Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ενίσχυση πολυκατοικίας με κλείσιμο της pilotis


xekolla

Recommended Posts

Λυπαμαι που το βλέπεις τόσο "επιδερμικά" το θέμα...

Και όμως ενισχύεις την οικοδομή κλείνοντας την πυλωτή...

έμμεσα βέβαια .... Αυξάνεις την δυσκαμψία της σε σχέση με τους υπόλοιπους ορόφους οπότε αποτρέπεις το φαινόμενο του "μαλακού" ορόφου...

 

 

Chronism,

 

Ξεχνάς μου φαίνεται τι μας έλεγε ο Αναγνωστόπουλος στο Πανεπιστήμιο... Η τοιχοποιία έχει όντως ευεργετική δράση στην ακαμψία των κτιρίων για δεδομένο σεισμό του ελλαδικού χώρου. Σε ένα σεισμό λίγο μεγαλύτερο σε διάρκεια ή σε ένταση μπορεί να αποβεί μοιραία (αστοχία της τοιχοποιίας και απότομη φόρτιση των πλαισίων)...

Δεν είναι καλή πρακτική να λαμβάνεις υπόψιν την τοιχοποιία στην ακαμψία ενός φορέα, πόσο μάλλον σε ένα φορέα που θέλεις να ενισχύσεις. Απλώς επωφελείσαι της ευεργετικής της δράσης.

 

Φίλε Xekola, αν θέλεις να ενισχύσεις το κτίριο σου στρέψου σε άλλες μεθόδους (gunite, μανδύες ΟΣ, FRP, χιαστί) και άσε τις τοιχοποιίες να λειτουργήσουν σαν διαχωριστικά για τις θέσεις σταθμεύσης.8-)

Link to comment
Share on other sites

Erling ήσουν σαφής!

Kpara εννοείς ότι θα γίνει πάλι έλεγχος των στατικών της άδειας στην πολεοδομία?

Ποιές από τις παρακάτω μελέτες είναι απαραίτητες στην άδεια δεδομένου ότι ο χώρος που θα δημιουργηθεί δεν αποτελεί αυτοτελές διαμέρισμα , αλλά επέκταση της υπάρχουσας κατοικίας : αρχιτεκτονικά σίγουρα , Η/Μ ? , ύδρευσης-αποχέτευσης ? , πυρασφάλειας ?

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και ένας άλλος αρνητικός παράγοντας στο θέμα τον ενισχύσεων. Όταν αυξάνεται σημαντικά η ακαμψία ενός ορόφου ανακατανέμονται οι τάσεις στους άλλους ορόφους.

Link to comment
Share on other sites

pilotis απαγορεύεται να κλείσεις από πολεοδομικής άποψης

 

Μπορείς να είσαι λίγο πιο σαφής συνάδελφε? Δεν θα μπορέσω να βγάλω άδεια στην πολεοδομία εννοείς? Αν δηλώσω ότι θα δημιουργήσω κλειστό χώρο στάθμευσης μπορώ να προσπεράσω τυχον δυσκολίες?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, μήπως πρέπει να διαχωρίσουμε την ενίσχυση κτιρίου από την "ακύρωση" του μαλακού ορόφου;

Για εμένα η ενίσχυση έχει άμεση σχέση με επέμβαση σε δομικά στοιχεία της οικοδομής και όχι με προσθήκη τοιχοπληρώσεων στην πυλωτή.

pilotis απαγορεύεται να κλείσεις από πολεοδομικής άποψης

Συμφωνώ αν πάει κάποιος και την κλείσει τελείως... Η προσθήκη τοιχοποιίας πρέπει να γίνει προσεκτικά ώστε να μην ακυρώσει την ύπαρξη της αρχιτεκτονικής έννοιας της πυλωτής.

 

Από την άλλη, οι τοιχοπληρώσεις είναι η πρώτη γραμμή άμυνας στην προσπάθεια εξάλειψης του μαλακού ορόφου αλλά προυποθέτουν πολύ καλή δουλειά. Η ανακατανομή που αναφέρθηκε, είναι υπαρκτό πρόβλημα κυρίως σε πολύ παλιές οικοδομές.

 

Πρακτικές όπως FRP δεν κάνουν για την περίπτωση μαλακού ορόφου. Η καλύτερη λύση σε περίπτωση πυλωτής (για εμένα) είναι η αύξηση της δυσκαμψίας με προσθήκη μεταλλικών πλαισίων τα οποία θα παίζουν τον ρόλο εξτρά τοιχωμάτων. Όπου έχω δει να εφαρμόζεται αυτό όμως, τα στοιχεία αυτά δεν περιορίζονται μόνο στον μαλακό όροφο, αλλά συνεχίζουν καθ'όλο το ύψος του κτιρίου.

Link to comment
Share on other sites

δεν υπάρχουν κλειστοί χώροι στάθμευσης στην pilotis, της οποίας η έννοια είναι άλλη κατά le Corbusier, διάβασε ΓΟΚ

κατά τα άλλα συμφωνώ με acnt

Link to comment
Share on other sites

δεν υπάρχουν κλειστοί χώροι στάθμευσης στην pilotis,

Υπάρχουν θέσης όμως που μπορούν να περιβάλλονται από τοίχο κάποιου ύψους!!! Φαντάζεσαι; τοίχο h=1,5 σε πυλωτή από κολόνα σε κολόνα! :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.