sdim Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 Θεωρώντας 34% απόδοση από το υγραέριο στο δίκτυο και 62% απόδοση από το δίκτυο στον δρόμο, έχουμε απόδοση από το υγραέριο μέχρι τον δρόμο 0.34*0.62 = 21%.
nvel Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 οι υπολογισμοί πρέπει να γίνονται με όμοιο τρόπο, δεν γίνεται η ηλεκτρική ενέργεια να έχει απώλειες παραγωγής και μεταφοράς και η θερμική όχι. Εκτός και αν τα αυτοκίνητα τροφοδοτούνται με καύσιμα που δεν χρειάστηκαν να εξορυχθούν, μεταφερθούν και διυλιστούν
stayros Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 24 λεπτά πριν, sdim said: Θεωρώντας 34% απόδοση από το υγραέριο στο δίκτυο και 62% απόδοση από το δίκτυο στον δρόμο, έχουμε απόδοση από το υγραέριο μέχρι τον δρόμο 0.34*0.62 = 21%. Αυτό είπα. Και 21% είναι η καλύτερη απόδοση συμβατικού αυτοκινήτου. Βάλε όμως και τις ΑΠΕ στο μίγμα...
sdim Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 Συμφωνώ για τις ΑΠΕ. Δυστυχώς τα ηλεκτροκίνητα τα φορτίζουν οι περισσότεροι το βράδυ που δεν αποδίδουν τα φωτοβολταϊκά, συνεισφέρουν λίγο οι ανεμογεννήτριες αλλά και πάλι το βράδυ συνήθως μειώνεται η ταχύτητα του αέρα.
sts72 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 (edited) και τί γίνεται με τη διάρκεια ζωής των μπαταριών και την απόδοσή τους; Λογικά μετά τα 5 χρόνια η απόδοση (και άρα η αυτονομία) θα έχει πέσει αισθητά ενώ δύσκολο το βλέπω να βγάλουν δεκαετία. Το κόστος αντικατάστασης τότε; Edited Νοέμβριος 6 , 2019 by sts72
astrah Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 https://energypress.gr/news/se-synergasia-me-tin-bmw-prohora-i-nrg-gia-ti-syntonismeni-proothisi-tis-ilektrokinisis-stin Πάντως, από αυτό το θέμα, έχει ενδιαφέρον να αναλυθεί ο τρόπος που αντιλαμβάνονται και αντιμετωπίζουν οι Έλληνες μηχανικοί τις παγκόσμιες τεχνολογικές εξελίξεις...
stayros Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 42 λεπτά πριν, sdim said: Συμφωνώ για τις ΑΠΕ. Δυστυχώς τα ηλεκτροκίνητα τα φορτίζουν οι περισσότεροι το βράδυ που δεν αποδίδουν τα φωτοβολταϊκά, συνεισφέρουν λίγο οι ανεμογεννήτριες αλλά και πάλι το βράδυ συνήθως μειώνεται η ταχύτητα του αέρα. Επειδή με ενδιαφέρει, σε ποια έρευνα έχεις βρει ότι το βράδυ μειώνεται η ταχύτητα του αέρα; Επιπλέον επειδή τη νύχτα πέφτουν σημαντικά οι ηλεκτρικές καταναλώσεις, έχεις στατιστικά στοιχεία για τις νυχτερινές ώρες ποιο είναι το ποσοστό προσφοράς των ΑΠΕ;
pankrok Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 @sdim τα στοιχεία που παραθέτεις έχουν ελάχιστη σχέση με την πραγματικότητα και ειδικά με αυτήν της χρήσης του ΙΧ οχήματος. επίσης αγνοείς το γεγονός ότι οι μεκ έχουν απαράδεκτους βαθμούς απόδοσης ως προς το τελικό ζητούμενο που είναι η κίνηση του οχήματος κατά την εκκίνηση και εν κενώ λειτουργία. επίσης αγνοείς το γεγονός οτι ακόμα και αν καις στερεό καύσιμο για την παραγωγή ηλεκτρισμού το καις σε σταθερές συνθήκες και σε μακρά συνεχή λειτουργία. Στο ΙΧ η άλυτες αδυναμίες της μεκ ως προς την μετάδοση κίνησης τους τροχούς επιβάλλουν συνεχώς μεταβαλλόμενη λειτουργία τόσο σε φορτίο όσο και σε ρυθμό περιστροφής (κάτι που λύνει η υβριδική τεχνολογία σε μεγάλο βαθμό) αλλά ακόμα χειρότερο είναι το γεγονός οτι ο χρόνος λειτουργίας εκτός των ορίων θερμοκρασιών (μικρές διαδρομές πχ) έχουν τεράστιο αντίκτυπο στο βαθμό απόδοσης. οι διαφορές είναι ανυπέρβλητες. η mazda πχ διαφήμιζε πρόσφατα την αποδοτικότητα του skyactiv x και μάλιστα οτι ο βαθμός αξιοποίησης του καυσίμου ήταν αντίστοιχος του EV (στην περίπτωση φυσικά που η ενέργεια παραγόταν από υγρά καύσιμα). ωστόσο προφανώς η ενέργεια παράγεται από μείγμα πηγών αφετέρου η ίδια εταιρία παρουσιάζει σήμερα αμιγώς EV.
Mitsos Ribopaido Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 https://www.itia.ntua.gr/en/getfile/1741/1/documents/Thesis_Ariadni.pdf Σελιδα 70
georgios_m Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6 , 2019 Αν ήταν τόσο άσχημα τα πράγματα για τους ηλεκτροκινητήρες τότε και τα εργοστάσια σε κάθε γραμμή παραγωγής θα είχαν κι από έναν ΜΕΚ, το ίδιο και οι πολυκατοικίες σε κάθε ασανσέρ θα είχαν έναν ΜΕΚ. Η ηλεκτροκίνηση έχει το πλεονέκτημα της οικονομίας κλίμακας και ότι λειτουργεί σε δίκτυο. Προφανώς αποδίδει καλύτερα σε περιβάλλον πόλης. Πέρα από το οικονομικό είναι και η πρακτικότητα. Με ένα καλώδιο αντικαθιστάς μια ολόκληρη αλυσίδα εφοδιασμού από πετρέλαια και λάδια και ένα πλήθος από βρώμικα συνεργεία αναβαθμίζονται σε καθαρά ηλεκτρολογικά εργαστήρια και πολλές διαδικασίες μπορεί να μη χρειάζονται καν συνεργείο. Το ζήτημα της ρύπανσης στην εξοχή από ένα θερμοηλεκτρικό είναι πιο αντιμετωπίσιμο από τη ρύπανση εντός της πόλεως. Στην τελική αυτό δεν ενδιαφέρει τον πελάτη που θα αγοράσει το ηλεκτρικό. Αυτός πληρώνει για αυτό που εισπνέει ο ίδιος.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα