Haido Panaretou Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2019 Σε ελεύθερο πάρκινγκ που εξυπηρετεί κυρίως πελάτες γνωστής αλυσίδας super market, είχα πρόσφατα ατύχημα με το αυτοκίνητό μου. Στο πάρκινγκ υπάρχει διαχωριστικό κράσπεδο ύψους 15 εκ και πλάτους 10 εκ περίπου, κατά μήκος δύο σειρών στάθμευσης των αυτοκινήτων, μη ορατό από τη θέση του οδηγού. Ξεκινώντας το αυτοκινητό μου καβάλησα το κράσπεδο αυτό, με αποτέλεσμα να προκληθούν ζημιές στους μασπίεδες, στο κάτω σύστημα και φθορές στα λάστιχα. Η κατασκευάστρια εταιρεία με την οποία επικοινώνησα με διαβεβαίωσε πως έχει γίνει μελέτη και πως το πάρκινγκ ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές ασφάλειας. Γνωριζει κάποιος αν προβλέπονται τέτοιες κατασκευές αντί για διαγράμμιση;
maneni Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2019 δεν γνωρίζω για τις προδιαγαφές θέσεψν στάθμευσης αλλά πρβληματίζομαι για τη δήλωση ότι δεν ήταν ορατό από τη θέση του οδηγού. ΚΑι για να μην παρεξηγηθώ, το κράσπεδο δεν είναι αόρατο. Η μη ορατότητα δεν οφείλεται στο κράσπεδο αλλά στην αντίληψη και ικανότητα του οδηγού. Τα παραπάνω με επιφύλαξη και παρακαλώ χωρίς διάθεση για επιθεση ή αντιπαράθεση μαζί σας.
Haido Panaretou Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2019 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2019 Το κράσπεδο είναι όντως μη ορατό, βρίσκεται ουσιαστικά κάτω από τον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου και δεν εξαρτάται ούτε από την αντίληψη ούτε από την ικανότητα του οδηγού, σε διαβεβαιώ. Η παρακάτω φωτογραφία τραβήχτηκε από τη θέση του οδηγού. Αυτό που ρώτησα είναι αν γνωρίζετε τι προβλέπεται για τις προδιαγραφές κατασκευής των διαχωριστικών λωρίδων σε σταθμούς αυτοκινήτων. Νομίζω πως ο Directionless αντιληφθηκε πλήρως το ερώτημα.
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2019 Φυσικα δεν ειναι "ορατο" οταν ο οδηγος καθεται στη θεση του Αλλά μεχρι να μπει στο ΙΧ, εχει ηδη "δει" το κατασκευασμα αυτο, όπως το είχε δει και οταν παρκαριζε και σταματησε. Κατα τα λοιπα, ειναι λαθος αυτες οι κατασκευες, επειδη δεν λαμβανουν υπ' οψη τους το "υψος" καθε αυτοκινητου, με αποτελέσμα να χτυπανε και να ξηλωνονται τα μασπιε, ειδικα που τα πιο πολλα ΙΧ εχουν σημερα και προσθετα πλαστικα που μειωνουν την αποσταση απο το εδαφος. Κι΄οπως θα δειτε, ακριβως "απεναντι" ενα τμημα του τοιχείου εχει σπασει απο αλλον οδηγο... Ειναι λαθος κατασκευης...Κατ΄αρχάς δεν έπρεπε να διαχωριζει με "τοιχειο" θεσεις παρκιν την μια απεναντι απο την αλλη, διοτι, οταν οι τροχοι του ενος "ακουμπησουν" σε αυτο, ήδη το μπροστινο μερος του αυτοκινητου εχει μπει στην αλλη θεση. Επρεπε να εχει, για διαχωρισμο των θεσεων, κορινες...[πιο φθηνα θα τους εβγαινε] Κατα την γνώμη μου, πρόκειται για βλακώδη κατασκευή, κι ας λενε ό,τι θελουν για "μελετη".... η δε εταιρία υποχρεουται να εχει προειδοποιητικες πινακιδες προς τους οδηγους για το "υψος της κατασκευής", ωστε να σταματανε πριν το "καβαλησουν" και ξηλωσουν μασπιέ/ποδιες/ ή κανα καρτερ... 1
maneni Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2019 Haido P το αυτοκίνητο δεν προσγειώθηκε σε αυτή τη θέση. Κινούμνεο προς την είσοδο της θέσης για στάθμευση το κράσπεδο είναι αντιληπτό. Επειδή είμαι παθών από τροχαία ατυχήματα (με μόνιμες επιπτώσεις) έχω μια αυξημένη ευαισθησία. Οπότε μπορείτε να καταλάβετε πως νοιώθω όταν διαβάζω τέτεοιες δηλώσεις. Επί του ερωτήματος να διευκρινήσω ότι δεν είναι διαχωριστική λωρίδα αλλά όριο. Έχω κάποια άποψη αλλά δεν μου είναι εύκολο να τη τεκμηριώσω με τρέχουσα νομοθεσία ή κανονισμούς.
