Christos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2019 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2019 (edited) .. Edited Σεπτέμβριος 6 , 2019 by Christos
tetris Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2019 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2019 Αν εννοείς το 350Β/16, δεν έχει εφαρμογή στην περίπτωσή σου. Δεν υπάρχει κάποια ειδική απαίτηση για ανακαίνιση, πλην ΚΕΝΑΚ (για ριζική), κι ενδεχομένως Σ.Α. για τις όψεις.
xvas Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2019 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2019 νομίζω ότι είναι η κλασική περίπτωση "δεν απαιτείται" που έβαζαν παλιά οι ελεγκτές στα σεντόνια Φαντάζομαι ότι στο ΦΕΚ 350Β/2016 μιλάς για την παράγραφο 2.2.1... νομίζω ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την τεκμηρίωση της απαλλαγής θεωρώ πάντως ότι από τη στιγμή που από την ανακαίνιση δεν θα επηρεαστεί ο φορέας του κτιρίου (και λογικά θα ζητηθεί και σχετική υπεύθυνη δήλωση μηχανικού όπως και στις άδειες μικρής κλίμακας) θα σε καλύψει πλήρως μία αντίστοιχη υπεύθυνη δήλωση ότι αφού δεν αλλάζει κατά το δυσμενέστερο ως προς τα φορτία που προβλέπει ο κανονισμός φορτίσεων η χρήση , δεν απαιτείται επανέλεγχος του φορέα. Έτσι κι αλλιώς στο στατικό κομμάτι ελέγχεται μόνο η πληρότητα, το περιεχόμενο είναι με ευθύνη μηχανικού.... εκτός κι αν το κτίριο είναι σε άθλια κατάσταση και δεν θέλεις να το "φορτωθείς" για το μέλλον
Christos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2019 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2019 Πρόκειται για ανακαίνιση που θα υπερβεί το όριο των 25,000 οπότε δε μπορεί να πάει με ΕΕΔΜΚ. Στην ανακαίνιση προφανώς και δε θα γίνουν επεμβάσεις στον Φ.Ο. Το κτίριο είναι σε καλή κατάσταση αλλά με άδεια 40ετίας, και με ενδιέφερε να ξέρω ότι δε θα μπει ο ΚΑΝΕΠΕ να μου αλλαξει πλήρως τον προϋπολογισμό όπως θα γινόταν άλλαζε η χρήση. Σας ευχαριστώ!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα