Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Στην αναστολή της έναρξης λειτουργίας 37 τμημάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης προχωρά άμεσα το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, τονίζοντας πως «δημιουργήθηκαν προεκλογικά για ψηφοθηρικούς λόγους από την προηγούμενη Κυβέρνηση, δίχως προηγούμενο σχεδιασμό και επαρκή τεκμηρίωση».

Μεταξύ αυτών στην λίστα του δημοσιευματος το α/α 30 τμήμα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ / ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ στο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ.

Από «κόσκινο» θα περάσει το υπουργείο Παιδείας όλα τα νέα τμήματα τα οποία επρόκειται να ενταχθούν στο φετινό μηχανογραφικό δελτίο προκειμένου να δεχθούν τους πρώτους τους φοιτητές το ακαδημαϊκό έτος 2020-21.

Ειδικότερα, το υπουργείο Παιδείας προχωρά άμεσα  στην αναστολή της έναρξης λειτουργίας 37 τμημάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης που δημιουργήθηκαν – όπως αναφέρει  – προεκλογικά για ψηφοθηρικούς λόγους από την προηγούμενη Κυβέρνηση, δίχως προηγούμενο σχεδιασμό και επαρκή τεκμηρίωση.

Τα τμήματα αυτά που επρόκειτο να λειτουργήσουν για πρώτη φορά τα επόμενα χρόνια, θα επανεξεταστούν ώστε η θεσμοθέτηση και λειτουργία τους να ανταποκρίνεται σε ακαδημαϊκά κριτήρια και να υποστηρίζεται από τις αναγκαίες μελέτες, με τη συνδρομή της καθ’ ύλην αρμόδιας ανεξάρτητης αρχής.


View full είδηση

Δημοσιεύτηκε

Η είδηση είναι υπερβολική, διότι τα τμήματα δεν είχαν αρχίσει να λειτουργούν ώστε να ανασταλεί η λειτουργία τους (πχ οι μηχανολόγοι Ιωαννίνων). Κάποια άλλα πάλι δεν ήταν "νέα" αλλά αποσχίσεις υφιστάμενων τμημάτων που ξανασυγχωνεύονται. Δηλαδή διοικητική κυρίως υπόθεση, διότι δε θα λειτουργούσαν αυτόνομα, αλλά σε συνεργασία με το αδελφό τμήμα τους. 

Πιο σωστό είναι να πούμε ότι ακυρώνεται η δημιουργία 37 νέων τμημάτων, που και πάλι μπορεί να είναι προσωρινή, μέχρι να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις.

Επειδή όλες αυτές οι αλλαγές αφορούν υφιστάμενο προσωπικό και υποδομές, το υπουργείο πρέπει να κοιτάξει λίγο πιο πίσω στο χρόνο και να βρει και τα αίτια που κάνουν αυτό το προσωπικό να θέλει να δημιουργήσει νέο τμήμα. 

Προς το παρόν δε λύνουν προβλήματα, απλά εμποδίζουν τον πολλαπλασιασμό τους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.