Μετάβαση στο περιεχόμενο

Επικαιροποιημένη λίστα με (ΚΑΔ) των κλάδων που πλήττονται από την εξάπλωση του κορονοϊού - Μέσα και μηχανικοί


Engineer

Recommended Posts

2 λεπτά πριν, smartos11 said:

Άρα δεν είσαι σε καθεστώς απαλλαγής ΦΠΑ. Απλά οι συγκεκριμένες αμοιβες απαλλάσσονται. Αν κατάλαβα καλά. Ναι για τα σεμιναρια δεν συνδέεται αλλά αν πάει και Μάιο η όλη ιστορία τότε συνδέεται.

Ακριβώς!

Link to comment
Share on other sites

Πάροχο κατάρτισης επιλέγουμε εφόσον επιλέξουμε την περίπτωση Β ή αν επιλέξουμε την Α πρέπει και εκεί να επιλέξουμε έτσι ώστε να μας στείλουν εκπαιδευτικό υλικό κλπ..?

Πως θα πάρουν αυτοί τα 470€ πέραν των 50€ των εξετάσεων εάν δεν επιλέξουμε όλοι κάποιο ΚΕΚ?

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το ''αφήνω τον υπολογιστή και παίζει'' που αναφέρονται παραπάνω.

Δεν έχω εμπειρία από παρόμοια προγράμματα κατάρτισης. Τα ακόλουθα είναι

από τον οδηγό του προγράμματος (σήμερα τον διάβασα). Αν και φαίνεται κι εδώ

να λειτούργησε το copy - paste, μάλλον υπάρχουν κάποιες προδιαγραφές που πρέπει

να τηρεί η ''μαθησιακή'' δομή του σεμιναρίου και σωστά γιατί τα προγράμματα

αυτά δεν προορίζονται για την χρήση που επιχειρείται εν προκειμένω.

Κάποιος πιο έμπειρος ας τοποθετηθεί.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ XI

1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (σελ. 69)

…Ο εκπαιδευόμενος οφείλει να μην είναι παθητικός καταναλωτής υλικού αλλά ενεργός συμμέτοχος στη μαθησιακή διαδικασία. Θα πρέπει να συνεργάζεται, να επιλύει προβλήματα, να συμμετέχει ενεργά στις μαθησιακές δραστηριότητες που θα περιγράφονται στο σχέδιο μαθήματος αξιοποιώντας τα διάφορα εργαλεία που προσφέρει ένα Ο.Σ.Τ.Κ. Συνεπώς, το Ο.Σ.Τ.Κ. που απαιτείται για την υλοποίηση του Προγράμματος Κατάρτισης συνιστά απλώς την απαραίτητη υποδομή για το περιβάλλον της τηλεκατάρτισης και δεν αρκεί από μόνο του για την επίτευξη των μαθησιακών στόχων.

3.4 Λειτουργικότητα Ασύγχρονης Τηλεκατάρτισης (σελ. 73 – 74)

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά και οι λειτουργικότητες του υποσυστήματος είναι τα κάτωθι :

                    ….Πέραν του υλικού "θεωρίας", το σύστημα θα πρέπει να παρέχει τη δυνατότητα αξιολόγησης μέσω εργασιών ή ασκήσεων (tests) τα οποία θα είναι ενσωματωμένα στην εφαρμογή ενός μαθήματος τηλεκατάρτισης (e-learning course) είτε θα διατίθενται ως αυτόνομες δραστηριότητες αξιολόγησης. Σε αυτή την περίπτωση, ο εκπαιδευόμενος θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα να μεταφορτώνει (upload) την εργασία του στο σύστημα για αξιολόγηση.

                    Βαθμολόγηση / αξιολόγηση: Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, το σύστημα θα πρέπει να παρέχει δυνατότητα εισαγωγής και διαχείρισης διαφόρων τύπων αξιολογήσεως προκειμένου να ελέγχεται ο βαθμός κατανόησης του εκάστοτε γνωστικού αντικειμένου. Οι αξιολογήσεις αυτές μπορούν να είναι πλήρως αυτοματοποιημένες και να βαθμολογούνται αυτόματα βάσει της ορθότητας των απαντήσεων του καταρτιζόμενου (κάνοντας χρήση "κλειστών" ερωτήσεων διαφόρων τύπων) ή να βαθμολογούνται "χειροκίνητα" από τον εκπαιδευτή της ενότητας. Οι βαθμολογίες θα πρέπει να είναι δυνατόν να καταχωρούνται στο ατομικό εκπαιδευτικό προφίλ του κάθε καταρτιζόμενου και να παρέχεται η δυνατότητα εξαγωγής τους από το σύστημα.

                    Διαχείριση επιπλέον εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων: Δυνατότητα ανάθεσης εργασιών, διεξαγωγής σύντομων ερευνών, οργάνωσης προσωπικών συζητήσεων Εκπαιδευομένου – Εκπαιδευτή καθώς και σχεδίασης ερωτηματολογίων και τεστ γνώσεων και δεξιοτήτων με βαθμολόγηση. Ο Επιστημονικός Υπεύθυνος του Παρόχου Κατάρτισης θα μπορεί να συμπεριλάβει όλα τα ανωτέρω εργαλεία ή μέρος αυτών κατά την σχεδίαση του προγράμματος εκπαίδευσης.

                    Δυνατότητα παρακολούθησης της συμμετοχής και επίδοσης των Εκπαιδευομένων στο κάθε μάθημα και παροχής οδηγιών στον κάθε Εκπαιδευόμενο για βελτίωση της επίδοσής του.

3.5 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ (σελ. 75 -76)

Οι αναφορές (reports) που θα πρέπει να παράγονται από το σύστημα σχετίζονται με:

                    Την έκταση της εμπλοκής του και της επίδοσης του Εκπαιδευομένου σε ασκήσεις και τεστ αυτοαξιολόγησης. Το σύστημα καταγράφει τους χρόνους συμμετοχής στις αξιολογήσεις που παρέχονται, τους χρόνους "αντίδρασης" (latency) του Εκπαιδευόμενου, δηλ. το χρόνο που περνάει από την ώρα που προβάλλεται μια ερώτηση μέχρι να υποβληθεί η απάντησή της καθώς και το βαθμό που έχει επιτύχει σε κάθε αξιολόγηση (score results).

4.1 Εκπαιδευτική Προσέγγιση (σελ. 76 – 77)

                    Ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης που παρέχουν ανατροφοδότηση στον εκπαιδευόμενο, αλλά και στον πάροχο της εκπαίδευσης, σχετικά με τον βαθμό κατανόησης και αφομοίωσης του περιεχομένου του μαθήματος. Οι ερωτήσεις θα πρέπει να είναι διαφόρων τύπων, να κάνουν χρήση πολυμεσικών στοιχείων (όπου αυτό είναι εφικτό) και να τίθενται τόσο εμβόλιμα κατά τη διάρκεια του μαθήματος όσο και στο τέλος κάθε θεματικής ενότητας.

4.2 Λειτουργικά Στοιχειά Μαθημάτων E-Learning (σελ. 77)

Τα μαθήματα θα πρέπει να ενσωματώνουν στοιχεία διαδραστικότητας διαφόρων τύπων έτσι ώστε να απαιτούν την ενεργό συμμετοχή του εκπαιδευόμενου, και να υιοθετούν κατά το δυνατό τη φιλοσοφία “pull” όπου ο εκπαιδευόμενος "αντλεί" και ανακαλύπτει περιεχόμενο από το μάθημα,….

4.3 Έκταση Μαθημάτων (σελ. 77-78)

Πέραν των απαιτούμενων «οθονών» θα πρέπει να περιλαμβάνονται στο εκπαιδευτικό υλικό αρχεία videos (όπως στην περίπτωση των webinars, videos από το διαδίκτυο, κ.ο.κ.) ή στοιχεία με εκτεταμένη διαδραστικότητα (π.χ. role playing games) καθώς και tests αυτοαξιολόγησης.

 

Link to comment
Share on other sites

ποια Διαδικασία Αιτησης να διαλέξουμε;

νομίζω η Διαδικασία Α είναι πιο απλή,

 

τελικά ισχύουν αυτά που γράφει ο @lamlos,

πολύ εντατικά σεμινάρια φαίνονται, δηλ. αν δεν γράψεις σωστά ένα report δεν θα πάρεις τα λεφτά στο τέλος;

Edited by Tasos P
Link to comment
Share on other sites

Οι απαντήσεις στα ερωτήματά σου έχουν δοθεί πολλάκις στις προηγούμενες σελίδες.

Εικονικά σεμινάρια είναι, ούτε παρακολούθηση, ούτε εξετάσεις, ούτε τίποτα

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται ότι εικονικά θα είναι... Μέσα σε όλες αυτές τις στιγμές σιγά μην παλουκώσεις τον άλλο να κάθεται να εξετάζεται να διατυπώνει ερωτήσεις, να το βάζεις προβλήματα.. Και όλα αυτά για 600€ που δικαιούται να γεμίσει τουλάχιστον το ψυγείο του. Διαλέξτε εκεί ένα θέμα για τους τύπους και αφήστε τον υπολογιστή να γράφει ώρες... 

Link to comment
Share on other sites

Ποιόν Τραπεζικό Λογαριασμό λέτε να συνδέσω,

τον Επαγγελματικό που έχω δηλώσει στην ΑΑΔΕ που είναι τρέχων

ή αυτόν που έχω καταχωρίσει στον ΕΦΚΑ που είναι ταμιευτηρίου;

Link to comment
Share on other sites

Τάσο νομίζω ότι δεν έχει κάποια σημασία η επιλογή. Θα είχε σημασία αν τα 600 Ε ήταν από επιχειρηματική δραστηριότητα οπότε στην περίπτωση εκείνη θα επέλεγες τον επαγγελματικό.

Link to comment
Share on other sites

γιατί όμως στον ΕΦΚΑ έχει καταχωρίσει ταμιευτηρίου? πληρώνεις εισφορές μέσω ταμιευτηρίου? μου φαίνεται ότι πρέπει να τις πληρώνουμε από επαγγελματικό γιατί είναι επαγγελματικές δαπάνες

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.