tetris Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2019 Το κράσπεδο είναι ορατό και κατανοητό για κάποιον που έχει επαρκή 3D όραση (δεν το λέω υποτιμητικά). Επίσης, το πλάτος του δεν χρειάζεται να είναι μεγαλύτερο, δεδομένου ότι θα μπορούσε να αποτελείται από απλή διαγράμμιση (ακόμη πιο φτηνή λύση, όπως συμβαίνει σε αρκετά parking της ίδιας εταιρείας). Επίσης, το μήκος κάθε θ.σ. φαίνεται να είναι επαρκές ώστε χωρέσει το μήκος του αυτοκινήτου. Αυτό που χρειάζεται τελικά, είναι να έχει ο οδηγός επαρκή γνώση των διαστάσεων του οχήματός του. 3
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2019 τετρις, μια βλακεια και μιση ειναι Δεν εχει κανενα πρακτικο αποτελεσμα να υπαρχει ενα τοιχειο στο οποιο θα πατανε οι μπροστινες ροδες, αλλά η μουρη του αυτοκινητου προεξεχει στην αλλη θεση... Κατα βαση, ο οδηγος, υπολογιζει με το ματι πού ειναι η κατασκευη και αφηνει την ακρη του αμαξιου του λιγο πιο πριν. Κι αν δεις τα απεναντι ΡΕΝΩ, ΠΕΖΩ και ΓΙΑΡΙΣ, ολα βρισκονται "πισω" απο το τοιχειο, χωρις να το ακουμπανε. Και, τι μελετητης ειναι αυτος, που εβαλε αυτα τα τοιχεια, και υποχρεωνει τα ΙΧ, να κανουν οπωσδηποτε οπισθεν, ακομα και αν στην μπροστινη θεση δεν υπαρχει αλλο ΙΧ. τρεχαγυρευε .... τοιχειο ιν παρκιν... 1
maneni Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2019 dimitris το τοιχείο αυτό δεν είναι για να πατάνε ή τερματίζουνε οι ρόδες (ούτε είναι υποχρεωτικό να είναι οι μπροστινές). Υπάρχουνε τέτοια τερματικά σε κάποιους χώρους στάθμευσης αλλά προφανώς τοποθετούνται εντός του ορίου της θέσης και σε κάθε περίπτωση δεν είναι από τούβλα ή αντίστοιχα υλικά.
Haido Panaretou Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2019 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2019 Σας ευχαριστώ όλους για τις σκέψεις και τις απόψεις σας. Εγώ ήδη ζήτησα τη μελέτη και την άδεια, καθώς και αποζημίωση για τη ζημία στο όχημά μου. Θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη.
Didonis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2019 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2019 (edited) Διαγράφηκαν τα οφφ τόπικ Σε επανάληψη από τους ίδιους θα υπάρξουν και ποινές, ειδικά όταν συνοδεύουν το οφφ τοπικ με τα δεν θυμάμαι το ένα ή το άλλο. θα διαγραφεί κι αυτό μόλις γίνει η ενημέρωση σας για να είναι καθαρό το θέμα με άσχετα. παρακαλώ @Haido Panaretou να μας επιβεβαιώσεις ότι είσαι Μηχανικός όπως έχεις δηλώσει στο προφίλ σου. Edited Ιούλιος 17 , 2019 by Didonis
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα