KPARA Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30 , 2010 Georgioy.cr Από επάρκεια πώς πας ?Αν δεν έχεις κάνης έλεγχο. Γιατί τα στατικά θα εξεταστούν με σημερινά δεδομένα.
Topap Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30 , 2010 Λυπαμαι που το βλέπεις τόσο "επιδερμικά" το θέμα...Και όμως ενισχύεις την οικοδομή κλείνοντας την πυλωτή... έμμεσα βέβαια .... Αυξάνεις την δυσκαμψία της σε σχέση με τους υπόλοιπους ορόφους οπότε αποτρέπεις το φαινόμενο του "μαλακού" ορόφου... Chronism, Ξεχνάς μου φαίνεται τι μας έλεγε ο Αναγνωστόπουλος στο Πανεπιστήμιο... Η τοιχοποιία έχει όντως ευεργετική δράση στην ακαμψία των κτιρίων για δεδομένο σεισμό του ελλαδικού χώρου. Σε ένα σεισμό λίγο μεγαλύτερο σε διάρκεια ή σε ένταση μπορεί να αποβεί μοιραία (αστοχία της τοιχοποιίας και απότομη φόρτιση των πλαισίων)... Δεν είναι καλή πρακτική να λαμβάνεις υπόψιν την τοιχοποιία στην ακαμψία ενός φορέα, πόσο μάλλον σε ένα φορέα που θέλεις να ενισχύσεις. Απλώς επωφελείσαι της ευεργετικής της δράσης. Φίλε Xekola, αν θέλεις να ενισχύσεις το κτίριο σου στρέψου σε άλλες μεθόδους (gunite, μανδύες ΟΣ, FRP, χιαστί) και άσε τις τοιχοποιίες να λειτουργήσουν σαν διαχωριστικά για τις θέσεις σταθμεύσης.
georgiou.cr Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30 , 2010 Erling ήσουν σαφής! Kpara εννοείς ότι θα γίνει πάλι έλεγχος των στατικών της άδειας στην πολεοδομία? Ποιές από τις παρακάτω μελέτες είναι απαραίτητες στην άδεια δεδομένου ότι ο χώρος που θα δημιουργηθεί δεν αποτελεί αυτοτελές διαμέρισμα , αλλά επέκταση της υπάρχουσας κατοικίας : αρχιτεκτονικά σίγουρα , Η/Μ ? , ύδρευσης-αποχέτευσης ? , πυρασφάλειας ?
xaniared Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30 , 2010 Υπάρχει και ένας άλλος αρνητικός παράγοντας στο θέμα τον ενισχύσεων. Όταν αυξάνεται σημαντικά η ακαμψία ενός ορόφου ανακατανέμονται οι τάσεις στους άλλους ορόφους.
Evan Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30 , 2010 pilotis απαγορεύεται να κλείσεις από πολεοδομικής άποψης
georgiou.cr Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 pilotis απαγορεύεται να κλείσεις από πολεοδομικής άποψης Μπορείς να είσαι λίγο πιο σαφής συνάδελφε? Δεν θα μπορέσω να βγάλω άδεια στην πολεοδομία εννοείς? Αν δηλώσω ότι θα δημιουργήσω κλειστό χώρο στάθμευσης μπορώ να προσπεράσω τυχον δυσκολίες?
acnt Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Παιδιά, μήπως πρέπει να διαχωρίσουμε την ενίσχυση κτιρίου από την "ακύρωση" του μαλακού ορόφου; Για εμένα η ενίσχυση έχει άμεση σχέση με επέμβαση σε δομικά στοιχεία της οικοδομής και όχι με προσθήκη τοιχοπληρώσεων στην πυλωτή. pilotis απαγορεύεται να κλείσεις από πολεοδομικής άποψης Συμφωνώ αν πάει κάποιος και την κλείσει τελείως... Η προσθήκη τοιχοποιίας πρέπει να γίνει προσεκτικά ώστε να μην ακυρώσει την ύπαρξη της αρχιτεκτονικής έννοιας της πυλωτής. Από την άλλη, οι τοιχοπληρώσεις είναι η πρώτη γραμμή άμυνας στην προσπάθεια εξάλειψης του μαλακού ορόφου αλλά προυποθέτουν πολύ καλή δουλειά. Η ανακατανομή που αναφέρθηκε, είναι υπαρκτό πρόβλημα κυρίως σε πολύ παλιές οικοδομές. Πρακτικές όπως FRP δεν κάνουν για την περίπτωση μαλακού ορόφου. Η καλύτερη λύση σε περίπτωση πυλωτής (για εμένα) είναι η αύξηση της δυσκαμψίας με προσθήκη μεταλλικών πλαισίων τα οποία θα παίζουν τον ρόλο εξτρά τοιχωμάτων. Όπου έχω δει να εφαρμόζεται αυτό όμως, τα στοιχεία αυτά δεν περιορίζονται μόνο στον μαλακό όροφο, αλλά συνεχίζουν καθ'όλο το ύψος του κτιρίου.
Evan Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 δεν υπάρχουν κλειστοί χώροι στάθμευσης στην pilotis, της οποίας η έννοια είναι άλλη κατά le Corbusier, διάβασε ΓΟΚ κατά τα άλλα συμφωνώ με acnt
acnt Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 δεν υπάρχουν κλειστοί χώροι στάθμευσης στην pilotis, Υπάρχουν θέσης όμως που μπορούν να περιβάλλονται από τοίχο κάποιου ύψους!!! Φαντάζεσαι; τοίχο h=1,5 σε πυλωτή από κολόνα σε κολόνα! :lol:
erling Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Να σημειώσω, πως δεν υπάρχουν πλέον κλειστοί χώροι στάθμευσης στην pilotis που δεν προσμετράνε στην δόμηση.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα