Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σε αυτές τις πρωτοφανείς συνθήκες εξαιτίας της εμφάνισης του κορονοϊού (Covid – 19), τίθεται ως πρώτη και αποκλειστική προτεραιότητα η ασφάλεια και η καλή υγεία όλων και ιδιαίτερα η αποτελεσματική προφύλαξη των ευπαθών ομάδων. 

Στο ΤΜΕΔΕ, ήδη η συντριπτική πλειοψηφία των εγγυητικών, σε ποσοστό άνω του 90%, εκδίδονται ηλεκτρονικά, χωρίς τη φυσική παρουσία του πιστούχου, καθώς από το 2017 το Ταμείο έχει ολοκληρώσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό του,  πρωτοπορώντας σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων, που ανακοίνωσε η Ελληνική Πολιτεία, για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της εξάπλωσης της νόσου, σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 23/3/2020 η εγγυοδοσία και πιστοδοσία θα πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά.

Στο www.tmede.gr παρέχονται όλες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες, που εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη εγγυοδοσία και πιστοδοσία, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες σε εικοσιτετράωρη βάση.

Σε κάθε περίπτωση, τα τηλέφωνα εξυπηρέτησης των πιστούχων λειτουργούν καθημερινά από τις 8:00 μέχρι τις 17:00 και είναι τα εξής: 2103740171, 2103740170, 2103740551 και 2103740405.
 
Υπενθυμίζουμε, ότι τα μέτρα είναι προσωρινά. Ζητούμε την κατανόησή σας.


View full είδηση

Δημοσιεύτηκε

Σε σειρά 20 τηλ. Αριθμους του Ταμείου που έχω καλέσει ΚΑΤ'ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ, κ α ν ε ί ς  δεν απαντά.

Κι όχι μόνον σήμερα!

Συνεχώς!

Αυτό θα πει...σύγχρονη "εξυπηρέτηση" 2020...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.