Coltrane Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 Συνάδελφοι θα ήθελα τη γνώμη σας για ένα θέμα που αφορά τους κλειστούς χώρους στάθμευσης. Σύμφωνα με το άρθρο 7 του ΓΟΚ 2000 οι στεγασμένοι χώροι στάθμευσης δεν προσμετρώνται στη δόμηση. Για να γίνει κάτι τέτοιο αποδεκτό από την πολεοδομία κατά την έκδοση της οικοδομικής άδειας θα πρέπει να έχει συνταχθει συμβολαιογραφική πράξη που να καθορίζει γιά τον συγκεκριμένο χώρο την δεδομένη του χρήση ως κλειστός χώρος στάθμευσης. Θα ήθελα την γνώμη σας για το εξης : Σε οικοδομή η οποία έχει ήδη ανεγερθεί και έχει ρευματοδοτηθεί κανονικά και το ισόγειο έχει χρήση καταστήματος, υπάρχει η δυνατότητα να γίνει αλλαγή χρήσης σε κλειστό χώρο στάθμευσης έτσι ώστε η δόμηση που καλύφθηκε να μεταφερθεί καθ' ύψος (ουσιαστικά να κατασκευαστεί ένας επιπλέον όροφος) ;
wolvie Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 Σαφώς και μπορεί να γίνει...Και μάλιστα και κάποια καινούργια θέση στάθμευσης θα δεσμευτεί για το νέο ακίνητο...Εννοείται οτι θ απαιτηθεί και νέα συμβολαιογραφική πράξη..Κοίταξε μόνο αν σε παίρνει ο όγκος...
marko Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 Εγώ διατηρώ τις αμφιβολίες μου... Σαφώς και μπορεί να γίνει η αλλαγή χρήσης, απλά δεν ξέρω αν θα κερδίσεις τον συντελεστή δόμησης... Με τη λογική αυτή, όλες οι οικοδομές προ ΓΟΚ 85, θα μετέτρεπαν (......) τα ισόγεια τους σε κλειστά Γκαράζ και θα έχτιζαν επιπλέον ορόφους. Κάτι δεν μου πάει καλά.
adadim Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 Μπορείς να το κάνεις , έχω και γω παρόμοιες υποθέσεις . Τσέκαρε όμως όπως σου είπαν αν έχεις όγκο , ύψος και αποστάσεις Δ για το νέο τελικό σου ύψος . Και μην ξεχάσεις πως πρέπει να κοπούν τα μπαλκόνια και να δείξεις και τη ράμπα ...
Coltrane Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 Συνάδελφοι σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Η δική μου άποψη πλησιάζει περισσότερο εκείνη του marko γιατί πραγματικά θα βλέπαμε να ξεφυτρώνουν όροφοι εκεί που δεν υπήρχαν. Θα το διερευνήση περισσότερο. Και πάλι σας ευχαριστώ.
ANTONIS130 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 Σίγουρα μπορείς να το κάνεις αλλά αν δεν έχεις άλλο υπόλοιπο συντελεστή τι θα εκμεταλλευτείς μόνο του γκαράζ?Πόσα θα είναι αυτά?Μόνο το κλιμακοστάσιο να υπολογίσεις δεν σου μένει και τίποτα.
Coltrane Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2009 Antonis130 στην συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για σχεδόν ολόκληρο το ισόγειο (περίπου 350 m²) . Το μόνο ζήτημα που προκύπτει, όπως πολύ σωστά έθεσαν οι συνάδελφοι πιο πριν, έχει να κάνει με το σύνολο του όγκου.
wolvie Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2009 Καλημέρα συνάδελφοι, σίγουρα μπορεί να γίνει. Απλώς πρόσεξε να ναι όντως κλειστό γκαράζ....Μάλιστα αυτή η πρακτική αρχίζει να χρησιμοποιείται σε περιοχές όπου τα καταστήματα απαξιώνονται και οι θέσεις στάθμευσης εκλείπουν(π.χ.Νέος Κόσμος)....Εννοείται ότι πάντα υπάρχει και το θέμα της αντοχής του κτιρίου...Αν αντέχει το κτίριο και άλλο όροφο, αν δημιουργείται μαλακός όροφος στο ισόγειο....
ada_mela Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2009 Θέλω σε καινούρια οικοδομή, που βγάζω άδεια, το μισό ισόγειο να γίνει στεγασμένος χώρος στάθμευσης. Μιλάμε για περίπου 40τ.μ. Στην κάλυψη έχω το περιθώριο να το κάνω. Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος περιορισμός μέχρι πόσα τετραγωνικά μπορεί να φτάσει ένας τέτοιος χώροσ. Στην περίπτωση μου είναι κατοικία 80τ.μ. άρα απαιτείται μία θέση. Μπορώ να δικαιολογήσω 50 τ.μ. parking;
adadim Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2009 Μπορείς να δικαιολογήσεις όσα τ.μ. θέλεις απλώς τώρα πια προσμετρούνται στη δόμηση ...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα