cvlengnr Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2019 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2019 (edited) Συναδελφοι καλησπέρα, Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Σε μια υπηρεσία ισχυρίζονται ότι η βαθειά γραμμή ενός ρέματος προκύπει απο το διαγραμμα ΓΥΣ 1:5000 (!) και επειδη δεν ταυτίζεται με αυτή που έχει αποτυπωθεί στο έδαφος, αυτό αποτελεί πρόβλημα.... Πέρα απο το γεγονός οτι μιλάμε για άλλη κλιμακα, για 40 χρόνια πριν κλπ κλπ, υπάρχει κάποια εξήγηση με νούμερα για το σφάλμα που θα προκύψει στην διαδικασία Σάρωση ΓΥΣ 1:5000 ---> Μετατροπη του HATT σε ΕΓΣΑ και γεωαναφορά στο AutoCAD ? πχ σφάλμα σάρωσης, σφάλμα μετατροπής συντεταγμένων κλπ ? Edited Νοέμβριος 2 , 2019 by Pavlos33
atsimeri Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2 , 2019 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2 , 2019 Τι εννοείς βαθειά γραμμή ρεματος; Αν ξεκινήσουμε από αυτό θα λυθούν και οι υπόλοιπες απορίες σου 1
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2 , 2019 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2 , 2019 (edited) Η βαθιά γραμμή ρέματος ορίζεται στο Ν. 4258/14 στο άρθρο 1 παρ. 5. 5. Βαθιά γραμμή ή άξονας : η γραμμή που ενώνει, τα βαθύτερα σημεία της κοίτης του υδατορέματος. Αν η φυσική κοίτη έχει αντικατασταθεί με τεχνικό έργο, βαθιά γραμμή νοείται ο άξονας του τεχνικού έργου. cvlengnr Στους χάρτες 1/5000 της ΓΥΣ φαίνονται τα ρέματα . Δεν νομίζω ότι έχουν δίκιο σε ότι αφορά την βαθιά γραμμή ρέματος αφού αυτή δεν φαίνεται σε αυτούς τους χάρτες. Edited Νοέμβριος 2 , 2019 by Pavlos33
nbr Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2 , 2019 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2 , 2019 (edited) cvlengnr: Πρέπει εδώ να μας πεις πρώτα και κύρια: για τι δουλειά- μελέτη προορίζεται η αποτύπωση αυτή. Αυτό είναι το βασικότερο! Όλα τα σχέδια- χάρτες, της κλίμακας 1: 5000, που έχουμε από την ΓΥΣ, είναι προϊόντα αεροφωτογραφιών, μετά, φυσικά , από επεξεργασία κάποιων φωτοσταθερών σημείων κ.λ.π (άλλο θέμα). Τα σχέδια αυτά έχουν μία ακρίβεια ανάλογη πάντα της κλίμακας σχεδίασης. Όταν όμως περπατάμε την "βαθιά γραμμή ρέματος" αποτυπώνοντας την (πραγματικά όμως), τότε το αποτέλεσμα είναι το επιθυμητό και το σωστό. Δεν μπορώ να φανταστώ πως υπάρχει συνάδελφος σε υπηρεσία που δεν θα δεχτεί την "αποτύπωση" μιας Β.Γ. αλλά .....το προϊόν του χάρτη 1: 5000 της ΓΥΣ. Όλοι ξέρουμε πως η υφιστάμενη κατάσταση έχει αλλάξει σε ένα ρέμα (προσχώσεις, διαβρώσεις στα πρανή κλπ, κλπ). Μα γιαυτό κάνουμε και την νέα αποτύπωση! Το θέμα πάντως "σκανάρω" τον χάρτη της ΓΥΣ, που είναι σε ΗΑΤΤ και τον μεταφέρω σε ΕΓΣΑ87. δεν το σχολιάζω καθόλου. Πρέπει λοιπόν να δείξεις στον συνάδελφο της υπηρεσίας, πως έγινε πράγματι "αποτύπωση". Αυτό σημαίνει περπατώ στη Β.Γ. και παίρνω τοποσταθερά σε κάθε χαρακτηριστικό σημείο (πάντα με υψόμετρα) που πρέπει να φαίνεται στο σχέδιο σου. Δεν υπάρχει σχεδίαση ρέματος χωρίς ισοϋψείς γραμμές. Edited Νοέμβριος 2 , 2019 by Pavlos33
cvlengnr Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 8 , 2019 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 8 , 2019 (edited) Συναδελφοι μάλλον δεν έγινα κατανοητος Δεν υπάρχει διαφωνία για το τι είναι η βαθιά γραμμή, μην γυρναμε στο 1ο εξάμηνο. Η αποτύπωση έχει γίνει κανονικά, πληρέστατη, με σημεια, καμπύλες, φρυδια, ποδια τα πάντα όλα απο συνάδελφο τοπογράφο. Η υπηρεσία όμως παιρνει το ΓΥΣ που έχει δωθει σαν υπόβαθρο και λέει η "βαθιά γραμμή σύμφωνα με το ΓΥΣ" είναι διαφορετική απο αυτή που αποτυπώθηκε, θα έπρεπε να ταυτίζονται. Νομίζω όλοι καταλαβαίνουμε ότι είναι απολύτως λογικό να ΜΗΝ ταυτίζονται. Αυτό που ρωτάω είναι, πως (και εαν) μπορώ να τεκμηριώσω με νούμερα, κάποια min σφάλματα στην διαδικασία : Αεροπλάνο ΓΥΣ --> αναλόγικός χάρτης 1:5000 ---> Σάρωση ----> Γεωαναφορα σε ΓΥΣ με raster design Edited Νοέμβριος 8 , 2019 by cvlengnr
dimamp Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 8 , 2019 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 8 , 2019 1:5000 σημαίνει αυτόματα ακρίβεια προσδιορισμού σημείου στον χάρτη 1.25 μέτρα στην ΗΑΤΤ (μανίσια): ακρίβεια προσδιορισμού σημείου στον χάρτη = διακριτική ικανότητα ματιού Χ παρονομαστή της κλίμακας--> ακρίβεια προσδιορισμού σημείου στον χάρτη = 1/4 mm Χ 5000 = 1.25 m και μετά τα εγσάρεις με πολυώνυμα ΟΚΧΕ. Κατ εμέ, με βάση αυτά είσαι στο 1.25 - 1.5 μέτρο 1
nbr Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 8 , 2019 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 8 , 2019 Εγώ, πραγματικά, ΔΕΝ θέλω να πιστέψω, πως υπάρχει συνάδελφος μηχανικός σε υπηρεσία που δέχεται το 5άρι της ΓΥΣ και όχι την επίγεια αποτύπωση!!!!! Τότε γιατί, η υπηρεσία αυτή, ζήτησε την επίγεια αποτύπωση. Και από ένα πολυτεχνείο του "κάτω- κόσμου" να προέρχεται ο συνάδελφος αυτός θα ήξερε την διαφορά και στις ακρίβειες (όπως τα είπε ο φίλος μας dimamp), ανάμεσα στην αποτύπωση και το προϊόν που προέρχεται από αεροφωτό. Η δική μου πείρα λέει πως η απόκλιση (το λάθος) που έχουμε σε σχέδιο κλίμακας 1: 5000, ακόμη και αν αυτό είναι από αποτύπωση, βλέπε σχέδια τοπογρ. υπηρεσίας, είναι μέχρι, πολλές φορές και έως 5 μέτρα. Ο dimamp έδωσε τα θεωρητικά δεδομένα (να σκεφτόμαστε πως το 1mm στο σχέδιο είναι 5m γη) . Όλα αυτά όμως είναι πάντα συνάρτηση της μελέτης που θέλεις να κάνεις. Δεν μας είπες ακόμη για ποιο σκοπό έγινε η αποτύπωση αυτή. Τι θέλεις εσύ, ή η υπηρεσία , να μελετήσεις με τα δύο αυτά σχέδια?? 1 3
peresiadis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2021 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2021 On 11/2/2019 at 5:42 PM, atsimeri said: Τι εννοείς βαθειά γραμμή ρεματος; Αν ξεκινήσουμε από αυτό θα λυθούν και οι υπόλοιπες απορίες σου Κύριε @atsimeri έχετε ασχοληθεί εις βάθος με μετασχηματισμούς ομοιότητας;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα