basiliou Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 24 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 24 , 2009 Πάντως σχετικά με την χρήση της λαμαρίνας σκέψου ότι οι τροχιές τάσεως από το φορτίο διανέμονται σε γωνία 45 μοιρών έτσι αν θέλεις να έχεις πραγματικά ομοιομόρφιση του φορτίου η λαμαρίνα δεν σου κάνει. Θα σε εξασφαλίσει μόνο έναντι διάτρησης όπως πολύ σωστά είπες πιο πάνω. Αυτό που είπε ο engxathi είναι σωστό. Θα λειτουργήσει μόνο ένα ενεργό πλάτος της λαμαρίνας.Για μένα η λύση είναι μόνο με υποστύλωση πυκνή και χιαστί στα πλαίσια κάτω από την διαδρομή που θα ακολουθήσεις. Για να ανακουφίσεις εντελώς την πλάκα από το φορτίο θα πρέπει να έχεις δώσει τουλάχιστον καλό σφήνωμα όπως είπαν και προηγουμένως οι συνάδελφοι. ΟΚ. Τώρα πρέπει να ανατρέξω στη σχετική βιβλιογραφία να δω πως θα το υπολογίσω αυτό το ενεργό πλάτος. Ιδανικό θα ήταν με χρήση λαμαρίνας 2μχ2μ να σπάει αυτό το βάρος σε 1χ1μετρο (ενεργό πλάτος).
gekozy Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 24 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 24 , 2009 τα υποστύλωματα για την στήριξη της πλάκας πρέπει να μπουν ακριβώς κάτω απο την πορεία του μηχανήματος γιατί αλλιώς θα αλλάξει η λειτουργία της πλάκας και απο αμφιέρειστη ( με εφελκυσμό στο κέντρο της κάτω ίνας) θα γίνει πολυέρειστη με εφελκυσμό σε πολλά σημεία τόσο στην κάτω όσο και στην πάνω ίνα. Ή μήπως είναι υπερβολικό? Μήπως τελικά είναι πιο εύκολο είναι γερανός + τρύπα στις πλάκες η οποία θα ξανακλείσει μετά; Ρίχνω ιδέες στο τραπέζι, απλά
palex Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2009 Ταυτίζομαι απόλυτα με αυτά που σου έγραψε ο Αρης Χανιά. Ξεχασε την την διασπορά του φορτίου από την πλάκα! Μονο για διάτρηση. Σκεψου την τροχία των τάσεων μέσα από την μαζα της λαμαρίνας, διαχέονται σε γωνία 45ο οπως σου λέει και ο iovo αρα σε συνεργαζόμενο πλάτος κερδίζεις μόνο όσο είναι τα εκατοστα του παχους την λαμαρίνας. Αυτό συμβαίνει γιατι η λαμαρίνα είναι απλά ακουμπισμενη πανω στην πλακα δεν μπορει να μεταβιβάσει καπου αλλού τα φορτία. Αν γίνει ζημία στη πλακα το μονο που θα δεις να κανει η λαμαρινα θα είναι να ανασηκώνονται οι ακρες της. Στο μετρό κυλούσαμε τεραστια μεταλλικά καλουπια πανω σε ραγες εδραζόμενες στο μπετό του ραντιε θεμελίωσης. Οταν οι τρόχοι πατούσαν πανω σε καποια ανεπαίσθητη ανωμαλία τότε αν δεν είχαμε ηλεκτροσυγκολλήση πυκνά τις ράγες πάνω σε βλήτρα στο ραντίε, οι ακρες της ράγας σηκωνόταν μεχρι και ένα μέτρο!!! Η μόνη λύση η πυκνή υποστύλωση και η μελέτη αυτής. Αν μπορεις να ρίξεις και δοκάρια ακριβώς κατω απο την τροχία του κινητήρα τότε ακόμη καλυτερα. Προσοχη στα εξης: -Οταν υποστυλωνετε και σφίγγετε τους στύλους μην το παρακάνετε και δεις ρωγμές πανω που δεν εχει οπλισμό η πλακα. - Μην είσαι σιγουρος οτι το χώμα κατω απο την εδαφόπλακα δεν έχει κατσει τελειως αφηνοντας κενα. Σε εκσκαφή υπογείου είδα ότι κατω απο την εδαφοπλακα του ακαλύπτου του γείτονα είχε κενο μίσο μετρο περίπου στα σημεία που είχε μπαζώσει κοντά στα θεμέλια του. Ανοιξε καμμια τρύπα να δεις τι γίνεται απο κατω. - Αυξησε τους τροχους όσο γίνεται και βαλτους και φαρδυά λαστιχα. Το φορτίο του κινητηρα είναι πολύ πιθανό να μην μοιράζεται ομοιομορφα στους τροχόυς αλλα να συγκεντρωνεται σε καποιους κοντινους στα βαρύτερα σημεια του κινητηρα. Θελει και αυτο μελετη. Μηπως να δεις και το παραπανω ενδεχόμενο να ανοιξεις καμμια τρυπα απο πανω, η μια 3,50Χ3,50 μηπως συμφερει οικονομικά; Αν εχεις πανελ τοτε πολυ ανετα...
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2009 Στο μετρό κυλούσαμε τεραστια μεταλλικά καλουπια πανω σε ραγες εδραζόμενες στο μπετό του ραντιε θεμελίωσης. Οταν οι τρόχοι πατούσαν πανω σε καποια ανεπαίσθητη ανωμαλία τότε αν δεν είχαμε ηλεκτροσυγκολλήση πυκνά τις ράγες πάνω σε βλήτρα στο ραντίε, οι ακρες της ράγας σηκωνόταν μεχρι και ένα μέτρο!!! Μήπως έχεις καμιά φώτο και για αυτό? - Μην είσαι σίγουρος οτι το χώμα κάτω από την εδαφόπλακα δεν έχει κάτσει τελείως αφήνοντας κενά. Σε εκσκαφή υπογείου είδα ότι κατω απο την εδαφοπλακα του ακαλύπτου του γείτονα είχε κενό μισό μετρό περίπου στα σημεία που είχε μπαζώσει κοντά στα θεμέλια του. Από διαρροή αποχέτευσης ανακαλύψαμε ότι (ο θεός ξέρει για πόσα χρόνια) όλο το χώμα κάτω από το δάπεδο (εξωτερικό) καταστημάτων είχε καθίζηση 30εκ περίπου. Το δάπεδο στεκόταν μια χαρά....με πλέγμα......και που και που πάρκαρε και κάνα αμάξι από πάνω...
palex Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2009 Δυστυχώς δεν πολυ κυκλοφορούσαν ψηφιακές τοτε, και δεν εχω πολλες φωτο απο αυτά τα έργα...και μπορω να υπερβαλω ελευθερα! Και το δαπεδο που σου λεω εγω αμαξια παρκαρανε, πολυ φιλοτιμο το ατιμο!
zervasgr Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25 , 2009 Έτσι, σαν σκέψη μόνο. Μήπως θα ήταν οικονομικότερο και ασφαλέστερο να κοπεί τμήμα της πλάκας οροφής ισογείου πάνω από το τελικό σημείο τοποθέτησης του μηχανήματος, να χρησιμοποιηθεί γερανός "θηρίο" και να κλείσει μετά το άνοιγμα ενδεχομένως με μιά σύμμικτη κατασκευή ή με στέγη που θα μπορούσε να απομακρυνθεί ξανά στο μέλλον? Πολύ με ανησυχεί αυτή η υποστύλωση πάνω σε άγνωστης ουσιαστικά έδρασης δάπεδο υπογείου. Κι αν υπάρξει (χτύπα ξύλο) αστοχία την ώρα της μεταφοράς? Χαιρέτα μας τον πλάτανο!! Στη θέση σου αγαπητέ συνάδελφε θα είχα ήδη φωνάξει τα συνεργεία αδιατάρακτης κοπής, προφυλάσσοντας το στομάχι μου από έλκος και τις νύχτες μου από αγρυπνίες, εκτός κι αν υπάρχουν άλλες περιοριστικές παράμετροι.
sotiris texnol.michanic Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23 , 2010 Καλημέρα σας κύριοι! στατικές γνώσεις δεν έχω αρκετές. ειμαι τεχνολόγος μηχ. έργων υποδομής. ήθελα να κάνω μια ερώτηση σε ενα θέμα που ίσως να είναι απλό, αλλά ήθελα μια καλύτερη άποψη, αν μπορείτε να με βοηθήσετε και ευχαριστώ εκ των προτέρων.θέλω να τοποθετήσω μια κυκλική δεξαμενή νερού περίπου 9 με 10μ3, στην ταράτσα κτιρίου κατασκευής έτους 2002!η επιφάνεια έδρασης της δεξαμενής είναι 10μ2.θα έχω πρόβλημα αν την τοποθετήσω;;τι έλεγχο πρέπει να κάνω στην πλάκα;;;
belbos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23 , 2010 Το κτήριο είναι καινούριο αλλά αυτό λίγη σημασία έχει. Το θέμα είναι με τι φορτία υπολογίστηκε η πλάκα και τα υποκείμενα υποστυλώματα και τι οπλισμό έχουν ! Το επιπλέον φορτίο σου είναι αρκετό (100kN) και μάλλον δεν θα αρκεί η υπάρχουσα πλάκα ! Θέλεις έναν πολιτικό μηχανικό να στο ελέγξει για να είσαι σίγουρος.
sotiris texnol.michanic Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23 , 2010 οποτε εγκυκλοπαιδικά και μόνο ,αν τοποθετήσω μια δεξαμενή νερού 9- 10 μ3 πανω σε εδαφόπλακα, πάχους 10 cm , με επιφάνεια εδρασης 10μ2 και δεν υπάρχει πρόβλημα στην πλάκα , τοτε μπορεί να υπάρχει καθίζηση υπεδάφους ή οχι ,ή όχι αξιοσημείωτη;;;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα