GRTOPO Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2009 Εννοείς πως τοπογράφος σου έδωσε θέση ακρόβαθρου γέφυρας ... να υπολογίσεις ανοίγματα και εντατικά μεγέθη..... με GPS χειρός?????????????????????????
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2009 κανονικότατα, και αφού τελείωσε η μελέτη και πήγαμε να τη στήσουμε είδαμε ότι αγναντεύαμε τα πέλεγα και τότε το ξεφούρνισε
GRTOPO Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2009 Με συγχωρείς εάν ήταν "συνάδελφος" ήταν τσαρλατάνος!!!!! Θεωρώ ότι στον κλάδο μου υπάρχουν αξιοπρεπής επαγγελματίες και μόνο.... (βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις).
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16 , 2009 ήθελα να σου απαντήσω αλλά είχα βάλει σκοπό να σπάσω το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας μεταξύ 2 ban και το πέτυχα: 4hrs το βασικό πρόβλημα με τον τσαρλατάνο ατμ ήταν ότι η γεφυρα ήταν μεταλλική και είχε φτιαχτεί. τελικά ψηλώσαμε 1.60μ τα ακρόβαθρα και διαμορφώσαμε την κοίτη
palex Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 17 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 17 , 2009 Ο λογαριασμος πήγε στο κράτος ή στον Α.Τ.Μ? Τι ρωτάω τώρα..
dratsiox Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 17 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 17 , 2009 το βασικό πρόβλημα με τον τσαρλατάνο ατμ ήταν ότι η γεφυρα ήταν μεταλλική και είχε φτιαχτεί. τελικά ψηλώσαμε 1.60μ τα ακρόβαθρα και διαμορφώσαμε την κοίτη Δύο απορίες μου γεννιούνται 1.Κατασκευάζονται μεταλλικές γέφυρες εν Ελλάδι;(έχω υπόψη μου καναδυο μόνο και αυτές απο συγκεκριμένα γραφεία μελετών) 2.Με τη μηκοτομή της οδοποιίας τι έγινε;
kasvan Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 17 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 17 , 2009 Μια χαρά όλα λοιπόν ο "τοπογράφος" χάραξε στο λεπτό γιατί το παιδί είχε και άλλες δουλειές, τα ακροβάραθρα ψήλωσαν (να μην είναι παραπονεμένα επειδή ήταν κοντά), η κοίτη άλλαξε γιατί τη βαρεθήκαμε να τη βλέπουμε έτσι, η ερυθρά του δρόμου προσαρμόστηκε στη γέφυρα -τα αμάξια μας έχουν αμορτισέρ άλλωστε γιατί πολύ πιθανόν να κάτσει η προσαρμογή-, ο εργολάβος μάλλον τα έβγαλε από τα απρόβλεπτα οπότε προς τί η γρίνια;
karasls Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2009 Παιδιά διαβάζοντας τους διαλόγους σας δεν κατάλαβα όταν αναφέρεστε στα gps χειρός, εννοείτε όλα τα gps χειρός? για παράδειγμα υπάρχει το Maggelan Explorist 400 ας πούμε με 350euro και απόκλιση (κατα τα λεγόμενα τους στη καλύτερη 3μ) και υπάρχει πάλι της Maggelan το Μοbile Mapper CX με 2500Εuro και απόκλιση μικρότερη του ενός μέτρου σε πραγματικό χρόνο. Πάντως για την επαρχία που εργάζομαι εγώ όσον αφορά την αποτύπωση εκτάσεων για κτηνοτροφικές μονάδες (με εμπλεκόμενες υπηρεσιες τα δασαρχεία, αρχαιολογίες κλπ) απο τότε που βγήκαν τα gps των 350eyro σπάνια να βρεις μηχανικό να μετρήσει με άλλο τρόπο. Υ.Γ. Μιλάω ως γεωπόνος που συνεργάζεται με μηχανικούς, πράγμα που σημαίνει οτι δεν είμαι ο πλέον κατάλληλος να κρίνω το τρόπο δουλειάς τους καθώς δεν γνωρίζω πολλά απο τοπογραφία. Συνεπώς η παρεμβαση μου έχει το χαρακτήρα της απορίας.
koulosb Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2009 karasls.... Μηπως κανουν την εξαρτηση με το gps χειρως και μετρανε κανονικα το τεμαχιο με γεωδαιτικο σταθμο. Ειναι εγκλημα να κανεις μετρηση με gps χειρως.
kasvan Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2009 Ενώ εξάρτηση είναι πλημμέλημα...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα