Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σχεδόν αποφάσισες τι θα κάνεις και μας είπες ότι θα προτείνεις και κάποια λύση.

Όλοι όμως σου απάντησαν με αβεβαιότητα και σου ζήτησαν σκαρίφημα.

Νομίζω ότι μπορεί οδηγηθείς σε σφάλμα και ότι χρησιμοποιείς με λάθος τρόπο τις γνώμες των συναδέλφων σου και κατ' επέκταση και του φόρουμ.

Φιλικά

Άρης

Δημοσιεύτηκε

Ίσως φταίω στο ότι ήμουνα λίγο παραπλανητικός και παρουσίασα το πρόβλημα ως να ήταν δικό μου, ενώ στην πραγματικότητα ήταν απλά μία απορία-πρόβλημα που συνάντησε φίλος (και αυτός νέος μηχανικός) και έτυχε να είμαι επιτόπου στο εργοτάξιο τη στιγμή που παρουσιάστηκε. Λάθος μου. Ζητώ συγγνώμη για αυτό.

 

Προφανως και δεν θα βασιστώ εξ ολοκλήρου σε απόψεις που θα διαβάσω εδώ.

 

Πιο πολύ κουβέντα να γίνεται, πάνω σε θέματα που μας αφορούν και κυρίως μας αρέσουν!

 

Έτσι εκλαμβάνομαι το φόρουμ εγώ τουλάχιστον.

 

Επί του προκειμένου λοιπόν, ίσως νόμιζα ότι ήτανε σαφές και απλό το προβληματάκ επειδή το είχα δει.ι.

 

Έκανα ένα σκαρίφημα με όλες τις λεπτομέρειες που θυμάμαι τουλάχιστον.

 

Το ακριβές σχέδιο της μελέτης δεν το έχω αλλά μπορώ να το προμηθευτώ !

 

Συγχωρέστε ένα λαθάκι στην κλίμακα του προβόλου που για να πω την αλήθεια νομίζω ήταν κάτι παραπάνω από 30 cm.

 

Ο φίλος απλά περιμένει να έρθει ανώτερός του και πιο έμπειρος για να του πει τι να κάνει.

 

Επιπλέον να πω ότι το υποστύλωμα έχει σκυροδετηθεί...

 

Μέσα στη μεγάλη βδομάδα θέλουν να ρίξουν και τα μπετά των δοκαριών.

 

Επαναλαμβάνω ότι το αρχιτεκτονικό δεν είναι πρόβλημα.

 

Δεν υπάρχει τοίχος πάνω από το δοκάρι. Το δοκάρι υπάρχει μόνο σε αυτήν τη στάθμη. Δεν υπάρχει πιο πάνω.

 

Από κάτω από το δοκάρι θα είναι ράμπα που θα περνούν για το υπόγειο πάρκινγκ αυτοκίνητα.

 

Ακούω λοιπόν γνώμες...

 

Επαναλαμβάνω περισσότερο σαν φιλολογική-επιστημονική συζήτηση και λιγότερο σαν λύσεις που θα εφαρμοστούν.

 

Προσωπικά θα επέλεγα να κάνω λίγο πιο λοξο το δοκάρι παρά να το βγάλω εκτός κόμβου.

 

Το μήκος του είναι 3.80μ.

 

Ευχαριστώ και πάλι.

post-255-131887221441_thumb.jpg

Δημοσιεύτηκε

 

Κατά τη γνώμη μου το να γίνει λίγο πιο στραβό το δοκάρι (δηλαδή να χάσει 20cm στα 3.80m που έχει μήκος δεν είναι τραγικό για το κτίριο). Αλλάζουν βέβαια τα Κ.Β και Κ.Ε.Σ. του κτιρίου αλλά είναι αμελητέο πιστεύω.

 

Θεωρώ πολύ πιο σημαντικό να είναι σωστός ο κόμβος και το σιδέρωμά του (αγκυρώσεις και τα σχετικά).

 

Εσείς ποια λύση θα προτείνατε ως την λιγότερο "επικίνδυνη"?

 

 

Καλούπωσε το δοκάρι λίγο λοξό. Δεν αλλάζει τίποτα. Απολύτως τίποτα. Ούτε Κ.Β ούτε Κ.Ε.Σ

Δημοσιεύτηκε

Κι εγώ έτσι πιστεύω. Είναι αμελητέο.

 

Πάντως είμαι ο μόνος που έχω δει τόσα δοκάρια έξω από τον κόμβο σε πολλές παλαιότερες κατασκευές?

 

Έχετε κ΄ποια εξήγηση για αυτό? Μου φαίνεται χοντρό να είναι από λάθος στο καλούπωμα. Αν τα καταφέρω θα επισυνάψω κάποια στιγμή και φωτό.

Δημοσιεύτηκε
Πάντως είμαι ο μόνος που έχω δει τόσα δοκάρια έξω από τον κόμβο σε πολλές παλαιότερες κατασκευές?

Έλα στο πατρικό μου να σου δείξω τί παίζει από τέτοια!!! Και είναι κατασκευή του 85.

 

Αν εχεις ρίξει τοιχία υπογείου και είσαι στη πλάκα οροφής υπογείου προτείνω το εξής: προσπάθησε να φυτέψεις στο τοιχίο υπογείου τα κολωνοσίδερα που σου λείπουν έτσι ώστε θεωρητικά να έχεις το υποστύλωμα εκεί που πρέπει. Βάλε τσέρκι για 90/30 στους πάνω ορόφους και φυσικά θα συνεχίσεις όλα τα κολωνοσίδερα έως επάνω σε όλους τους ορόφους. Δηλ, αν στην αριστερή πλευρά έχεις 2Φ18 σε κάθε γωνία (τα οποία τώρα είναι 20εκ πιό δεξιά απ'ότι θα έπρεπε) φύτεψε τα αντίστοιχα εκεί που θα έπρεπε να είναι και δημιούργησε ένα νέο υποστύλωμα 90/30. Αυτό σε συνδυασμό με μια νέα επίλυση θεωρώντας διαδόκιση στο σημείο εκείνο για να δεις κατά πόσο θα πρέπει να ενισχύσεις την δοκό κατά Χ (ίσως σε στρέψη).

Δημοσιεύτηκε

Nαι εχει σκυροδετηθεί το υποστύλωμα.

 

Δεν είναι του υπογείου. Ισογείου είναι.

 

Το δοκάρι είναι στην οροφή του ισογείου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.