Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Η διαδικασια των 8ωρων εξετασεων καταργηθηκε στην Ελλαδα το 1982.

Να μια περιπτωση ακρως ενδιαφερουσα.

Εξεταση 8ωρου μπετον 1981:

Θεμα μπετον : Επιλυση και διαστασιολογηση υπερυψωμενης κυκλικης δεξαμενης νερου (επι στυλων υψους 12 μετρων).

Καθηγητης Θ.Τασσιος

Παρεμβαση Αρχιτεκτονα με πτυχιο απο την Ιταλια πριν ξεκινησει η εξεταση.

"Κε Καθηγητα αυτα δεν τα εχουμε διδαχθει εμεις"

Απαντηση:

"Δεν ξερω συναδελφε αν τα εχετε διδαχθει. Ξερω ομως οτι θα εχετε το δικαιωμα να υπογραψετε..."

 

 

"

  • Upvote 3
  • Απαντήσεις 63
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
Δημοσιεύτηκε

Για τα δεδομένα του '82 θεωρείτο εύκολο ή δύσκολο θέμα;

Πιστεύω ότι τέτοιες εξετάσεις αν γίνονταν ακόμα θα φτάνανε σε ένα σημείο κορεσμού από θέματα και θα ήταν κι αυτές τυπικές, όπως οι αντίστοιχες εντός των σχολών.

Κι από τα λινκ των Η/Μ των ΗΠΑ βλέπω ότι ουσιαστικά τα μαθήματα της σχολής ακολουθεί η θεματολογία. Οπότε και πάλι μπορεί να μην κάλυπτε επαρκώς τις απαιτήσεις για δουλειά στον ενεργειακό τομέα.

 

Δημοσιεύτηκε

Δυσκολο με την εννοια οτι ολα γινοταν με το χερι (αντε κανα  δυο να ειχαν TEXAS TI 59 με μικροπρογραμματακια.) περιεχοντας πολλων ειδων φορτισεις (μεταξυ των αλλων και υδροστατικες )-.

 

Δημοσιεύτηκε (edited)

Το πρόβλημα με αυτές τις διαδικασίες είναι ότι μετά θα χρειαζόταν και διόρθωση σε έναν αριθμό από γραπτά πολύ μεγαλύτερο από τότε..

Επίσης, η σημερινή εξέταση θα λάμβανε υπόψη ότι οι υπολογισμοί πλέον δε γίνονται με το χέρι, άρα θα έπρεπε να δοθεί αλλού η έμφαση, με τα πράγματα να γίνονται ασαφή, όπως εξ άλλου και μέσα στη σχολή. Θα έπρεπε να σκέφτονται συνέχεια νέες ερωτήσεις κρίσεως, θα υπήρχαν διαφωνίες για την αποδεκτή ποιότητα των υπολογισμών, των σχημάτων κλπ. Κανονικά θα έπρεπε η εξέταση να έχει και υπολογιστή, αλλά αυτό θα ήταν τεχνικά ακόμα πιο δύσκολο..

Αυτός μπορεί να είναι και ένας λόγος που δε γίνεται μέσω εξετάσεων και ο διορισμός μηχανικών στο δημόσιο.

Γενικά με την εξέλιξη της τεχνολογίας κάπου το 'χουμε χάσει. Και οι ηλεκτρολόγοι πιστεύω τα μπέρδεψαν από τότε που έγιναν και μηχανικοί υπολογιστών.

Edited by georgios_m
Δημοσιεύτηκε

To θέμα έχει χαθεί εδώ και καιρό. Αυτό πιστεύω. Πως υπερέχει η μετριότητα και ο επαγγελματισμός πάει περίπατο. Γιατί, για να αποκτήσεις εμπειρία θες χρόνια. Τώρα τελευταία δίνουν και "integrated master" το οποίο φυσικά master δεν είναι. Δεν έχω καμία σχέση με την Αμερική αλλά επειδή μου έχει πει ο κολλητός μου πως γίνονται εκεί οι εξετάσεις σε σχέση με εδώ, τότε τι να πεις. Τι να πεις όταν για ένα μάθημα για να το περάσεις εκεί, έχεις προόδους, έχει να παραδόσεις λυμένα προβλήματα κάθε βδομάδα, έχεις quizes κάθε βδομάδα, έχει τελικές εξετάσεις και να δεν το περάσεις το μάθημα, μηδενίζεται ο βαθμός και υπολογίζεται το "0" στον μέσο όρο;. Και αν ο μέσος όρος είναι κάτω απο ένα συγκεκριμένο αριθμό σε διαγράφουν αυτόματα απο την σχολή; Εκεί δεν έχουν εξεταστικές Σεπτεμβίου/Ιανουαρίου/Ιουνίου. Αν δεν το περάσεις, το επαναμβάνεις απο την αρχή και το δίνεις όπως πριν και όλες οι αποτυχημένες προσπάθειες εμφανίζονται στο πιστοποιητικό σπουδών με "αποτυχία"/Fail. Αρκετά μαθήματα στις σχολές εδώ είναι κάπως έτσι: Πηγαίνεις στις διαλέξεις, αν πηγαίνεις, κάτι προβλήματα να λύσουμε, γράφεις σημειώσεις, και έπειτα τελικό διαγώνισμα, και δεν το περάσεις, δώστο 3-4 φορές, κανένα πρόβλημα. Κρατάμε τον βαθμό με τον οποιό πέρασες.

Επίσης, να καταλάβω, ας πούμε τελειώνεις Ηλεκτρολόγων Πάτρας Πολυτεχνείο και ακολουθείς την κατεύθυνση των υπολογιστών, σου αρέσει τρελλά η VHDL και ο προγραμματισμός και τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις τις πέρασες νύχτα, το ΤΕΕ σου δίνει άδεια υπογραφής για ηλεκτρικές εγκαταστάσεις με το που θα περάσεις τις εξετάσεις παρωδία;  Δεν τίθεται θέμα δεοντολογίας; Δεν τίθεται πως πρέπει να έχεις αποδεδειγμένη επαγγελματική πείρα και να έχει δώσεις σοβαρές εξετάσεις για να πάρεις την άδεια; Εδώ έχω ακούσει για ερώτηση σε ΤΕΕ περιφερειακό, πες μου αγόρι τι είναι το 5ο καλώδιο στις κολώνες της ΔΕΗ. Η απάντηση: Εεεε, ο φωτισμός του δήμου; Μπράβο, είσαι υπέροχος. Δεδομένου πως το αγόρι ήταν ωραίο όντως αγόρι και η κυρία  καθηγήτρια 50αρα σηε σε τοπικό πανεπιστήμιο.

Για το Professional Engineer  = P.E στην Αμερική υπάρχει διαχωρισμό στο κλάδο, δηλαδή δεν μπορείς να τα κάνεις όλα σαν ΗΜΤΥ.

3 κλάδοι Υπολογιστές, Ηλεκτρονική, και Ενέργεια

https://ncees.org/engineering/pe/electrical-computer/

Το αντίστοιχο και για Πολιτικούς Μηχανικούς

https://ncees.org/engineering/pe/civil/

Δηλαδή αν θες Trasportation θα δώσεις ένα οκτάωρο, αν θες Stuctural άλλο ένα οκτάωρο (έτσι νομίζω).

Τέλος πάντων, συγνώμη αν σας κουράζω αλλά δεν το ήξερα αυτό για το εξωτερικό πως έχουν τέτοια standards. 

Και τελειώνοντας, τώρα που γίνανε κάτι ΤΕΙ  -> Πολυτεχνεία, έχω ακούσει πως προσπαθούν οι καθηγητές να χαμηλώσουν το επίπεδο γιατί οι περισσότεροι φοιτητές δεν τραβάνε. Και αυτοί αργότερα θα γραφτουν στο ΤΕΕ; Να υπογράφουν;;; Ναι ξέρω πως υπάρχουν εξαιρέσεις. Πάντα υπάρχουν. Αλλά άλλο στα 200 άτομα, να έχεις 5-10 εξαιρέσεις και άλλο να έχεις 100. Νομίζω δεκαετία του 1970, το επίπεδο στα πανεπιστήμια ήταν πολύ πιο ανώτερο.

  • Thanks 1
Δημοσιεύτηκε

Η ειδοποιός διαφορά (αν τελικά υπάρχει) νομίζω πως δεν είναι οι σπουδές ή οι εξετάσεις, αλλά η διαδικασία της εμπειρίας.

 

Δημοσιεύτηκε

Να μην κατηγορούμε και το σπιτι μας. Εντάξει έξω αλλά εκει καταλήγεις χρεωμένος με το που θα τελειώσεις το πανεπιστήμιο στην καλύτερη περίπτωση. Τουλάγιστον ευτυχώς εδώ είναι δωρεάν και πραγματικά αν θες μπορείς να μάθεις πολλά πράγματα εδώ. Απλά εξαρτάται απο εσένα και αν είσαι τυχερος να έχεις καλούς καθηγητές που νοιάζονται και όχι απο τις πολιτικές που πανεπιστημιου και του ΤΕΕ. Για το ΤΕΕ δεν θέλω να ανοίξω θέμα. Ειναι τόσο πονεμένη ιστορία.

Δημοσιεύτηκε

Αν ήθελε η Ελλάδα να είχε άριστους επαγγελματίες θα το έκανε. Μάλλον το έκανε και το σταμάτησε. Το ζητούμενο στην μετά-Παπανδρέου εποχή δεν είναι να έχεις άριστους επαγγελματίες, αλλά ένα φορέα με πολλά μέλη ώστε 10 τύποι να μπορούν να λένε ότι εκπροσωπούν τα συμφέροντα τους με σκοπό στα παρασκήνια να προωθούν τα δικά τους συμφέροντα ...

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Εντάξει αυτά που είπαμε αλλά μπορούμε να βοηθήσουμε τον συνάδελφο που ρώτησε αρχικά τι μπορεί να κάνει χωρίς εμπειρία;

Δημοσιεύτηκε

Τρία πράγματα μπορεί να κάνει (το ιδανικό να τα συνδυάσει):

1) Να συνεχίσει τις σπουδές του παρακολουθώντας ένα μεταπτυχιακό, ένα ΤΕΙ ή ΙΕΚ σχετικό με το θέμα. Όλο και κάτι καινούριο θα αποκομίσει.

2) Να δουλέψει κοντά σε εμπειρότερους μηχανικούς και να εξασκηθεί υπό την καθοδήγησή τους.

3) Να δουλέψει ως ανειδίκευτος εργάτης σε κάποιο ηλεκτρολογικό συνεργείο ή ως πωλητής σε κανένα κατάστημα για να μάθει τις πρώτες ύλες και να δει πώς εφαρμόζονται όλα αυτά στην πράξη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.