Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Με επαναφορά της πρότασης για την Σήραγγα Αργυρούπολης, αλλά και συνδέσεις με Πετρούπολη, κέντρο Αθήνας και Ραφήνα έρχεται η Αττική Οδός.

Στη χθεσινή πολλή ενδιαφέρουσα εσπερίδα που διοργάνωσε ο Σύλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, για τις Αστικές Μεταφορές στην Αττική, μεταξύ άλλων μίλησε ο Διευθύνων Σύμβουλος των Αττικών Διαδρομών, Βασίλης Χαλκιάς.

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΕΚΤΑΣΕΩΝ
Στην παρουσίαση του, πρόκρινε μία άλλη προσέγγιση για την ολοκλήρωση του βασικού δικτύου της Αττικής. Βασικός άξονας σε αυτό ήταν η πρόταση για την ενεργοποίηση του Κόμβου 19, που δεν είναι άλλος από τον άξονα Αργυρούπολη-Κορωπί-Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος. Πρόκειται για διαδρομή με εκκίνηση την περιοχή της Αργυρούπολης, διασχίζει τον Υμηττό μεν την κατασκευή σήραγγας και καταλήγει σε ένωση με το υφιστάμενο δίκτυο της Αττικής Οδού. Όπως σημείωσε στο ypodomes.com o κ.Χαλκιάς, η διαδρομή Αργυρούπολη-Κορωπί είναι μόλις 10 λεπτά. Επιπρόσθετα η υλοποίηση της Σήραγγας Αργυρούπολης θα αποσυμφορήσει την σχεδόν κορεσμένη σήμερα Βάρης-Κορωπίου. Σήμερα απαιτούνται περίπου 45-60 λεπτά για την ίδια απόσταση, ανάλογα με την ώρα και την κίνηση.

Βέβαια κρίσιμο ρόλο θα μπορούσε να παίξει και στην εύκολη πρόσβαση στην περιοχή της επένδυσης του Ελληνικού. Εδώ θα πρέπει να θυμίσουμε ότι η Σήραγγα Αργυρούπολης, υπάρχει ακόμα και στο εν ισχύ Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας.

epektaseis_attiki_odos_2019.jpg

Αντίθετα, για την λεγόμενη «Αστική Σήραγγα Ηλιούπολης», προτείνει να υλοποιηθεί ως αυτοτελές έργο καθώς δεν συνδέεται άμεσα με το δίκτυο της Αττικής Οδού.

Ενδιαφέρον έχει επίσης η πρόταση του, για σύνδεση της Αττικής Οδού με την Πετρούπολη που σήμερα είναι τελείως ξεκομμένη από αυτήν και μπορεί να την προσεγγίσει μέσω Κηφισού. Εκεί, ο κ.Χαλκιάς προτείνει την κατασκευή μίας μικρής σήραγγας (περίπου 1.000 μέτρων) που θα συνδέσει την περιοχή με την Περιφερειακή Αιγάλεω και κατ` επέκταση με την Αττική Οδό.  Πρόκειται για μία «έξυπνη» επέκταση που φέρνει τα δυτικά προάστια, μέσα στο δίκτυο του αστικού αυτοκινητόδρομου.

ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ
Επαναφέρει, άλλη παλαιότερη πρόταση για σύνδεση του κέντρου της Αθήνας με την Αττική Οδό,  μέσω της οδού Ούλωφ Πάλμε, για να αποσυμφορηθεί η Κηφισίας και η Μεσογείων αλλά και η Εθνικής Αντιστάσεως στην Καισαριανή.  Είναι ένας ξεχωριστός κλάδος που θα μπορεί κάποιος να χρησιμοποιεί από την Περιφερειακή Υμηττού. Εκεί θα μπορούσε χρησιμοποιηθεί το υπάρχον δίκτυο της περιοχής με κατάλληλες τροποποιήσεις και θα φτάνει μέχρι την Ούλωφ Πάλμε.

Επίσης προτείνει την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης και ολοκληρώνει με την επέκταση της Αττικής Οδού μέχρι το λιμάνι της Ραφήνας και την βόρεια πύλη του Αεροδρομίου Ελ.Βενιζέλος.

ΕΡΓΑ «ΕΝΤΟΣ» ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ
Για τα έργα «εντός» της υφιστάμενης Αττικής Οδού, ο επικεφαλής της Αττικής Οδού, προτείνει:

-Ένα νέο ρεύμα εξόδου στον Ανισόπεδο Κόμβο Μεταμόφωσης που παρουσιάζονται συχνά προβλήματα λόγω κίνησης.

-Την αύξηση από 3 σε 4 λωρίδες στο κεντρικό τμήμα της Αττικής Οδού (προφανώς μιλά για το τμήμα Μεταμόρφωση-Δ.Πλακεντίας).

-Ανισόπεδες αναστροφές στους Α/Κ Λεονταρίου και Παλλήνης

Aυτά τα έργα για να υλοποιηθούν άμεσα, σύμφωνα με τον κ.Χαλκιά θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν, είτε με ανάθεση στην Αττική Οδό ή με άλλους τρόπους που θα μπορούσε να διερευνήσει το Δημόσιο.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΙΝΗΣΗΣ
Δίνοντας και μερικά στοιχεία κίνησης ο Βασίλης Χαλκιάς, σημείωσε ότι και πάλι έχουν εμφανιστεί σημεία κορεσμού στο τμήμα της Αττικής Οδού Μεταμόρφωση-Δ.Πλακεντίας. Σημείωσε πως υπάρχει συσχέτιση του ΑΕΠ με την κυκλοφορία. Το 2009 η ημερήσια κίνηση είχε φτάσει τα 310.000 οχήματα την ημέρα. Με την κρίση ο αριθμός αυτός έπεσε στα 196.000 οχήματα (πτώση 38%). Σήμερα σύφωνα με τα στοιχεία, η κίνηση «έχει τσιμπήσει». Μία καθημερινή την Αττική Οδό χρησιμοποιούν περίπου 225.000 οχήματα.


View full είδηση

Δημοσιεύτηκε

Μου προκαλεί η απορία το πως θα γίνει η διαπλάτυνση από 3 λωρίδες σε 4 στο τμήμα Μεταμόρφωση - Πλακεντίας. Θα είναι τρομερό το κόστος πιστεύω. Έχει πολλά τεχνικά έργα με βάση τη μελέτη για 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση που θα πρέπει να διαλυθούν..

Δημοσιεύτηκε

με τον ένα ή τον άλλο τρόπο η α.ο. έχει σε πολλά σημεία το απαιτούμενο πλάτος για τις 4 λωρίδες και στα σημεία που λείπει δεν είναι αυτά με το μεγάλο κόστος μετατροπής (πχ υπόγεια τμήματα στην πεντέλης). το πρόβλημα όμως δεν είναι τόσο το πλάτος του αυτοκινητοδρόμου όσο αυτό των εξόδων του στην εθνική. όταν η ε/ο δεν μπορεί να παραλάβει τον φόρτο οι οδηγοί θα απλώνονται αριστερά κλείνοντας τον δρόμο για αυτούς που θέλουν να πάνε προς Ελευσίνα.

Αυτό το πρόβλημα δεν λύνεται με διαπλάτυνση. 

Είναι σαν την παραλιακή που ενώ η συγγού είναι άδεια , δεν μπορείς να φτάσεις εκεί γιατί αυτοί που κατευθύνονται προς άλιμο έχουν απλωθεί αριστερά

Δημοσιεύτηκε (edited)

τουνελ 1000 μετρα  λεει για την συνδεση της πετρουπολης απο περιφερειακη αιγαλεω ,  μα αφου η πετρουπολη ηδη συνδεετε μεσω της 6ης εξοδου   (Ανω Λιοσα)  Λ φυλης -  Λ θηβων  

Edited by ΝΙΚΟΣΤΡΙ
Δημοσιεύτηκε

ΝΙΚΟΣΤΡΙ, θέλουν να κάνουν έργα για συνεχίσουν να εκμεταυλεύονται όλη την Ατιική οδό για άλλα 'x' χρόνια. και μετά κατι άλλο θα βρούνε να κάνουν για επεκτείνουν την σύμβασή τους.

Δημοσιεύτηκε

Εγω πάντως είμαι πολύ περίεργος μα δω πως θα κατασκευάσουν την έξοδο της Καισαριανής. 

Μόνη λογική να περάσει απο πανεπιστημιούπολη αλλά κ πάλι η ουλωφ παλμε κ οι δρόμοι προς κεντρο είναι ανεπαρκής.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.