Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

το ότι πάσχει στην εφαρμογή δεν ακυρώνει την αξία του θεσμού. 

καθώς η τεχνολογία προχωράει και δίνονται τα μέσα για όλο και αναλυτικότερη μελέτη διαφόρων πραγμάτων, το να τα ενσωματώνουμε στη ζωή μας είναι θετικό.

εάν θέλουμε να αμφισβητήσουμε κάτι, αυτό θα πρέπει να γίνει επί των δεδομένων που οδήγησαν σε αυτή την ιδέα: είναι όντως κρίσιμο το ετήσιο βήμα στη φθορά ενός αυτοκινήτου, όπως ισχυρίζονται οι "κτεατζήδες"? 

Δημοσιεύτηκε

Η οδική ασφάλεια όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε είναι μια συνισταμένη παραγόντων. Το ίδιο το όχημα φυσικά, η καλή κατάσταση και ο σωστός σχεδιασμός των οδών, η σωστή και ευδιάκριτη σήμανση, ο φωτισμός σε κρίσιμα σημεία, ο ανθρώπινος παράγοντας (οδηγός κουρασμένος, αφηρημένος, μεθυσμένος κλπ) και μη ξεχνάμε την οδηγική νοοτροπία (παραβιάσεις σήμανσης, φωτεινού σηματοδότη, οδήγηση στο αντίθετο ρεύμα, υπερβολική ταχύτητα, παραβιάσεις του Κ.Ο.Κ κλπ). Το Υπουργείο με τον τρόπο που πάει να περάσει κάτι τέτοιο (αν θα γίνει τελικά) , είναι ολοφάνερο ότι πάει να εξυπηρετήσει συμφέροντα. 

Για το συνάδελφο παραπάνω που λέει ότι επειδή είμαστε μηχανικοί θα έπρεπε να στηρίζουμε το θεσμό, θα πω ότι επειδή είμαστε μηχανικοί, μάθαμε να σκεφτόμαστε και να μην τρώμε αμάσητο ότι μας σερβίρουν. Αν κάτι είναι στραβό να διορθωθεί. Καμία αντίρρηση, αλλά να διορθωθούν όλα, όχι μόνο το "χαράτσι" για περισσότερους ελέγχους, διότι πέραν της επαγγελματικής μας ιδιότητας είμαστε και εμείς πολίτες αυτής της χώρας και έχουμε δει το ίδιο έργο να παίζεται εις βάρος της τσέπης μας ουκ ολίγες φορές σε διάφορα θέματα της καθημερινής μας ζωής. Οπότε να κρατάμε μικρό καλάθι για τις δήθεν αγνές προθέσεις τους και να τις αμφισβητούμε σθεναρά, μέχρι αυτοί που πάνε να τις επιβάλλουν, είτε να αποδείξουν ότι έχουν δίκιο με αδιάσειστα στοιχεία (μελέτες κλπ), είτε να τις αποσύρουν. 

 

  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε (edited)

δεν προκειτε να γινει τιποτα απο αυτα που ζηταει ο βηκας ... αν σκεφτονται κατι τετοιο ειναι παραλογο .. στην ευρωπη κανουν πολλα χιλιομετρα και μπορει να πεις οτι υπαρχει καποια λογικη ...εδω δεν κανουμε τοσα χιλιομετρα ειδικα καποιος που εχει ενα αμαξι 15ετιας και 20ετιας το εχει απλος για να πηγαινει στην δουλεια ειδικα στην επαρχεια δεν κανει πανω απο 5 με 10χιλιαδες χιλιομετρα τον χρονο 

 

 

Edited by george68
Δημοσιεύτηκε

ο Βήκας δεν ζητησε τπτ

Απλα   συμφώνησε  με  την προταση που σκεπτεται το Υπουργειο,

το οποιο υπολόγιζε σε καποια  μυρια καθε χρονο   + αλλα πόσα  που του "χρωστανε" οσα δεν περασαν ηδη απο ΚΤΕΟ.

Δες την αρχη του θεματος. Ακομα και αν δεν περασει αυτη η βλακεια παλι θα βρουν καποιν αλλον τροπο...πχ. αυξηση τελων κυκλοφοριας αναλογα με τα χρονια παλαιοτητας.:mrgreen:

 

ΚΤΕΟ: Ριζικές αλλαγές στους ελέγχους ΚΤΕΟ που περνούν τα παλαιά αυτοκίνητα εξετάζουν τα στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αλλά και του Περιβάλλοντος. Σύμφωνα με πληροφορίες οι κάτοχοι παλαιότερων αυτοκίνητων θα υποχρεώνονται να περνάνε από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο, και όχι κάθε δύο χρόνια που ισχύει μέχρι στιγμής.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.