Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Προσπαθώ να σκεφτώ ποιό είναι το πιο ενδιαφέρον αντικείμενο να επιλέξω για να το αφήσω να παίζει τα βράδια μόνο του...

  • Upvote 3
Δημοσιεύτηκε (edited)

Από σελίδες 72-73 της ανάρτησης στη διαύγεια. 

3.3 Λειτουργικότητα Σύγχρονης Τηλεκατάρτισης
Η σύγχρονη τηλεκατάρτιση στηρίζεται στη χρήση των τεχνολογιών τηλεδιάσκεψης και "εικονικών
ηλεκτρονικών τάξεων" επιτρέποντας στον Εκπαιδευτή και τους Εκπαιδευόμενους να βρίσκονται μεν
σε διαφορετικούς χώρους αλλά να συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία σε "πραγματικό"
χρόνο (real time). Η μέθοδος της σύγχρονης τηλεκατάρτισης ενισχύει την ηλεκτρονική μάθηση από
απόσταση φέρνοντας σε άμεση επαφή τον Εκπαιδευτή με τους Εκπαιδευόμενους.
Η σύγχρονη τηλεκατάρτιση δεν αφορά στη μονόπλευρη "εκπομπή" ενός μαθήματος μέσω
τεχνολογιών ζωντανής αναμετάδοσης (live streaming / broadcasting). Αντιθέτως, όλοι οι
συμμετέχοντες της "εικονικής τάξης" πρέπει να έχουν τη δυνατότητα της επικοινωνίας και
αλληλεπίδρασης ενώ ο Εκπαιδευτής πρέπει να έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει άμεση
ανατροφοδότηση καθ' όλη τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Το υποσύστημα σύγχρονης τηλεκατάρτισης πρέπει – κατ’ ελάχιστον – να διαθέτει τις παρακάτω
δυνατότητες :
• Αμφίδρομη μετάδοση ήχου και εικόνας (οπτική και ηχητική επικοινωνία σε πραγματικό
χρόνο). Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι όλοι οι συμμετέχοντες (Εκπαιδευτής και
Εκπαιδευόμενοι) θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα εκπομπής και λήψης ήχου και εικόνας
με τη χρήση κατάλληλου αλλά και ευρέως διαδεδομένου εξοπλισμού (υπολογιστές, web
κάμερες, μικρόφωνα, ηχεία, ακουστικά).
• Ο Εκπαιδευτής θα πρέπει να έχει τον πλήρη έλεγχο της επικοινωνίας εντός της εικονικής
τάξης (ενεργοποίηση / απενεργοποίηση μικροφώνων / καμερών των συμμετεχόντων,
δυνατότητα "αποβολής" συμμετέχοντα)

• Οι Εκπαιδευόμενοι θα πρέπει να μπορούν να ζητούν το λόγο και να στέλνουν μέσω
κατάλληλων εργαλείων/εικονιδίων την ατομική τους ανατροφοδότηση.
• Σύγχρονη επικοινωνία μέσω μηνυμάτων (chat engine). Η επικοινωνία μέσω γραπτού
κειμένου ενισχύει την άμεση επικοινωνία μέσα στην εικονική τάξη και θα πρέπει να
υποστηρίζεται η ανταλλαγή τόσο δημοσίων όσο και ιδιωτικών μηνυμάτων.
• Δυνατότητα φόρτωσης και χρήσης αρχείων Office και άλλων αρχείων πολυμέσων ως
υλικού παρουσίασης. Ο επιμορφωτής πρέπει να έχει τη δυνατότητα να φορτώσει πολλαπλά
αρχεία οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια του μαθήματος και να εναλλάσσει κατά
βούληση το υλικό παρουσίασης.
• Εργαλείο ηλεκτρονικού πίνακα (whiteboard) με λειτουργίες φόρτωσης αρχείων
εκπαιδευτικού υλικού και κατάδειξης-υποσημείωσης, κ.λπ. Ο ηλεκτρονικός πίνακας θα
πρέπει να ενισχύει την εκπαιδευτική διαδικασία καθώς με τη χρήση των εργαλείων του
επιτρέπει την ενεργό συμμετοχή των Εκπαιδευομένων.
• Εργαλείο διαμοίρασης εφαρμογών και κειμένων (application and document sharing).
Απαραίτητο εργαλείο σε περιπτώσεις εκμάθησης εφαρμογών Η/Υ (λ.χ. Βασικές Δεξιότητες
Πληροφορικής ή οποιαδήποτε άλλης εφαρμογής λογισμικού), όπου ο Εκπαιδευτής
διαμοιράζει στην "εικονική τάξη" οποιαδήποτε εφαρμογή του Η/Υ του και πραγματοποιεί
"ζωντανά" επίδειξη των λειτουργιών της.
• Δυνατότητα δημιουργίας ομάδων εργασίας ("εικονικά δωμάτια"). Ο Εκπαιδευτής πρέπει
να έχει τη δυνατότητα να χωρίσει τους Εκπαιδευόμενους σε ομάδες εργασίας κατά βούληση
και για επιθυμητό χρονικό διάστημα. Οι ομάδες εισέρχονται σε ιδιωτικά "δωμάτια", τα μέλη
τους αλληλεπιδρούν μεταξύ τους με ήχο και εικόνα και επιβλέπονται κατά τη διάρκεια των
εργασιών τους από τον Εκπαιδευτή
.
• Το υποσύστημα θα πρέπει να έχει καθαρά εκπαιδευτική προσέγγιση κάνοντας χρήση
επιπλέον εκπαιδευτικών εργαλείων που ενισχύουν την εκπαίδευση από απόσταση.
Χαρακτηριστικά εργαλεία αποτελούν η δυνατότητα διεξαγωγής σύντομων ερευνών (polls),
γρήγορων ερωτήσεων, κοινόχρηστων σημειώσεων κ.α.
• Το περιβάλλον του υποσυστήματος θα πρέπει να έχει αρθρωτή (modular)
διάταξη/σχεδίαση που θα επιτρέπει στους συμμετέχοντες να το διαμορφώνουν σύμφωνα
με τις προτιμήσεις τους. Επιπλέον, με τη συγκεκριμένη λειτουργία, ο Εκπαιδευτής θα μπορεί
να "επιβάλλει" σε όλη την "εικονική τάξη" μια συγκεκριμένη διάταξη (layout) που θεωρεί ότι
είναι η πλέον κατάλληλη για την τρέχουσα εκπαιδευτική ενότητα/μάθημα.
• Ελάχιστες απαιτήσεις σε εξοπλισμό από τους Εκπαιδευόμενους: επαρκεί η χρήση
οποιουδήποτε Η/Υ με πρόσβαση στο διαδίκτυο και με οποιοδήποτε εξοπλισμό ήχου
(ενσωματωμένα / εξωτερικά ηχεία / ακουστικά ή μικρόφωνα, και κάμερα)

• Υποστήριξη απόδοσης ρόλων στους χρήστες (λ.χ. Εκπαιδευόμενος, Εκπαιδευτής κ.λπ.)

 

 

Κανόνες Συμμετοχής

 

  • .... δεν χρησιμοποιούμε χρώματα στα γραπτά μας διαφορετικά του μαύρου και του μπλε....
  • το κείμενό σου τροποποιήθηκε. Με κόκκινο επιτρέπονται μόνο οι παρατηρήσεις της συντονιστικής ομάδας. 
  • Pavlos 33
Edited by Pavlos33
αλλαγή χρώματος γραμματοσειράς (βλ. κανόνες συμμετοχής)
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Eγω γιατι διάβασα κάπου μέσα στο κείμενο ότι θα είναι αποκλειστικά ασύγχρονη η μέθοδος! ? 

