κάνω ακύρωση των 2 αυτών παραστατικών και να σας στείλω νέα παραστατικά γι' αυτές τις 2 εργασίες ? Είναι κρίμα ο πελάτης να το πληρώσει από την τσέπη του, δεδομένου ότι έγινε λάθος και τα ποσά αυτά ήταν ήδη υπολογισμένα στον αρχικό επιλέξιμο προυπολογισμό.
jedi.Yannis Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2019 Μπορείς να ακυρώσεις τα παραστατικά γενικά, αλλά καλύτερα να φτιάξεις υπ.δηλ. ότι τα παραστατικά αφορούν πληρωμές επί πιστώσει, καθώς δεν έχουν εξοφληθεί, και εκ παραδρομής δεν αναγράφθηκε. Σε δική μου περίπτωση μου ζητήσανε αυτό και προχώρησε.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα