xaralampo_s Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 3 , 2023 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 3 , 2023 giorgosv και εγώ έχω το virtual της ΕΤΕ αλλά σε επικοινωνία με την Εθνική δεν έχω βγάλει άκρη πως λειτουργεί. Μήπως μπορείς να με διαφωτίσεις; Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaralampo_s Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 3 , 2023 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 3 , 2023 On 30/10/2023 at 9:12 ΠΜ, giorgosv said: Καλήμερα, ενημερώθηκα απο τον λογιστή μου ότι πρέπει να γίνει κάποια δήλωση των POS στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ https://www.aade.gr/dimioyrgia-mitrooy-meson-pliromon-pos-ton-epiheiriseon Υποτίθεται ότι οι πάροχοι των POS δηλώνουν τα μηχανακια τους και φαίνονται στο σύστημα της ΑΑΔΕ. Αν όμως δεν φαίνονται πρέπει εμείς να τα προσθέσουμε στο σύστημα. Έχω το virtual POS της ΕΤΕ (ibank e-Simplify), ξέρει κάνεις τι γίνεται με αυτό; Δεν φαίνεται στο σύστημα της ΑΑΔΕ. Πήγα στην τράπεζα, μαύρα μεσάνυχτα. Σε κάποιο άρθρο διάβασα ότι η δήλωση των pos αφορά μονο τις επιχειρήσεις που έχουν ταμειακή, ισχύει αυτό; Μήπως τελικά δεν χρειάζεται να κάνουμε τίποτα; Η προθεσμία είναι υποτίθεται μέχρι τις 31/10/2023, όχι τίποτα άλλο, μη φάμε κάνα πρόστιμο... giorgosv, μήπως μπορείς να μου δώσεις τα φώτα σου για το virtual της ΕΤΕ, καθώς το έχω και εγώ και εκτός του να μπαίνω με τους κωδικούς μου και να βλέπω τον λογαριασμό μου, δεν ξέρω πως λειτουργεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosv Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2023 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2023 (edited) Πως λειτουργεί τι να σου πω, δεν το έχω χρησιμοποιήσει παρά μια φορά που χρέωσα δική μου κάρτα για να δω αν πέφτουν τα χρήματα στον λογαριασμό μου. Λογικά ακολούθησα τα βήματα της ιστοσελίδας αλλά δεν θυμάμαι λεπτομέρειες αφου το έκανα το 2021. Edited Νοέμβριος 4 , 2023 by giorgosv Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaralampo_s Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2023 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2023 Εγώ όταν πηγαίνω να πραγματοποιήσω πληρωμή, στις συναλλαγές στο κάτω μέρος μου βγάζει ότι οι πληρωμές είναι απενεργοποιημένες διότι εκκρεμεί η ενεργοποίηση του λογαριασμού. Κατά τα άλλα καταλαβαίνω ότι εάν συμπληρωθούν όλα εκείνα τα πεδία και "πατήσω" εκτέλεση πληρωμής, αυτή θα γίνει και τέλος. Σωστά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkt Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15 , 2023 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15 , 2023 Σχετικά με το virtual POS της ΕΤΕ (ibank e-Simplify, υπάρχει τεχνική εξυπηρέτηση (τηλ. 2104848589) όπου δίνεις τα στοιχεία σου και στο ενεργοποιούν. Κι εγώ το είχα 3 χρόνια και ούτε ήξερα πως να μπω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα