Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Χρονια πολλα σε ολους.

 

Εχω την εξης απορια:

Πως οι μετατροπεις δημιουργουν τις 3 φασεις ωστε αυτες να εχουν μεταξυ τους διαφορα φασης και οταν δυο φασεις ερθουν σε επαφη να γινετε βραχυκυκλωμα οπως ακριβως σημβαινει και με τις 3 φασεις της Δ.Ε.Η.?

Δημοσιεύτηκε

Ο inverter συγχρονίζεται με τη φάση που τον έχεις συνδεδεμένο. Δε χρειάζεται τίποτα άλλο.

Δημοσιεύτηκε

Ναι αλλα αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι πως ο inverter δημιουργει αυτην τη διαφορα φασης?

 

Αναφερομαι σε τριφασικο αυτονομο συστημα και οχι σε διασυνδεδεμενο.

Δημοσιεύτηκε

Αν έχουμε 3 μονοφασικούς inverter που θα μας παράγουν τριφασική έξοδο, αυτοί συνδέονται με καλώδιο bus μεταξύ τους ώστε να επικοινωνούν (θα δούμε τι ακριβώς λένε). Αν έχουμε έναν τριφασικό inverter η επικοινωνία αυτή γίνεται εσωτερικά. Η διαφορά φάσης επιτυγχάνεται με τη διαφορετική γωνία έναυσης των ηλεκτρικών ισχύος, παλαιότερα θυρίστορ τώρα IGBT 4ης γενιάς. Έτσι οι 3 γέφυρες ελέγχονται από μικρουπολογιστή ο οποίος δημιουργεί τη διαφορά φάσης με διαφορετικό έλεγχο των ηλεκτρονικών ισχύος. Το καλώδιο bus, μεταξύ άλλων, κάνει αυτή τη δουλειά. Δηλαδή, στη περίπτωση των 3 μονοφασικών inverter "μεταφέρει" πληροφορίες σχετικά με τη γωνία της εξόδου κάθε μετατροπέα DC/AC στους άλλους 2 ώστε να δημιουργηθεί η τριφασική έξοδος (διαφορετικές γωνίες) η οποία ΠΑΝΤΑ είναι συγχρονισμένη με τις φάσεις της ΔΕΗ.

Δημοσιεύτηκε

Δηλαδη μπορω να τροφοδοτισω ενα τριφασικο φορτιο απο αυτονομο συστημα?

π.χ ενα κινητηρα?

Δημοσιεύτηκε

Φυσικά και μπορείς αλλά δεν ενδείκνυται να τροφοδοτείς επαγωγικά φορτία από Φ/Β αυτόνομο σύστημα. Οχι ότι απαγορεύεται αλλά γενικώς αποφεύγεται λόγω του μεγάλου ρεύματος που μπορεί να ζητήσει το φορτίο και το οποίο πρέπει να εξασφαλιστεί ότι μπορεί να δοθεί από τις διατάξεις, όπως ο inverter αλλά και από την πηγή (Φ/Β σύστημα, μπαταρίες). Ένα ασύγχρονος 3Φ κινητήρας που μπορεί να εκκινήσει απευθείας, μπορεί να ζητήσει μέχρι και 9 φορές το ονομαστικό του ρεύμα κατά την εκκίνηση. Είναι σε θέση ο inverter, το Φ/Β σύστημα ή οι μπαταρίες για μια τέτοια κατάσταση ? Αν πάλι εκκινήσεις με soft-starter ή αστεροτρίγωνο το ρεύμα περιορίζεται στις 2-3 φορές το ονομαστικό κατά την εκκίνηση. Τώρα αν έχεις ένα μεγάλο Φ/Β σύστημα με μπαταρίες βαθιάς εκφόρτισης και inverter που μπορούν να αντέξουν τις όποιες μεταβατικές συνθήκες προφανώς και μπορείς.

 

Στα αυτόνομα συστήματα σκέψου λίγο το σύστημα σου σαν ένα UPS. Είναι περίπου το ίδιο πράγμα. Έχεις ένα UPS που σου σταθεροποιεί την τάση και στη μετατρέπει από DC σε AC. Αυτό που λείπει είναι η βαθμίδα του rectifier (που στα UPS είναι ο μετατροπέας AC/DC για τη φόρτιση των μπαταριών).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.