Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Το όνειρο υπήρχε από την εποχή της αρχαίας Ελλάδας, όμως άρχισε να γίνεται πραγματικότητα το 1882. Η διάνοιξης της διώρυγας της Κορίνθου είναι σημείο σταθμός στην ιστορία της απελευθερωμένης Ελλάδας.

97f04f3dedecd0f53616a2d84942a5de.jpg

Μετά την απελευθέρωση της Ελλάδας, ο κυβερνήτης Καποδίστριας επιθυμώντας την ανάπτυξη της χώρας, ανέθεσε τη μελέτη της διάνοιξης της Διώρυγας της Κορίνθου σε ειδικό μηχανικό.

58595f7f9703fb76a3f2feb6e936e0f8.jpg

Όμως, τo κονδύλι των 40 εκατομμυρίων χρυσών φράγκων που απαιτούταν, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό δαπάνης, για την εκτέλεση του έργου, δεν μπορούσε να εξευρεθεί από τη διεθνή χρηματαγορά και πόσο μάλλον να διατεθεί από τον ελληνικό προϋπολογισμό.

d83c6e1125926f62aa37654edea57c9e.jpg

Έπειτα από πολλές προσπάθειες έναρξης της διάνοιξης της Διώρυγας, το έργο πνοής ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε εν τέλει (1880-1893), επί πρωθυπουργίας του Χαρίλαου Τρικούπη, ο οποίος στόχευε μέσω της κατασκευής μεγάλων έργων υποδομής στη δημιουργία ενός σύγχρονου και οικονομικά ανεπτυγμένου κράτους.

11ec751a6883caf8f928766f220b0204.jpg

Μια φωτογραφική αναδρομή σε ένα από τα μεγαλύτερα έργα της Ελλάδας, που σήμερα αποτελεί διεθνή κόμβο θαλάσσιων συγκοινωνιών.

8034d74cb7fe5b230505b0b31445ad9d.jpg

8d25c6322b3794563109e736f022f3b8.jpg

b424da5a65356d508417d259bc9ac857.jpg248d05992bae0c906786ac2cbbbbf0c0.jpg

Διώρυγα Κορίνθου 1907

82f3c8f3e7ffbf764a7f2bd9010fbb49.jpgc0158527e6b457857ae3d1cc83a0bf33.jpg5cc2f0d7f00ec306e212b6f978144350.jpg

Καταστροφή της διώρυγας από τα γερμανικά στρατεύματα 1944

c428443a08f6f2480f8a915ec8c4153b.jpg

34a2c0f51bdb91f4635c24ef8ba74b58.jpg

ca35be73e340d3e5de0ff7357cabc29f.jpg

Οι εργασίες εκφράξεως κράτησαν 5 χρόνια (1944-1949)ac2e6a6b05f1bd0b15183009c3c1f096.jpgc23b30f0df39c1a23a69c289c47d8cf1.jpgebce6df990ce79caf9c31565de0e5ee1.jpg

Η Διώρυγα ξαναχρησιμοποιείται

c9e62d36806c0902ce1a6b444118ed5f.jpge0b33eec1fc47ad396dc6a39183222f0.jpg8b0cd563b615f8440121b20c3edd3edb.jpg

«Εγκαίνια της Διώρυγας». Πίνακας του Κωνσταντίνου Βολανάκη 1893

3f7cde2fa797b611b695fe9e64e0805a.jpg

18/06/1962 ένα καράβι περνάει τον Ισθμό , στο κατάστρωμα του έχει φορτωμένο ένα Ι.Χ.

c35254e0e24022cae2eb138832a203f6.jpgbc3ca552a77c15c76f8c16c31cb46a2c.jpg

Πηγή : Archives historiques BNP Paribas/facebook


View full είδηση

Δημοσιεύτηκε

Άραγε εξακολουθεί η διώρυγα της Κορίνθου να παραμένει σημαντική για τις μεταφορές; 

Τι ποσοστό των εμπορευμάτων που διακινούνται μεταξύ Ανατολικής και Δυτικής Μεσογείου περνάνε από τη διώρυγα; 

Τι ποσοστό των διερχόμενων πλοίων χωράνε να περάσουν;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.