Μετάβαση στο περιεχόμενο

Dikeoute o dimos na kani pwzodromo stin avli mas ?


Mikroula77

Recommended Posts

Kalhmera sas.. signomi gia ta greeklish. Ta ellinika mou den eine kai tosa kala stin orthografeia. To erwtima mou eine oti o dimos theli na kani pezodromo na ekseperitisi ena spiti piso apo to diko mas , na min prepi na pigeni giro giro gia na bgi ston dromo. To spiti mas htan proto eki kai giro giro xorafia.. meta xtistikan ola taala apo giro giro.. twra o idioktitis tou piso spiti xtipiete edw kai pola xronia na aniksi o dimos mesa apo tin avli mas kai oikopedo mas enan pezodromo pou emeis den simfonoume me tpt.. 1. H aksia tou spitiou mas tha pesei kata polu eos den tha pouliete alo. O pezodromos thane akrivos prosta sto balkonaki mas tou saloniou kai ths kouzinas.. mporei o dimos me to etsi thelw na kani ton pezodromo??

Prospathise kiolas me psemata oti den exoume sindesi me eydap  kai ton vothro mas den ton akirosame kai oti tha plirosoune megalo prostimo klp. Auto htan psemata guati eimaste idi me tin apoxeteush tis eydap  sindesmeni.. ithele kai na perasei apoxeteusi gia ta piso spitia kai kala.. kai pali prosta apo thn avli mas ola.. pou o skopos tou eine an mpi kai gia ergasies ite gia apoxeteusi tha kani kateftian kai tonndromo tou.. emeis den theloume na gini tpt mesa sto oikopedo mas.. ti prepi na kanw na prostateuto apo olo auto..

EUXARISTW POU ME DIAVASATE

 

MIKRI77

 

20200229_153449.jpg

Edited by Mikroula77
Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν, Mikroula77 said:

..... signomi gia ta greeklish. Ta ellinika mou den eine kai tosa kala stin orthografeia. .....

 

 

Δεν υπάρχει συγνώμη για τα γκρίκλις.... ανεκτά και λάθη ορθογραφίας..... 

Το θέμα κλειδώνει.

Ξανα βάλε το με Ελληνικά ως νέο θέμα και θα καταργήσουμε αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.