erling Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2009 Αν η μεταλλική πλάκα που θα υπάρχει κάτω από τον τροχό μπορεί να αναλάβει μόνη της το φορτίο, τότε θα το διασπείρει σε όλη την επιφάνεια της και αυτό θα μεταφερθεί σε όλη την υποκείμενη πλάκα ΩΣ και όχι σημειακά. Αλλά τότε ίσως να υπάρχει πρόβλημα με το το πρόσθετο ίδιο βάρος της μεταλλικής πλάκας..... δηλαδή φαύλος κύκλος, οπότε η υποστύλωση της πλάκας ΩΣ σε όλη την διαδρομή είναι η ενεδειγμένη λύση.
acnt Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2009 ίσως να υπάρχει πρόβλημα με το το πρόσθετο ίδιο βάρος της μεταλλικής πλάκας aπό το στόμα μου το πήρες.... Ρε παιδιά, δεν αξίζει να στήσει κάποιον κατάλληλο γερανό ο άνθρωπος; Δεμ ξέρω τί σόι φορτίο είναι αυτό (δε μας λες να μου φύγει η απορία; ) αλλά ο γερανός διασφαλίζει: α) την οικοδομή β) το "φορτίο" το οποίο μάλλον έχει κάποια μεγάλη αξία γ) ανθρώπινες ζωές Ούτως ή άλλως, θα χρειαστείς γερανό για να βάλεις την λαμαρίνα (ή μήπως μιλάμε για χαλύβδινο φίλλο σαν αυτά με τα οποία κλέινουν τις λακούβες στον δρόμο; )...
avgoust Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2009 Παιδιά , υπάρχει τηλεσκοπικός γερανός για 120 tn και δέκα m οριζόντια απόσταση ?? Ασε που πριν από λίγους μήνες έτυχα σε μεταφορά μηχανής injection (οι μηχανολόγοι ξέρουν) βάρους 5 tn περίπου με τηλεσκοπικό , όπου ενώ είχαν διανυθεί περίπου 5 m από το όχημα έσπασε !!! ο γερανός και έπεσε από ύψος 2 m. Ηταν σαν να έγινε έκρηξη. Φαντάζεστε τώρα 120 tn στον αέρα ?
acnt Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2009 Μιλώ για τους κατασκευαστικούς γερανούς τους heavy duty...
TheoTDM900 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2009 να πω κάτι χαζό ίσως ? το φορτίο είναι ενιαίο ? Αν όχι τότε κάν' το τμηματικά. Αλλά πες και τι είναι που μας έφαγε η περιέργεια ?!? 1,34tn/m3 ? Και αφού λες 1ος όροφος προφανώς μιλάς για κάποιο βιοτεχνικό-βιομηχανικό κτίριο γιατί δεν μπορώ να φανταστώ τι είναι αυτό που μπαίνει σε κτίριο κατοικίας είναι ενιαίο σώμα και ζυγίζει 120τν? Πρόβλεψη εκεί γερανογέφυρας δεν υπάρχει ? Εγώ δεν θα το έκανα εκτός και αν έκανα μελέτη υποστύλωσης. Αυτό με τα λατάκια σκέτα ξέχνα το.....μεταλλική κατασκευή σίγουρα και μην είσαι τόσο σίγουρος για την πλάκα επί εδάφους. Του πότε είναι η κατασκευή ?
basiliou Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2009 να πω κάτι χαζό ίσως ? το φορτίο είναι ενιαίο ? Αν όχι τότε κάν' το τμηματικά. Αλλά πες και τι είναι που μας έφαγε η περιέργεια ?!? 1,34tn/m3 ? Και αφού λες 1ος όροφος προφανώς μιλάς για κάποιο βιοτεχνικό-βιομηχανικό κτίριο γιατί δεν μπορώ να φανταστώ τι είναι αυτό που μπαίνει σε κτίριο κατοικίας είναι ενιαίο σώμα και ζυγίζει 120τν? Πρόβλεψη εκεί γερανογέφυρας δεν υπάρχει ? Εγώ δεν θα το έκανα εκτός και αν έκανα μελέτη υποστύλωσης. Αυτό με τα λατάκια σκέτα ξέχνα το.....μεταλλική κατασκευή σίγουρα και μην είσαι τόσο σίγουρος για την πλάκα επί εδάφους. Του πότε είναι η κατασκευή ? Αγαπητοί, Το πρόβλημα το έθεσα αρκετα απλοποιημένο στην αρχή , προκειμένου να μην μπερδέψω τους αναγνώστες και προκειμένου να γίνει απόλυτα κατανοητό το πρόβλημα μου. Αφού όμως θέλετε περισσότερα, πάμε ... : Το φορτίο ειναι μεγάλος ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ πάνω σε μεταλλική βάση. Το φορτίο είναι ενίαιο και δεν διαιρείται (θα μπορούσε να βγεί η βάση άλλα ας το ξεχάσουμε. Οι επιτόπιες συνθήκες δεν επιτρέπουν την τοποθέτηση του κινητήρα πάνω στην βάση μέσα στο κτίριο, οπότε πρέπει να κυλίσουν μαζί.) Το κτίριο δεν είναι οικοδομή με την κλασσική ένοια άλλα είναι βιομηχανικό κτίριο στο οποίο δυστυχώς δεν έχεις πρόσβαση απο την οροφή για χρήση γερανού. Στην πραγματικότητα το κτίριο δεν έχει πρώτο όροφο και ισόγειο , άλλα έχει ισόγειο και υπόγειο. Την υποστήλωση την κάνω να στηρίξω την πλάκα ισογείου μη μου έρθει όλη η πλάκα κάτω (στο υπόγειο). Γερανογέφυρα υπάρχει άλλα είναι μικρή (12 τόνους). Δεν την λαμβάνω καθόλου υπόψη για τον κινητήρα. Ξεχνάω τα ελατάκια, η εταιρία που θα μου δώσει τους στήλους έχει έτοιμα "δοκάρια" μεταλλικά οπότε θα βάλω αυτά. Με φίλους μηχανολόγους μηχανικούς που το ψάχνω παράλληλα , συμφωνούμε στο εξής: Αν η μεταλλική πλάκα που θα υπάρχει κάτω από τον τροχό μπορεί να αναλάβει μόνη της το φορτίο, τότε θα το διασπείρει σε όλη την επιφάνεια της και αυτό θα μεταφερθεί σε όλη την υποκείμενη πλάκα ΩΣ και όχι σημειακά.