Και ιδού:

Το πρόγραμμα τηλεκατάρτισης άρχεται το αργότερο την 20η/4/2020 με την υποχρεωτική διαβίβαση των κωδικών πρόσβασης στο Ο.Σ.Τ.Κ. από πλευράς παρόχου κατάρτισης προς τους ωφελούμενους, των οποίων οι επιταγές κατάρτισης έχουν ενεργοποιηθεί και ολοκληρώνεται το αργότερο έως και την 30η/4/2020. Η τηλεκατάρτιση θα πραγματοποιείται αποκλειστικά με ασύγχρονη μέθοδο, δηλαδή θα μπορεί να λαμβάνει χώρα οποτεδήποτε εντός του προαναφερόμενου χρονικού διαστήματος, σε ώρα και τόπο της απολύτου επιλογής του ωφελούμενου.

Edited by laxanos
Δημοσιεύτηκε

Τελικά με το  προγραμμα κατάρτισης και το αφορολόγητο ( για οσους υπάγονται) τι ισχύει?

Δημοσιεύτηκε

@BWP2013

Μπράβο συνάδελφε για τον έλεγχο που έκανες (πρέπει να 'σαι νέος και να έχεις το κουράγιο..)

Σύμφωνα με την 1η "κόκκινη" παράγραφο (αλλά και όλα τα υπόλοιπα) ΔΕΝ τίθεται θέμα ασύγχρονης εκπαίδευσης. Όσοι προσβλέπανε να άφησουν το media player να γράφει, διαψεύδονται δυστυχώς. Δηλαδή όσοι πιστεύανε για "άκοπα" 600 ευρώ αυτό δεν φαίνεται....... Θέλει "κανονική" παρακολούθηση σε "τάξη".  Δηλ. να παρατήσουμε τις όποιες δουλίτσες μας έμειναν και να βρούμε ΚΕΚατζή (έβγαλα σε 7-8 τέτοιους άδειες λειτουργίας παλιότερα) και αντικείμενο που να ταιριάζει χρονικά στις οικογενειακές και επαγγελματικές υποχρεώσεις ενός εκάστου εξ ημών. Αν δεν χάνω κάτι, το θεωρώ στα 48 μου (24 χρόνια στο επάγγελμα) εξαιρετικά υποτιμητικό!!

Αν κάνω λάθος διορθώστε με...............

 

Δημοσιεύτηκε

Δεν χρειάζετε να κάνουμε υποθέσεις και να χαλάμε τη διάθεσή μας. Έχουμε πει και στις προηγούμενες σελίδες ότι όλο αυτό ήταν εξ αρχής ένα φιάσκο που δεν πήραν πίσω. Χθες στη βουλή η αντιπολίτευση μέσω του κ. Τσίπρα, δήλωσε ότι όλο αυτό μας θίγει όλους τους επιστήμονες  και η επιβολή τηλεμάθησης πληροφορικής μας υποτιμά και επίσης δήλωσε ότι είναι fake επί της ουσίας για να αποδεσμευτούν τα χρήματα από το ΕΣΠΑ. Υπάρχει το βίντεο από το κανάλι της βουλής σε προηγούμενες σελίδες και το έχει αναρτήσει συνάδελφος. Μην παιδεύεστε άλλο αγωνιώντας πως θα είναι. Είπαμε ανοιχτός ο υπολογιστής ή μαθήματα βιντεοσκοπημένα. Όλο αυτό ήταν και είναι απαράδεκτο αλλά είπαμε μας βρήκαν σε ανάγκη γιατί δεν υπάρχει σάλιο. 

Δημοσιεύτηκε
4 λεπτά πριν, steve aris said:

@BWP2013

Μπράβο συνάδελφε για τον έλεγχο που έκανες (πρέπει να 'σαι νέος και να έχεις το κουράγιο..)

Σύμφωνα με την 1η "κόκκινη" παράγραφο (αλλά και όλα τα υπόλοιπα) ΔΕΝ τίθεται θέμα ασύγχρονης εκπαίδευσης. Όσοι προσβλέπανε να άφησουν το media player να γράφει, διαψεύδονται δυστυχώς. Δηλαδή όσοι πιστεύανε για "άκοπα" 600 ευρώ αυτό δεν φαίνεται....... Θέλει "κανονική" παρακολούθηση σε "τάξη".  Δηλ. να παρατήσουμε τις όποιες δουλίτσες μας έμειναν και να βρούμε ΚΕΚατζή (έβγαλα σε 7-8 τέτοιους άδειες λειτουργίας παλιότερα) και αντικείμενο που να ταιριάζει χρονικά στις οικογενειακές και επαγγελματικές υποχρεώσεις ενός εκάστου εξ ημών. Αν δεν χάνω κάτι, το θεωρώ στα 48 μου (24 χρόνια στο επάγγελμα) εξαιρετικά υποτιμητικό!!

Αν κάνω λάθος διορθώστε με...............

 

Κάνεις λάθος. Στην πρώτη παραγραφο (σύνοψη πρόσκλησης) λέει πως είναι ασύγχρονη. Στο τέλος περιγράφει τους τύπους ΟΣΤΚ που μέσα σε αυτούς είναι και η σύγχρονη.

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω ότι αυτά είναι πολύ γενικές πληροφορίες της έννοιας της "Λειτουργικότητας Σύγχρονης Τηλεκατάρτισης" και δε δύνανται να εφαρμοστούν εν προκειμένω.

Θα πρέπει ΟΛΟΙ οι συμμετέχοντες να συντονιστούν σε κοινά ωράρια παρακολούθησης, στα οποία θα υπάρχει και "συντονιστής" εκ του ΚΕΚ που θα τους ελέγχει και θα αλληλεπιδρά μαζί τους...

Πόσο πιθανό είναι αυτό να συμβεί σε τόσο σφιχτό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης?

Αυτά θεωρώ ότι εφαρμόζονται σε λοιπά προγράμματα τηλεκατάρτισης, όπου ο κάθε συμμετέχων ακολουθεί αυστηρό χρονοδιάγραμμα σε τάξη με συγκεκριμένους συμμετέχοντες.

Πρόγραμμα 100 ωρών για να εφαρμόσει τέτοιες μεθόδους θέλει ένα γεμάτο δίμηνο μαθημάτων, κάτι που, προφανώς δεν υπάρχει εν προκειμένω....

Άκυρος ο συναγερμός...

Δημοσιεύτηκε

Διάβασα όλο τον οδηγό και θα συμφωνήσω με τον Τσίπρα οτι είναι fake κατάρτηση, η λογική του είναι ελάτε να τα πάρετε και μη κάνετε ερωτήσεις ! Αλλά εγώ θα κάνω ερώτηση.. Οι μπλοκάκιδες που δουλεύουν σε εταιρίες και πληρώνονται κανονικά (δηλαδή πρακτικά δεν  έχουν "πληγεί" δεν είδα κάπου να τους απαγορεύει να πάρουν το βοήθημα , σωστά; 

Δημοσιεύτηκε (edited)
9 λεπτά πριν, smartos11 said:

Κάνεις λάθος. Στην πρώτη παραγραφο (σύνοψη πρόσκλησης) λέει πως είναι ασύγχρονη. Στο τέλος περιγράφει τους τύπους ΟΣΤΚ που μέσα σε αυτούς είναι και η σύγχρονη.

Ακριβώς σε 30 σημεία αναφέρει ο οδηγός ότι  μπλα μπλα μπλα διενεργείται κατ΄αποκλειστικότητα με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης <<Πρόγραμμα κατάρτισης Το πρόγραμμα κατάρτισης των ωφελουμένων αφορά σε δέκα προσδιορισμένα αντικείμενα κατάρτισης που οδηγούν σε πιστοποίηση ως αυτά ορίζονται στην παρούσα στο παράρτημα IX. Περιλαμβάνει αποκλειστικά θεωρητικό μέρος της επαγγελματικής κατάρτισης των ωφελουμένων, συνολικής διάρκειας 100 ωρών, το οποίο διενεργείται κατ΄αποκλειστικότητα με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης>>

 

Παιδια για να ήταν σύγχρονη έπρεπε 6,66 συγκεκριμένες ώρες την ημέρα για 10 μέρες να είμαστε online. Εσεις λέτε να μάς έβαζαν κ΄ατι τετοιο?

Edited by katrmp

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.