Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σε ελεύθερο πάρκινγκ που εξυπηρετεί κυρίως πελάτες γνωστής αλυσίδας  super market, είχα πρόσφατα ατύχημα με το αυτοκίνητό μου. Στο πάρκινγκ υπάρχει διαχωριστικό κράσπεδο ύψους 15 εκ και πλάτους 10 εκ περίπου, κατά μήκος δύο σειρών στάθμευσης των αυτοκινήτων, μη ορατό από τη θέση του οδηγού. Ξεκινώντας το αυτοκινητό μου καβάλησα το κράσπεδο αυτό, με αποτέλεσμα να προκληθούν ζημιές στους μασπίεδες, στο κάτω σύστημα και φθορές στα λάστιχα. 

Η κατασκευάστρια εταιρεία με την οποία επικοινώνησα με διαβεβαίωσε πως έχει γίνει μελέτη και πως το πάρκινγκ ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές ασφάλειας. Γνωριζει κάποιος αν προβλέπονται τέτοιες κατασκευές αντί για διαγράμμιση;

 

8B374B46-7D45-431E-8333-E3026AA02079.thumb.jpeg.045e7c16a75efc33e6d5b158b953b667.jpeg

Δημοσιεύτηκε

δεν γνωρίζω για τις προδιαγαφές θέσεψν στάθμευσης αλλά πρβληματίζομαι για τη δήλωση ότι δεν ήταν ορατό από τη θέση του οδηγού.

ΚΑι για να μην παρεξηγηθώ, το κράσπεδο δεν είναι αόρατο. Η μη ορατότητα δεν οφείλεται στο κράσπεδο αλλά στην αντίληψη και ικανότητα του οδηγού.

Τα παραπάνω με επιφύλαξη και παρακαλώ χωρίς διάθεση για επιθεση ή αντιπαράθεση μαζί σας.

Δημοσιεύτηκε

Το κράσπεδο είναι όντως μη ορατό, βρίσκεται ουσιαστικά κάτω από τον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου και δεν εξαρτάται ούτε από την αντίληψη ούτε από την ικανότητα του οδηγού, σε διαβεβαιώ. Η παρακάτω φωτογραφία τραβήχτηκε από τη θέση του οδηγού. 

B1780031-3FA6-4427-8B95-E0B65E9E7386.thumb.jpeg.44dbd1faf176b51c15ca8fc6b542a4f0.jpeg

Αυτό που ρώτησα είναι αν γνωρίζετε τι προβλέπεται για τις προδιαγραφές κατασκευής των διαχωριστικών λωρίδων σε σταθμούς αυτοκινήτων. 

Νομίζω πως ο Directionless αντιληφθηκε πλήρως το ερώτημα. 

Δημοσιεύτηκε

Φυσικα δεν ειναι "ορατο" οταν ο οδηγος καθεται στη θεση του

Αλλά μεχρι να μπει στο ΙΧ,  εχει ηδη  "δει" το κατασκευασμα αυτο,

όπως  το είχε  δει και οταν παρκαριζε και σταματησε.

Κατα τα λοιπα, ειναι λαθος αυτες οι κατασκευες,  επειδη δεν λαμβανουν υπ' οψη τους το "υψος" καθε αυτοκινητου,

με αποτελέσμα να χτυπανε και να ξηλωνονται τα μασπιε, ειδικα που τα πιο πολλα ΙΧ εχουν σημερα και προσθετα πλαστικα που μειωνουν την αποσταση απο το εδαφος.

Κι΄οπως θα δειτε, ακριβως "απεναντι" ενα τμημα του τοιχείου  εχει σπασει απο αλλον οδηγο...

Ειναι   λαθος κατασκευης...Κατ΄αρχάς δεν έπρεπε να διαχωριζει με "τοιχειο" θεσεις παρκιν την μια απεναντι απο την αλλη,

διοτι, οταν οι τροχοι  του ενος  "ακουμπησουν" σε αυτο, ήδη το μπροστινο μερος του αυτοκινητου εχει μπει στην αλλη θεση.

 Επρεπε να εχει,  για διαχωρισμο των θεσεων,  κορινες...[πιο φθηνα θα τους εβγαινε]

Κατα την γνώμη μου,

πρόκειται για βλακώδη κατασκευή, κι ας λενε ό,τι θελουν για "μελετη"....

η  δε  εταιρία  υποχρεουται να εχει  προειδοποιητικες πινακιδες προς τους οδηγους για το "υψος της κατασκευής", ωστε να σταματανε πριν το "καβαλησουν" και ξηλωσουν μασπιέ/ποδιες/ ή κανα καρτερ...

 

 

  • Like 1
Δημοσιεύτηκε

Haido P το αυτοκίνητο δεν προσγειώθηκε σε αυτή τη θέση. Κινούμνεο προς την είσοδο της θέσης για στάθμευση το κράσπεδο είναι αντιληπτό. 

Επειδή είμαι παθών από τροχαία ατυχήματα (με μόνιμες επιπτώσεις) έχω μια αυξημένη ευαισθησία. Οπότε μπορείτε να καταλάβετε πως νοιώθω όταν διαβάζω τέτεοιες δηλώσεις.

Επί του ερωτήματος να διευκρινήσω ότι δεν είναι διαχωριστική λωρίδα αλλά όριο. Έχω κάποια άποψη αλλά δεν μου είναι εύκολο να τη τεκμηριώσω με τρέχουσα νομοθεσία ή κανονισμούς.

Δημοσιεύτηκε

Το κράσπεδο είναι ορατό και κατανοητό για κάποιον που έχει επαρκή 3D όραση (δεν το λέω υποτιμητικά). Επίσης, το πλάτος του δεν χρειάζεται να είναι μεγαλύτερο, δεδομένου ότι θα μπορούσε να αποτελείται από απλή διαγράμμιση (ακόμη πιο φτηνή λύση,  όπως συμβαίνει σε αρκετά parking της ίδιας εταιρείας). Επίσης, το μήκος κάθε θ.σ. φαίνεται να είναι επαρκές ώστε χωρέσει το μήκος του αυτοκινήτου.  Αυτό που χρειάζεται τελικά, είναι να έχει ο οδηγός επαρκή γνώση των διαστάσεων του οχήματός του.

  • Upvote 3
Δημοσιεύτηκε

τετρις,

μια βλακεια και μιση  ειναι:evil:

Δεν εχει κανενα  πρακτικο αποτελεσμα να υπαρχει  ενα τοιχειο στο οποιο θα πατανε οι μπροστινες ροδες,

αλλά η μουρη του αυτοκινητου προεξεχει  στην αλλη  θεση...

Κατα βαση, ο οδηγος, υπολογιζει με το ματι πού ειναι η κατασκευη και αφηνει την ακρη του αμαξιου του λιγο πιο πριν.

 Κι αν δεις τα απεναντι ΡΕΝΩ, ΠΕΖΩ και ΓΙΑΡΙΣ, ολα βρισκονται "πισω" απο το τοιχειο, χωρις να το ακουμπανε.

Και, τι μελετητης ειναι αυτος, που εβαλε αυτα τα τοιχεια, και υποχρεωνει τα ΙΧ, να κανουν οπωσδηποτε οπισθεν,

ακομα και αν στην μπροστινη θεση δεν υπαρχει αλλο ΙΧ.

τρεχαγυρευε ....  τοιχειο  ιν παρκιν...

 

 

 

  • Like 1
Δημοσιεύτηκε

dimitris το τοιχείο αυτό δεν είναι για να πατάνε ή τερματίζουνε οι ρόδες (ούτε είναι υποχρεωτικό να είναι οι μπροστινές). Υπάρχουνε τέτοια τερματικά σε κάποιους χώρους στάθμευσης αλλά προφανώς τοποθετούνται εντός του ορίου της θέσης και σε κάθε περίπτωση δεν είναι από τούβλα ή αντίστοιχα υλικά.

Δημοσιεύτηκε

Σας ευχαριστώ όλους για τις σκέψεις και τις απόψεις σας. Εγώ ήδη ζήτησα τη μελέτη και την άδεια, καθώς και αποζημίωση για τη ζημία στο όχημά μου. Θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη. 

Δημοσιεύτηκε (edited)

Διαγράφηκαν τα οφφ τόπικ

Σε επανάληψη από τους ίδιους θα υπάρξουν και ποινές, ειδικά όταν συνοδεύουν το οφφ τοπικ με τα δεν θυμάμαι το ένα ή το άλλο.

 

θα διαγραφεί κι αυτό μόλις γίνει η ενημέρωση σας για να είναι καθαρό το θέμα με άσχετα.

 

  • παρακαλώ @Haido Panaretou να μας επιβεβαιώσεις ότι είσαι Μηχανικός όπως έχεις δηλώσει στο προφίλ σου.
Edited by Didonis

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.