Άρα για να πετύχει το εγχείρημα αυτό πρέπει να εξασφαλίσω. Ότι η λαμαρίνα είναι ικανή να αναλάβει το φορτίο του τροχού για να το σπάσει. Την λαμαρίνα θα την βάλω με την γερανογέφυρα. Στην υποστήλωση θα υπολογίσω και το βάρος της λαμαρίνας. Παιδιά , υπάρχει τηλεσκοπικός γερανός για 120 tn και δέκα m οριζόντια απόσταση ?? Ασε που πριν από λίγους μήνες έτυχα σε μεταφορά μηχανής injection (οι μηχανολόγοι ξέρουν) βάρους 5 tn περίπου με τηλεσκοπικό , όπου ενώ είχαν διανυθεί περίπου 5 m από το όχημα έσπασε !!! ο γερανός και έπεσε από ύψος 2 m. Ηταν σαν να έγινε έκρηξη. Φαντάζεστε τώρα 120 tn στον αέρα ? Στην Ελλάδα ο μεγαλύτερος τηλεσκοπικός γερανός που υπάρχει είναι 800τόνοι. 120 τόνοι θεωρούνται για την βιομηχανία "συνηθισμένοι γερανοί". Για έναν τέτοιο γερανό (800 τόνων) οι 120 είναι εύκολο φορτίο. Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να έχω πρόσβαση απο την οροφή για να βάλω το φορτίο εκεί που θέλω, άρα τον γερανό τον ξεχνάω. Τώρα , το μόνο που μου λείπει είναι να αποδείξω ότι η λαμαρίνα των 15 χιλιοστών αντέχει (οπότε και θα διασπείρει) το φορτίο των 40 τόνων που κάθεται πάνω της , ακόμα και αν το φορτίο αυτό είναι στην άκρη της λαμαρίνας και όχι στο κέντρο της. Οπότε πάμε σε ανάλυση δυνάμεων, βέλος κάμψης λαμαρίνας κτλ.....Ισως να παίζει και κανά πρόγραμμα "προσομείωσης" για αντοχή υλικών.
agior Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2009 Για προσπάθησε να σκεφτείς κύλιση σε σιδηροτροχιές με μεταλλικό τροχό και τη λαμαρίνα για στρωτήρες, πιθανό και με καμπύλα τμήματα για τη μανούβρα. Μοιράζεις το φορτίο καλύτερα, έτσι έχω δεί στα μηχανοστάσια να μπαζοβγάζουν γεννήτριες και στρόβιλους.
iovo Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 24 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 24 , 2009 Πάντως σχετικά με την χρήση της λαμαρίνας σκέψου ότι οι τροχιές τάσεως από το φορτίο διανέμονται σε γωνία 45 μοιρών έτσι αν θέλεις να έχεις πραγματικά ομοιομόρφιση του φορτίου η λαμαρίνα δεν σου κάνει. Θα σε εξασφαλίσει μόνο έναντι διάτρησης όπως πολύ σωστά είπες πιο πάνω. Αυτό που είπε ο EngXathi είναι σωστό. Θα λειτουργήσει μόνο ένα ενεργό πλάτος της λαμαρίνας. Για μένα η λύση είναι μόνο με υποστύλωση πυκνή και χιαστί στα πλαίσια κάτω από την διαδρομή που θα ακολουθήσεις. Για να ανακουφίσεις εντελώς την πλάκα από το φορτίο θα πρέπει να έχεις δώσει τουλάχιστον καλό σφήνωμα όπως είπαν και προηγουμένως οι συνάδελφοι.
acnt Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 24 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 24 , 2009 Είναι απαραίτητη η υποστύλωση όλου του ορόφου; Το φορτίο στηρίζεται ήδη στο κτίριο (σωστα; ) και δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα. Μήπως για λόγους οικονομίας θα ήταν καλό να: - προεπιλέξει την πορεία μεταφοράς - να κατασκευάσει τρία σετ από μεταλλικά στοιχεία όπως στο σχήμα
basiliou Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 24 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 24 , 2009 Είναι απαραίτητη η υποστύλωση όλου του ορόφου; Το φορτίο στηρίζεται ήδη στο κτίριο (σωστα; ) και δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα. Μήπως για λόγους οικονομίας θα ήταν καλό να:- προεπιλέξει την πορεία μεταφοράς - να κατασκευάσει τρία σετ από μεταλλικά στοιχεία όπως στο σχήμα Είναι νέα εγκατάσταση. Δεν κάθεται στο κτίριο και ούτε θα κάτσει στο ισόγειο του κτιρίου. Θα κάτσει σε μια βάση απο μπετό που ξεκινάει απο το υπόγειο .
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα