jimevi13 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2020 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2020 Οικονομικές υποχρεώσεις ωφελούμενου-πελάτη (οπως σας τα ανέφεραν ποιο πανω): 1. ΕΦΟΣΟΝ ΕΚΔΟΘΕΙ το Α ΠΕΑ τότε πρέπει να γίνει Κατάθεση χρημάτων στην τράπεζα του ΠΡΩΤΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ Α ΠΕΑ και απόδειξη παροχής υπηρεσιών απο τον μηχανικό . Αυτά τα χρήματα θα πιστωθούν απο την τράπεζα στον ωφελούμενο (δηλαδή τα καταθέτει ο πελάτης και του τα γυρνάει πίσω το πρόγραμμα.) 2. ΕΦΟΣΟΝ ΕΚΔΟΘΕΙ το Β ΠΕΑ μετά την ολοκλήρωση των παρεμβάσεων στην οικία/διαμέρισμα τότε πρέπει να γίνει Κατάθεση χρημάτων στην τράπεζα του ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ Β ΠΕΑ και απόδειξη παροχής υπηρεσιών απο τον μηχανικό . Αυτά τα χρήματα θα πιστωθούν απο την τράπεζα στον ωφελούμενο (δηλαδή τα καταθέτει ο πελάτης και του τα γυρνάει πίσω το πρόγραμμα.) Τίποτε άλλο δεν πληρώνει ο πελάτης στον μηχανικό. όλα τα υπόλοιπα όπως αμοιβή συμβούλου έργου, αμοιβή μηχανικών για έκδοση οικοδομικών αδειών πιστώνεται στους λογαριασμούς τους απευθείας από το πρόγραμμα. Τα 300€ που δώσατε στον μηχανικό μήπως ήταν κάποια συμφωνία μεταξύ σας εκτός προγράμματος για να αναλάβει την αρχική διαδικασία του φακέλου και τη διαδικασία της ένταξής σας στο πρόγραμμα? Εσείς τώρα πρέπει να περιμένετε τον Γ κύκλο όταν ανοίξει και αν ανοίξει και να κάνετε όλη τη διαδικασία πάλι απο την αρχή. Το σύστημα αν προλάβαινε ο συνάδελφος να περάσει την αίτηση δεν θα εξέταζε ΑΝ σας δέχεται ή ΔΕΝ σας δέχεται. Απο τη στιγμή που η αίτηση καταθέτονταν το σύστημα κλειδώνει 25.000€ (max ποσό αν τόσο είχατε δηλώσει στο έντυπο παρεμβάσεων). Μετά υπάρχει άλλη διαδικασία. Αν είστε με δάνειο τότε γίνεται αρχικά αποδοχή του δανείου απο μέρους σας, μετά γίνεται έλεγχος στην τράπεζα και εκεί θα σας ζητήσει η τράπεζα εξτρά δικαιολογητικά για την ένταξή σας στο τραπεζικό σύστημα με την διαδικασία του δανείου/δανειολήπτη. Αν ήταν ολοκληρωμένη η αίτηση με τους κωδικούς σας θα την εμφάνιζε. Απο την στιγμή που δεν είναι ολοκληρωμένη γιαυτό δεν την εμφανίζει. είναι ως ΜΗ γενόμενη με τα στοιχεία που έχουμε ώς τώρα.
gger Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2020 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2020 (edited) 20 λεπτά πριν, jimevi13 said: Οικονομικές υποχρεώσεις ωφελούμενου-πελάτη (οπως σας τα ανέφεραν ποιο πανω): 1. ΕΦΟΣΟΝ ΕΚΔΟΘΕΙ το Α ΠΕΑ τότε πρέπει να γίνει Κατάθεση χρημάτων στην τράπεζα του ΠΡΩΤΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ Α ΠΕΑ και απόδειξη παροχής υπηρεσιών απο τον μηχανικό . Αυτά τα χρήματα θα πιστωθούν απο την τράπεζα στον ωφελούμενο (δηλαδή τα καταθέτει ο πελάτης και του τα γυρνάει πίσω το πρόγραμμα.) 2. ΕΦΟΣΟΝ ΕΚΔΟΘΕΙ το Β ΠΕΑ μετά την ολοκλήρωση των παρεμβάσεων στην οικία/διαμέρισμα τότε πρέπει να γίνει Κατάθεση χρημάτων στην τράπεζα του ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ Β ΠΕΑ και απόδειξη παροχής υπηρεσιών απο τον μηχανικό . Αυτά τα χρήματα θα πιστωθούν απο την τράπεζα στον ωφελούμενο (δηλαδή τα καταθέτει ο πελάτης και του τα γυρνάει πίσω το πρόγραμμα.) Τίποτε άλλο δεν πληρώνει ο πελάτης στον μηχανικό. όλα τα υπόλοιπα όπως αμοιβή συμβούλου έργου, αμοιβή μηχανικών για έκδοση οικοδομικών αδειών πιστώνεται στους λογαριασμούς τους απευθείας από το πρόγραμμα. Τα 300€ που δώσατε στον μηχανικό μήπως ήταν κάποια συμφωνία μεταξύ σας εκτός προγράμματος για να αναλάβει την αρχική διαδικασία του φακέλου και τη διαδικασία της ένταξής σας στο πρόγραμμα? Εσείς τώρα πρέπει να περιμένετε τον Γ κύκλο όταν ανοίξει και αν ανοίξει και να κάνετε όλη τη διαδικασία πάλι απο την αρχή. Το σύστημα αν προλάβαινε ο συνάδελφος να περάσει την αίτηση δεν θα εξέταζε ΑΝ σας δέχεται ή ΔΕΝ σας δέχεται. Απο τη στιγμή που η αίτηση καταθέτονταν το σύστημα κλειδώνει 25.000€ (max ποσό αν τόσο είχατε δηλώσει στο έντυπο παρεμβάσεων). Μετά υπάρχει άλλη διαδικασία. Αν είστε με δάνειο τότε γίνεται αρχικά αποδοχή του δανείου απο μέρους σας, μετά γίνεται έλεγχος στην τράπεζα και εκεί θα σας ζητήσει η τράπεζα εξτρά δικαιολογητικά για την ένταξή σας στο τραπεζικό σύστημα με την διαδικασία του δανείου/δανειολήπτη. Αν ήταν ολοκληρωμένη η αίτηση με τους κωδικούς σας θα την εμφάνιζε. Απο την στιγμή που δεν είναι ολοκληρωμένη γιαυτό δεν την εμφανίζει. είναι ως ΜΗ γενόμενη με τα στοιχεία που έχουμε ώς τώρα. Όχι, δεν κάναμε άλλη συμφωνία. Έχω παραθέσει πιο πάνω ένα κομμάτι από το mail που μου έστειλε που γράφει ότι είναι αμοιβή συμβούλου μηχανικού τα 300€. Αν θέλετε σας στέλνω και το πρωτότυπο mail. 600€ για δυο αιτήσεις που έμειναν στο πρώτο στάδιο,έτσι κι αλλιώς, δεν δικαιολογούνται ως αμοιβή για διαδικασία φακέλου ή διαδικασία ένταξης. Edited Απρίλιος 2 , 2020 by gger
Bill22 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2020 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2020 Σε πελάτες που δεν είχα προλάβει να καταθέσω το ΠΕΑ ( είχαν λάβει μήνυμα με ποσοστό επιχορήγησης κτλ κτλ ), η αίτηση από σύστημα διαγράφηκε- εξαφανίστηκε.Άρα ο μηχανικός σας σιγουρα έκανε το πρώτο βήμα. Επίσης , γνωρίζω συναδέλφους που ζηταγαν επιπλέον 200 με 500 ευρώ για να ασχοληθούν με το εξοικονομω. ( Γτ ετσι αξιολογήσουν τη δουλειά τους). Μήπως είχατε τέτοια συμφωνία? Γτ το θεωρώ δύσκολο μηχανικός να σας είπε να κάνετε κατάθεση σε επαγγελματικό λογαριασμό και να μην κόψει απόδειξη.
gger Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2020 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2020 Δεν είχαμε τέτοια συμφωνία. καθώς μου είπε ότι αυτά τα χρήματα θα τα πάρω από το πρόγραμμα. Επίσης, ως αιτιολογία ζητήθηκε αμοιβή συμβούλου, όχι κάτι άλλο.
gger Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 21 , 2020 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 21 , 2020 Καλησπέρα. Σε συνέχεια αυτού του θέματος που άνοιξα, η μηχανικός, δεν σηκώνει τα τηλέφωνά μου, αποφεύγει να με συναντήσει. Είμαι πάντα ευγενής στα μηνύματα και στις συνομιλίες με τη γραμματεία της.Παρ'όλα αυτά δεν υπάρχει ανταπόκριση. Θα ήθελα να κάνω μια καταγγελία, μήπως και πάρω τα λεφτά μου.Πού απευθύνομαι;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα